vineri, 16 noiembrie 2012

Purple haze

Azi nu a plouat dar a fost o mare ceata. Ceata care m-a impiedicat sa ies din casa pana seara cand am dat o fuga cu piticania sa fac niste cumparaturi prin preajma casei. Asa ca am purtat acest machiaj executat cu gratie la ora 7 dimineata in casa. What a waste! Exceptand coditele de tus care fireste ca nu mi-au iesit simetrice mie imi place cum arata!:)

Pentru ca mi-ati spus de multe ori ca ati vrea sa arat si produsele folosite m-am conformat si le-am pozat. Daca aveti intrebari in legatura cu ele, daca vreti swatch sau review la ceva lasati un comentariu si o sa incerc sa va fac pe plac!:)






Si produsele folosite

Face stuff

Eyes stuff


Lips stuff

Hope u'll like it!:)

6 comentarii:

  1. OMFG, cat imi place rujul ala...balesc aici, nu alta! That's it, il vreau :))!
    Btw, eu dimineata cand ma machiez nu am nici pe departe atata indemanare ca tine...ultima data cand m-am machiat pe la...5 dimineata? am fost atat de adormita incat am trasat codita de tus doar la un ochi :))! Bine ca mi-a zis prietena mea sa ma intorc naiba sa imi termin machiajul. Yep, funny. Not!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Sa stii ca rujul Mac abia se vede in combinatia asta si pe bune iti zic ca nu e cine stie ce. Aaa da si din cate stiu a fost dintr-o colectie din asta in editie limitata ceva de iarna, anul trecut. Poate gresesc, eu l-am primit. Tot farmecul il are rujul Essence In the Nude care a suferit un accident si a sfarsit in borcanel:)

      Ștergere
    2. Ahaaa, deci dupa Essence trebuie sa balesc :))! Bun bun, trecut la lista, in maxim o saptamana va fi trecut si in cosul de cumparaturi. Dar asa, de curiozitate, al tau ce a patit :D ?

      Ștergere
  2. Paaaai intr-o zi calduroasa l-am scos sa ma rujez, fii-mea ma tragea de un picior, eu apasam cu patos pe bot si pac s-a rupt. L-am "sudat" dar nu mai aveam cum sa il folosesc asa ca l-am top[it si l-am bagat in cutiuta asta. Eu n-am mai reusit sa il gasesc si asta ma cam sperie. Sa stii ca nu e foarte opac si nici foarte rezistent dar mie imi place textura lui la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))ah, avantajele de a avea copii nebuni ! Sa vezi ce mi-am ciuntit eu o spranceana cand a venit fie-mea si a sarit pe mine fiiiiix cand ma pensam :))!
      Acum sa nu imi spui ca nu mai exista rujul ala ca si mor, dupa ce m-ai facut sa il vreau :))!

      Ștergere
  3. Ce e minunatia aia care arata precum un quad din produsele pentru fata? Parca am mai vazut-o la tine, dar nu stiu cum sa o caut pe blog...

    RăspundețiȘtergere