Swaps are fun!!:D:D

Joice e o fiinta pe sufletul meu. Cam potty mouthed uneori, cu glume multe in program si obsedata de makeup si oje. No wonder ca ne intelegem de minune desi ne-am vazut fata in fata doar o data in viata!

Printre discutiile din miez de noaptea alea programate sa dureze 30 de minute si care se intind pe 4 ore:)) am venit cu o propunere. Ce dom'le, numai gajicile din strainatate sa faca schimburi de pachetele colorate??Si pentru ca ne potrivim la gusturi destul de bine am zis ca niste crossed shopping nu poate sa iasa decat fun si exciting. Ne-am stabilit la prima tura un buget micut si dragut ca e perioada de criza la amandoua:)) si am decis ca o sa avem teme pentru fiecare swap. Tura asta am zis ca o sa fie "Vampy makeup". Tura viitoare e inca o tema care ma face sa tremur de incantare. Dar nu dezvalui deocamdata nimic.

So, va arat pachetelul meu si in curand o sa puteti sa il vedeti pe blog la Joice si pe cel trimis de mine.


Joice a decis sa mai bage supliment o portie de glitetr custom made de ea si o bratara draguta. Bratara e la mana chiar cand scriu postarea asta dar tare mi-e ca o sa raman fara ea pentru ca pitica mea fashionista a ochit-o de cum am deschis pachetelul.De glitter nici nu zic nimic ca il vedeti si voi mai jos cat de meserias arata!



Fardul m-a incantat la culme pentru ca n-am testat nici un produs Peggy Sage si culoarea e superba!!Si sa nu uitam ca m-a incantat si pentru ca sunt la post negru de farduri:))Si na, un fard in perioada asta vitrega e ca o raza de lumina!:))Exagerez dar you get what I am saying!

Liplinerul e unic in colectia mea si se potriveste la fix cu rujul ala Temptress pe care vi l-am aratat saptamana trecuta. Si care a fost si in pachetul lui Joice.:))

Si in cele din urma incredibil dar adevarat nu am nici o oja care sa semene cu cea trimisa de ea. Si din nou, in post pica numai bine.

Sper ca va e evident ca swapurile nu se pun la proiectul meu de cumpatare. Chiar daca avem tema nu am sugerat nimic asa ca sunt curata ca lacrima! Si pot sa ma bazez ca Joice o sa faca shopping pentru mine ca si cum as face eu!:))Cheeky uhh??

In incheiere o sa va spun ca urmatoarea poveste de genul o sa o vedeti la inceput de decembrie cel mai probabil pentru ca in doua saptamani eu o sa fiu in mutari de locuinte si n-o sa prea am vreme de umblat dupa diverse si cumparatul de canapea, aspirator nou si alte cele o sa cam zdruncine bugetul:))

Eu incurajez chestiile de genul, mi se par super fun si va spun ca puteti incerca si o sa va alegeti cu "un cadou" care o sa va incante fara sa fie vreo ocazie anume!:))

Share:

5 comentarii