October empties

In doua-trei zile trebuie sa impachetez si sa despachetez iar toata casa. Mutarile au darul sa imi intoarca tot sistemul pe dos mai ales cand vremea e urata, drumurile de facut sunt multe iar eu trebuie sa car peste tot si pe orice conditie meteo un copil mic. Dar hei, putea fi si mai rau, nu? Cert e ca inca vreo saptamana si ceva n-o sa prea auziti de mine. Sper sa ajung sa fac cat mai repede contractul pentru internet si sa se miste repede baietii de la Rds. Oricum o sa fiu o vreme in haos asa ca bare with me. In weekend am fost la o nunta si mi-a placut de mine=)) dar o sa va arat poze abia dupa ce scap un pic de agitatie.

Sooo, luna asta zici ca am fost termita. Am consumat o gramada de chestii. Lucru care nu poate decat sa ma bucure. Asta daca nu ar fi venit mama cu vreo trei geluri de dus.:))Mai am totusi pana o ajung pe Alina lui brumarel:))


Sun Dance Med gel pentru calmarea pielii arse de soare. V-am bagat in ceata? Sa explic. In august parca al meu sot s-a dus pe munte si s-a gandit ca o ora in soare fara protectie solara nu are ce sa ii faca. GRESIT. A avut spatele atat de ars incat mai ca bocea. Cum eram in Dm cand m-a sunat si mi-a zis de isprava am pus mana pe asta. S-a dat de doua ori si pe urma a zis ca el e barbat si n-are nevoie...ahhaaa. Adevarul e ca nici efect nu prea avea. DAAAR m-am gandit eu ca hai sa nu il arunc si sa ma dau cu chestia asta pe post de crema de corp. NEVER AGAIN. Lipicios, scarbos, nehidratant, stay away. In caz de arsuri nu face treaba, ca hidratant nu face treaba!

Sun Dance lotiune pentru plaja cu spf 20. Iar v-am bagat in ceata da? De fapt pana acum v-ati prins ca nu imi place sa irosesc produsele. :))Si cum anul asta am mers doar vreo 3 zile la mare am zis ca e pacat sa zaca crema asta pe undeva pana expira. Again am zis ca e buna de lotiune de corp. Niet. Ca lotiune de protectie e ok oarecum. Nu m-am prajit dar am fost in septembrie cand soarele era deja lesinat. Avea in schimb o textura dubioasa si efectiv detestam cum se simtea pe piele. Ehhh, ca lotiune de corp rezultatele au fost nule. Nu reusea decat sa imi lipeasca zdravan hainele de mine pentru cateva ore...

Gel pentru curaterea fetei de la BaleaAm mai avut unul in urma cu ceva timp. Ma inteleg ok cu produsul asta. Nu imi face fata sa reactioneze urat, tenul nu mi se usuca, curata frumos resturile de machiaj. Posibil sa il mai cumpar vreodata.

Yves Rocher. Jardins du Monde. Fleur de TiareGel de dus. Imi plac gelurile de dus Yves Rocher in general. Unele mai mult ca altele. Mirosul acestuia nu e printre preferate si din pacate am nimerit si o sticla cu sistemul de inchidere putin stricat. Se deschidea greu si cu sacrificat de unghii. Spala bine, nu usuca pielea. Nu cred ca as mai folosi acelasi gel inca o data.

Cien Nailpolish remover varianta cu acetona. Am avut deja cateva. Eu chiar zic ca e un produs bun la cat de putin costa. Nu l-am mai gasit cateva saptamani in Lidl(habar nu am de ce) si am luat un dizolvant Ebelin care e apa de ploaie din punctul meu de vedere. Deja mi-am cumparat o sticla noua de Cien zilele trecute:D


Olay Complete Care Spf 30 Normal/Dry Combo Day Lotion Adica fluidul hidratant cu spf 30 de la Olay:P Eu folosisem varianta cu spf 15 care se gaseste la noi. Cu ajutorul unei prietene am pus mana pe asta cu spf 30 si am folosit-o toata vara. Mai am cam 3 sferturi din varianta cu spf 15 si cred ca dupa ce o folosesc pe toata o sa mai incerc si altceva. Sper doar sa nu regret avand in vedere ca in ultimii doi ani si jumatate fluidul Olay mi-a fost prieten de nadejde!

Balsam de par Gliss.Isi face treaba ok, imi place cum miroase, ma incanta ca are textura densa si seamana mai mult cu o masca de par. In general sunt fan Gliss asa ca o sa mai vedeti si alte produse de la ei pe aici. Samponul luat "la set" cu acest balsam mai are produs in el cat pentru 2-3 folosiri asa ca o sa il vedeti la empties luna viitoare!

Crema pentru maini cu catina si ulei de masline de la Cosmetic Plant. Nici nu mai tin minte cate am avut pana acum!E holy grail pentru min. Si asta o spune o persoana care sta mult cu mana in detergenti, care se spala pe maini intruna si careia i se usuca pielea de pe maini in moduri sinistre. Crema asta ma scapa de ORICE PROBLEMA!Clar o sa o tot cumpar.

Yves Rocher ceva nu stiu cum abraziv pentru picioare:)) Sa se consemneze la dosar: DETEST mirosul de lavanda. Imi intoarce stomacul pe dos. Nu as stii sa spun de ce dar efectiv nu il suport. Chestia asta am primit-o cadou si am zis ca hai sa vedem. Noroc ca nu pute a lavanda ca altfel n-o puteam folosi. E ok, nimic spectaculos. Acum calcaiele mele sunt intr-o stare relativ buna. Daca erau ca in vara nu ar fi reusit sa faca fata. Nu cred ca o sa recumpar produsul asta pentru ca nu am vazut sa faca nimic revolutionar!

Demachiant Bifazic Balea.Nu mai zic nimic.:))Luna asta am zis hai ma sa mai incerc si altceva. Si am luat la recomandarea Iguanitzei bifazicul Nivea. Desi aveam inima stransa pentru ca eu am o istorie nasoala rau cu toate produsele de fata Nivea incercate vreodata. Ehhh din pacate m-am dus spasita si mi-am luat iar Balea dupa 3 demachieri insotite de chinuri cu Nivea...


Are u excited???MAKEUP EMPTIEEEES!!:d:d:d

Essence False Lashes Mascara. Am auzit multe fete multumite de ea. E posibil ca eu sa fi nimerit un tub gata uscat. Nu stiu daca am reusit sa scot o luna jumatate de utilizat mascara asta. Si de cate ori am folosit-o m-am umplut de nervi. Facea guguloaie, se faramita si ma umplea de bleacs pe sub ochi. Nu regret ca s-a dus. Problema e ca ma intreb: sa fi fost produsul intr-adevar nasol sau doar sa fi avut eu ghinionul sa dau peste unul care n-a fost pastrat in cele mai bune conditii?

Elf Sunkissed Powder. Mai tineti minte de cand ma chinuiam sa scap de ea?:))Tehnic vorbind n-am terminat-o dar hai sa fi seriosi!!:))O aveam de ceva vreme si am folosit-o in disperare. Mi-a placut la nebunie si cu siguranta o sa o mai cumpar vreodata, dupa ce mai consum din iluminatoarele pe care le detin si dupa ce mai testez niste chestii:)) Eu va spun atat: la 9 lei sau cat o mai fi e EXECLENTA!!

Elf Glow Blush. Blush-ul asta a fost inca unul din produsele super faine de la Elf. Mai ales daca puneam si un pic de sunkissed langa el:D Obsesia mea pentru blush-uri piersicii/corai-aurii e binecunoscuta. L-am folosit pana la ultima picatura. Deocamdata nu l-as recumpara pentru ca am alte produse similare si inca multe pe wishlist. Dar la fel ca la punctul precedent:)) vi-l recomand calduros!

Mascara transparenta pentru gene si sprancene. Eu folosesc ambele capete pentru fixarea sprancenelor motiv pentru care arata foaaarte gross. E ok dar ma enerveaza ca se consuma foarte repede.

Mostra de Nina by Nina RicciAm parfumul full size, imi place extrem de mult si m-am gandit ca as putea sa ma scap de mostra asta pe care o aveam de cam multa vreme aruncata prin casa.



Shocked much??:))Sa va explic!

Ambele oje mai au in ele produs cat pentru 3-4 manichiuri. Dar nu mai pot fi folosite. S-au ingrosat oribil. Le-am pus dizolvant ca thinner nu am si a iesit o varza. Nu se mai usuca pe unghii nici in 300 de ani, se intind urat. Sunt un caz pierdut. Si nu am de gand sa ma agit. Nu pot sa zic ca erau neaparat nuante favorite. No more drama mi-a placut destul de tare dar..Chiar daca sticlutele par pline va garantez ca nu sunt!

Acum intrebarea mea pentru voi e: se considera ca mi-am consumat cele doua oje autoimpuse in proiectul meu de cumpatare? Ca pana la ultima picatura nu aveam efectiv cum sa le folosesc si sa fi vrut. Eu zic ca am facut treaba buna. Eventual o sa incerc sa mai consum una intreaga:)) Aaaa si ca sa va fac un mic update la proiectul de cumpatare, de la ultimele doua oje pe care vi le-am aratat n-am mai cumparat NIMIC. Nici o oja, nici un ruj, nici un NIMIC. Si nu pot sa zic ca m-am chinuit. Faza e ca la oje ma bantuie rau cateva dar stiu ca mai am dreptul doar la 3 si incerc sa ma gandesc bine care o sa fie alesele mele pentru acest an!:))

Daca ati citit tot sunteti martire!!Va pup, take care si nu ma uitati pana saptamana viitoare cand sper sa se linisteasca apele locative la mine!

Share:

10 comentarii

  1. Mascara aia nu e asa, cred ca ai nimerit un lot aiurea. Si wow, ai consumat cateva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de produse terminate! Bravo, bravo! Bafta cu mutarea, iti urez sa ai mai putine batai de cap decat crezi!
    Nici eu nu ma impac cu ebelin, cien si crema de maini vreau si eu. Si eu ma straduiesc sa consum Luminance, dar mai e o tona din el. Eu zic ca se pun la socoteala cele 2 oje terminate. De aceea imi plac mie ojele mici, nu risti sa te plictisesti de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pudra iluminatoare de la Elf merita cu adevarat toti banii. O am si eu si sunt multumita de ea.

    M-ai facuut curioasa cu crema de la Olay, am sa ma uit si eu dupa ea prin magazine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca toate sistemele de inchidere ale gelurilor de dus YR sunt defecte. Si ale mele se deschid foarte greu. Parca nu erau asa...

    Daca te mai muti mult, maine-poimaine ajungi la Tm. :)) Sa ai apor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamica, da' ce spor ai! :))
    Nu stiu de ce n-am recumparat crema Cosmetic Plant, ca si mie mi s-a parut cam cea mai buna! Si am terminat-o anul trecut, prin vara...
    Bifazicul Balea mi-a placut mai putin decat Farmec, acestuia din urma ii sunt fidela!
    Iar gelurile de dus YR ma dispera si pe mine cu capacelele lor!
    Succes mult in continuare si spor la treaba! Schimbati si orasul sau numai casuta?

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm... gelul de dus cu floare de Tiare e preferatul meu din tot ce am incercat pana acum. Ma terrrrmina mirosul ala :x Sunt la al doilea deja. Sunt curioasa cum sunt si celelalte... :D A! Crema aia de maini se gaseste in farmacii? Cat costa? Merci!

    RăspundețiȘtergere
  7. wow, ai consumat cateva! :) Eu zic ca ojele se considera consumate, eu chiar nu cred ca ai cum sa folosesti o oja pana la ultima picatura, faptul ca se ingroasa e inevitabil :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))))) si eu ma pregatesc sa termin cateva geluri.

    sa stii ca si eu "ma joc" cu rimelul essence si am cam aceeasi parere ca tine, o sa-i fac si un review. oricum, nu inteleg isteria din jurul lui.

    RăspundețiȘtergere
  9. Da stai bine la capitolul asta...adica tu chiar ai consumat:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari inainte de orice! :) Si ojele clar sunt consumate. Eu deja am impresia ca nici daca mi-as bea cosmeticalele n-as reusi sa mai termin ceva prea curand... Ah, gelul de dus de la Yves Rocher cu floare de tiare (si cu sistem de inchidere criminal) l-am terminat in urma cu cateva zile - eu chiar il iubeam - si am constatat ca tineam de bun unul cu lamaie verde. Mare greseala, are miros de detergent infect si-mi lasa o senzatie de imbacseala pe piele, senzatie care nu dispare oricat as insista si oricata spuma as/ar face.

    Sunt foarte curioasa care-i dizolvantul ala Ebelin care-ti mananca nervii. Sa stiu ce sa evit :D Eu folosesc de la Ebelin o chestie lichida adorabil parfumata, intr-o sticluta verde deschis, fara acetona, cu biotina si ulei de argan si mi se pare tare faina, a reusit sa curete si cele mai sclipicioase si paietate oje... Dar daca intr-o zi nu mai gasesc... Poate ar trebui sa incep sa fac stocuri :D
    Ah, si ai spus cuvantul magic: thinner. Oare exista pe undeva, in Romania, la un pret decent? Stie cineva?

    RăspundețiȘtergere