We come from the water(pic heavy)

Aseara m-am culcat tarziu. M-am trezit cu o mare ploaie batand in geamuri. Si cu o negura de puteai sa juri ca e noapte si nicidecum 7.30 dimineata. Recitesc pentru a 4-a oara o carte draga mie si care mereu ma pune pe ganduri. Suplimentar ieri am dat peste un citat care mi-a turnat niste apa rece in cap. O sa detaliez maine intr-o postare mai "de suflet", mai personala.

Azi am decis sa fac un pas mic. Sa ies din zona de comfort cu cel mai simplu gest. Machiajul. A fost o vreme cand purtam cam orice culoare pe pleoape si putin imi pasa daca arata bine sau nu, daca cuiva ii place sau nu. Treburile s-au cam schimbat. Am devenit un picut mai rezervata si am inceput sa ma gandesc ca aia e prea asa si pe dincolo, ca aia nu e exact culoarea mea si tot asa! Si azi am zis:"What the ef?Let's wear some blue eyeshadow!!"

Nici inainte nu purtam prea des albastru. Culmea e ca ador hainele si bijuteriile albastre dar cand vine vorba de machiaj simt ca nu ma avantajeaza cine stie cat. Pana la urma adevarul e ca e o culoare dificila de purtat.Trebuie sa stii cum sa o balansezi ca sa nu cazi in ridicol. Si look-ul ala fresh from our mom's youth nu mai e de muult la moda. Azi efectiv am zis ca dau naibii toate treburile astea. Si uite asa arata treaba cu datul naibii de reguli.









Nu e fabulos dar nici groaznic. O sa mai testez si combinatii mai fericite. Cert e ca am spart bariera de neutrals. Si da, e un machiaj simplist, inca nu reusesc sa gasesc timp pentru ceva mai elaborat. But one of these days!

Deci??Va face sa o luati la goana sau doar sa ridicati spranceana la modul:"Asta nu-i pe treaba ei!"? Voi aveti o culoare de care va feriti ca al cu coarne de tamaie atunci cand va machiati??

P.S:Scuzati avalansa de poze dar nu m-am putut decide:))

Share:

6 comentarii

  1. Imi place mult cum le-ai combinat si iti sta tare bine. :)
    Intensitate si inocenta intr-un singur machiaj.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti o norocoasa, arata fabulos culoarea asta pe ochii tai...Mie chiar imi place, chiar te prinde!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma, mai zi o data, de ce nu porti tu albastru? Mi se pare ca te prinde chiar foarte bine, mai bine decat verde sau portocaliu. Asta asa, ca sa nu mai aud ca nu-ti sta bine si nu e culoarea ta!
    Doi, rujul ala e bestial! Atat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu zic ca te prinde bine culoarea si ca mai poti repeta experienta si altadata. :)
    Si eu tot de albastru ma feresc, mi se pare dificil sa obtin un machiaj decent, in care sa nu par batuta. Si eu tot la maro-uri apelez cel mai des si, mai nou, si la nuante de grena, visiniu ca le am la botul calului, in cele 2 palete Sleek din dotare. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa-s si eu, tot cu albastru!
    Pe ochii tai caprui parca tot mai merge, ai mei sunt caprui verzi si nu imi vine bine deloc.
    In schimb, haine albastre, mai ales bleumarin, cat cuprinde!
    Mai asteptam si alte incercari!

    RăspundețiȘtergere