vineri, 7 decembrie 2012

NOTD Farmasi 71

M-am gandit daca tot nu am prea mult timp momentan pentru o postare mai de Doamne ajuta sa va prezint oja pe care o port acum.

Desi nu e impresionanta e una dintre nuantele mele favorite. Mi se pare genul de trandafiriu pe care il poti purta in orice sezon si care se potriveste cam la orice. Plus ca e suficient de "subtila" incat sa o poti purta si in medii ceva mai conservatoare fara sa iti iei priviri din alea gen "kick the green glitter polish girl outta here!"

I give u Farmasi 71!



No flash.



Ojele de la Farmasi mi se par foarte ok calitativ, se aplica frumos, se usuca repede, rezista bine chiar si pe unghiile mele care resping orice colaborare cu ojele. Pretul e decent si gama de culori ok. Mi-ar placea sa gasesc ceva mai multe nuante "speciale" la ei.

5 comentarii:

  1. este si printre preferatele mele !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu una atat de asemanatoare cu a ta, doar ca e de la Lady's! Deci cand am vazut poza am fost convinsa ca aia e, imi pare identica :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta nuanta pacat ca eu nu prea port roz.

    RăspundețiȘtergere