miercuri, 19 decembrie 2012

Review-Yves Rocher Beauty Mascara

Cand descopar un produs fain ma gandesc ca trebuie sa ii fac review. Singura problema e ca intre momentul cand ma gandesc la treaba asta si momentul cand chiar o fac pot trece luni de zile. Ca sa exemplific, tubul de mascara caruia ii fac astazi review e pe terminate. Probabil mai dureaza maxim 2 saptamani. MAXIM am zis!!

Nu am detinut prea multe produse de machiaj de la Yves Rocher. Am testat cateva, dar nimic nu m-a impresionat foarte tare. Mi se par un pic cam scumpe si nu pot sa spun ca pana acum ceva si-a justificat pretul printr-o super performanta.

La sfarsitul lui august am machiat o miresica din familie. Si desi i-am spus clar ca nu se pune problema sa imi dea ceva in schimb ea mi-a venit cu o plasuta de bunatati YR. Pentru ca ea nu se machiaza deloc, le-a primit si nu le-a folosit ever. Uite asa mi-a picat tubuletul asta de mascara in mana.


Ambalajul e slim si mie imi place tare mult printul ala cu flori si spice. E simplut si discret si probabil nu m-ar fi atras cu adevarat niciodata!:))Avem 6.5 ml de produs si o periuta subtire de tip clasic.


Consistenta produsului e destul de lichida. In primele doua saptamani mi s-a parut ca e prea apos si ca e nevoie de ceva insistente ca sa isi faca treaba. Dupa acele doua saptamani s-a intamplat dragostea cea mare. Nu lipeste genele si le imbraca frumos si natural. Nu e cel mai intens negru dar pentru gusturile mele este suficient.

Efectul de alungire e vizibil pe genele mele. Volum nu ofera in mod deosebit dar pentru ca eu vreau gene lungi, nu pline am fost incantata de rezultat. Din punctul meu de vedere e o mascara buna pentru un machiaj natural, de zi. Din punctul de vedere al sotului meu care nu le are cu complimentele gratuite are efect spectaculos. Asta pentru ca inainte de a merge la o nunta am vrut sa imi pun gene false (pe care el le detesta) si nu mi le-am mai aplicat intr-un final-ei bine, cand eram in masina m-a intrebat un pic agitat:"pana la urma tot nu te-ai putut abtine sa nu iti pui genele alea?":))Nu i-a venit sa creada cand i-am spus ca e doar rimel.

Cum se comporta?Eu zic ca foarte bine. Se usuca relativ repede pe gene, nu se "faramiteaza" pe parcursul zilei ca sa ma trezesc cu mini mizerii pe sub ochi. N-am bocit prea mult cu el la ochi deci nu stiu daca ajunge pana la brau au ba in contact cu apa! Din pacate nu au si varianta waterproof but hey, I still love it!

Pretul m-a surprins in mod placut. Stiind scorurile celor de Yves Rocher la produse de makeup am intrat un pic tematoare pe site-ul lor. Surpriza: 25 de lei. Mai mult decat rezonabil din punctul meu de vedere pentru ce face.

In concluzie pentru mine aceasta mascara e una dintre cele mai faine incercate in ultimul timp si nu zic ca la un moment dat n-o sa ajung sa o recumpar.

Iata si pozele spre exemplificare:

No mascara!!- scary image!!(De asemenea stiu ca sprancenele imi arata ca un dezastru natural-I am trying to fix them. Si nu port nici un strop de machiaj asa ca daca mai zariti cate o pata sau un cos nu va speriati prea tare!)



Un strat



Doua straturi fal fal din gene!



(Disclamer: in pozele acestea genele sunt putin lipite dar luati in calcul ca produsul e pe duca si asta se intampla dupa o vreme cu orice mascara, oricat de faina ar fi.)

Ati incercat acest produs??Si mai ales, e ceva din gama de makeup Yves Rocher fara de care nu puteti trai si care vi se pare super raportat la pretul sau?

10 comentarii:

  1. Mai, pe asta nu l-am incercat, daaaaarrr...sunt dependenta de rimelul ala nou de la ei, Sexy Pulp. Mi-am facut chiar si stocuri, sa fiu sigura ca nu raman fara :))! E pe locul 2 dupa Too Faced Lash Injection, iar ala e mamica lor din punctul meu de vedere ( numai ca ala e vreo 100 de lei :))!
    Si mai e ceva ce imi place foarte tare din gama lor de machiaj, anume pudra lor bronzanta duo, cu bronzer si iluminator. Toata lumea mi-a zis ca arata superb pe fata mea si adevarul e ca si mie imi place cum se vede. Si din aia mi-am facut stocuri :D. Cam obsedata eu, nu :P?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu??Obsedata??Neeeeaahh, deloooc!:)) Hmm o sa ma uit la rimelul ala de curiozitate dar deocamdata nu mai iau nimic ca am un Colossal nou care ma asteapta si mi-era prea dor de el ca sa il mai tradez vreo cateva luni cu altceva!:) Duo-ul ala l-am vazut parca si la Anda Zelenca si zicea ca ii place. Momentan am si bronzer si iluminator (si am alt bronzer si iluminator pe lista de asteptare) dar mi-am facut notita si o sa il verific si pe asta!:))Ahh si cu stocurile. Chiar daca ceva imi place LA NEBUNIE rar se intampla sa iau backups pentru ca sigur vreau sa mai testez si altceva si altceva si sta acolo nefolosit o vreme indelungata!:)

      Ștergere
    2. Mneah, ce sa zic, call me insane :D! La rimeluri mi-am facut stoc pentru ca le folosesc in draci, la mine nu trece zi in care sa nu imi rimelez genele...deci me need more :D!
      Duo-ul ala l-am gasit extrem de greu, nu il aveau pe site, nu era in cataloage, ma inebunea! Si cand l-am gasit, am luat backups. Nu de alta, dar exista sansa sa il sparg pe unul, sau sa il pierd, sau sa ajunga pe nu stiu unde, sau, sau , sau...
      I suggest you give them a try :P!

      Ștergere
  2. Ii mai poti prelungi viata,sa zic asa...scoate-i garnitura aia cu o forfecuta ca mai e mult produs acolo. E cam messy treaba dar merita,zic eu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu ca nu e chestia de cat produs mai e la asta dar a inceput sa se ingroase si deja se face urat pe gene la un moment dat. Lucru pe care nu il facea acum o saptamana.

      Ștergere
  3. Stiu ca sunt cam off-topic, dar trebuie sa gasesc o data pe cineva sa-mi explice cum arata un rimel terminat sau aproape terminat. N-oi insista eu suficient de nu se termina niciunul. :)) Sau e colossalul prea gras sa fie terminat de o persoana care nu prea a parasit barlogul familial in ultimele 5 luni. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu esti deloc off topic. Adevarul e ca si pentru mine asta a fost o dilema muulta vreme. Oricum daca alegi da il arunci dupa 3-4 luni clar nu se termina niic mama rimelului. Dar folosit zilnic cam 5-6 luni o sa descoperi ca iese tot mai putin produs pe periuta sau eventual ca incepe sa devina uscacios si sfaramicios. Cam astea sunt semnele.

      Ștergere
  4. il am si eu si mi se pare foarte blah. bun pt genele de jos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum stii cum e, to each her own!:))La mine face treaba bine dar adevarul e ca eu avand gene cam dubioase ma multumesc cu destul de putin:))

      Ștergere
  5. cred ca e rimelul clasic pentru fete cu genele normal de lungi.Eu il am pe cel roz de la culeurs nature si e foarte foart bun!

    RăspundețiȘtergere