Shop your stash Sunday

Va era dor de asa ceva???:)Mie da! Am folosit in continuare aceasta practica in special pentru farduri si produse pentru buze.

Dupa cum stiti la mine machiajul fetei ramane cam acelasi perioade indelungate de timp. Detin un singur fond de ten si o singura pudra si am de gand asa sa ramana situatia pentru ca oricum am scapat de mult haturile colectiei in alte domenii!:))

Sa vedem asadar cu ce o sa ma distrez saptamana urmatoare.


Paleta 120 o sa o tin scoasa din beauty case non stop pentru ca vreau sa o forjez cat se poate inainte sa o trimit intr-o lume mai dreapta.

Kit-ul de blush-uri si iluminatoare mi l-am dorit cu disperare vara trecuta. L-am cumparat si l-am folosit de vreo 4 ori. Ei bine, gata!!Il bag in circulatie!

Duo-ul Elf Studio Blush and Bronzer e element de baza pentru ca alt bronzer nu detin si un pic de culoare e necesara la casa mea pentru ca daca nu se sperie lumea pe strada de cat de alba sunt!


Fardulete mici si dragute. Am inceput sa introduc in rotatie mostrele Tanf ca am destule si nu le folosesc DELOC.

Quad-ul MAC e constant in portfardul cu produse saptamanale pentru ca nuanta de maro mai inchisa e perfecta pentru sprancenele mele. Iar rozul acela sidefat e tare frumos aplicat un pic in coltul intern al ochiului.


Creioane, tusuri si baze cremoase.

Rimelul e mereu acelasi pana il termin.:)


Produse pentru buze.

Cam asta e!!Acum n-o sa fiu ipocrita si o sa va spun ca uneori imi vine sa folosesc un anumit fard care nu e in lista din saptamana respectiva. Sa nu credeti ca ma abtin sa deschid cutia Pandorei. Il iau de acolo si il aplic cu o satisfactie extraordinara!:))

Daca va intereseaza un anumit produs just ask. O sa incerc de acum incolo sa detaliez putin fiecare alegere dar azi sunt un pic grabita. In caz ca aveti o combinatie in minte cu ceea ce am scos la lumina chiar va rog sa imi spuneti!!Mi-ar placea sa incerc niste machiaje noi!:)

Pana maine incercati sa va bucurati de putinul cat a mai ramas din weekend, chiar daca vremea e cam nasolica!!Ne citim saptamana viitoare!!

Share:

4 comentarii

  1. Ar fi fain daca ai reusi sa faci swatchuri produselor pentru buze :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zi-mi please ce nuante sunt alea din quad-ul MAC!

    RăspundețiȘtergere
  3. Descude iti multumesc!

    Monique o sa incerc sa fac swatchuri dar din pacate rar imi ies pozele true to colour si n-as vrea sa va induc in eroare.

    Andreea, nuantele din quad sunt Aria(S), Pure Energy(F)
    Fake(S), Sultress (S)

    RăspundețiȘtergere