miercuri, 12 decembrie 2012

Tag: Parfumul

Acest tag a inceput sa circule in blogosfera de cateva zile si mi-am spus ca nu il pot rata cu nici un pret! Asadar iata si raspunsurile mele.



1.Care parfum l-ai recumpara la nesfarsit?

As cumpara la nesfarsit parfumul meu semnatura Sensi by Giorgio Armani. Dar din pacate ticalosii l-au scos din productie.:( Asa ca in momentul asta nu stiu ce as recumpara la nesfarsit. M-au lasat pustiita!

2.Cate parfumuri ai?(aproximativ)

Acum am 5 sau 6. Nici prea multe, nici prea putine!

3.Parfumul din colectia ta pe care il folosesti cel mai des.

In sezonul asta Coral Flower Lolita Lempicka. E un parfum oriental-floral care parca ma incalzeste in anotimpul rece. Se muleaza pe pielea mea si devine misterios si intoxicant (in mod pozitiv...)

4.Primele 3 parfumuri preferate.

Sensi-Giorgio Armani
Nina-Nina Ricci
Givenchy-Ange ou Demon

5.Un parfum care nu ti-a placut.

Alien imi da dureri de cap si mi se pare gretos aplicat pe mine. Pe alte persoane miroase super dar eu nu sunt una din acele persoane.Aaaa si un parfum pe care l-am avut si cu care m-am luptat sa il termin Daliflor - Salvador Dali. Efectiv simteam ca ma doare capul si ca mi se strange stomacul de la el. Nu as stii sa spun de ce. Nu e un parfum "greu" dar efectiv nu mi s-a lipit nici de suflet si nici de ph-ul pielii.

6.Un parfum dulce.

Delices de Cartier-De cate ori il adulmec simt ca miros o mini cofetarie sofisticata. As fi curioasa sa miros Prada-Candy pentru ca imi suna bine de tot. (sau French Sweets de la Ulric de Varens care e printre parfumurile preferate ale Andei Zelenca. M-a facut atat de curioasa cu el incat simt ca mor daca nu il pufai macar o data pe incheietura sa vad ce si cum!)

7.Brandul preferat de parfumuri…
Greu greu..Imi plac multe parfumuri de la Armani asa ca o sa zic asa desi nu am o fixatie.

8.Magazinul din care iti cumperi parfumuri cel mai des…

Funny story. In ultimii multi ani toate parfumurile le-am primit.:D Lucky, I know. Dar acum planuiesc niste chestii si probabil scrie pe mine Fragrancedirect sau Aoro. Pentru ca preturile din parfumeriile de la noi sunt umflate inutil cu pompa.

9.Parfumurile dominante in fiecare anotimp

Primavara si vara florale, usoare, uneori fructate. Toamna si iarna orientale, grele, misterioase sau dulci de te lesina. :)) Nu am tendinta sa amestec sticlutele dar uneori ma mai parfumez cu parfum de liliac in miezul iernii sau cu ceva "apasator" intr-o seara de vara.

10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?

Cu Sensi-ul meu iubit. Pentru ca el m-a insotit in cele mai frumoase momente de pana acum. De la 18 ani pana acum n-a fost vreo amintire frumoasa pe care sa nu o asociez cu mirosul lui. Si acum ca nu se mai fabrica am cautat ceva care sa se apropie cat mai mult. Posibil sa fi gasit si planuiesc sa fac o achizitie atunci cand ultimii stropi din sticluta fermecata o sa dispara...



14 comentarii:

  1. Ah, cat am iubit si eu Sensi...chiar ca nenorociti astia cu Armani lor :((! Stiu ca mai era o varianta Sensi White...oare o mai fi ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din cate stiu eu nici Sensi White Notes nu se mai fabrica. :(Asta este. Seamana destul de bine Cinema de la Ysl. E pe lista de cumparat!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mno, great :((...mie Cinema nu imi place de nicio culoare, pe pielea mea miroase ca un parfum de la Gucci ce il avea o prietena de-a mea (si logic e ca nu imi amintesc cum se numea :)), si nup, nu e pe gustul meu.
      Dar neaparat trebuie sa gasesc ori Prada Candy ori French Sweets ala. Neaparat, ca doar nu am acasa peste 30 de parfumuri :))! Chiar asa, ia sa fac si eu tag-ul asta :D!

      Ștergere
    2. Culmea e ca eu initial am detestat Cinema. Si dupa multi ani cand mi-a zis cineva ca seamana cu Sensi si am vazut pe Fragrantica compozitia am zis sa il mai testez o data. Si acum nu a mai semanat cu ce imi aminteam de prima data ci cu Sensi:))Am avut si eu cam 20 de parfumuri la un moment dat dar am zis ca e cazul sa downsize!!U know me!!:))

      Ștergere
  3. Si eu patesc acelasi lucru cu Alien, e foarte ciudat, la alte persoane ador mirosul cand il simt, dar pe mine parca miroase a expirat:))). Am mirosit si eu Candy de la Prada, miroase superb, dar mi s-a parut ca nu prea persista.Acum vreau sa vad cum miroase Lancome-Hypnose si sa ma hotarasc la unul dintre acestea(candy sau hypnose).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine Alien zici ca e ceva mucegait si dulce in acelasi timp. Nu o combinatie fericita!:))Sunt curioasa sa miros si eu Candy. Hypnose l-a avut mama la un moment dat si pe ea imi placea mult dar nu cred ca stiu cum ar mirosi pe mine...:))

      Ștergere
  4. Sunt total de acord la partea cu Alien! Dar in schimb imi place Angel. :X

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum crap de curiozitate: cum miroase Sensi?!Te pup si iti doresc un inceput de saptamana cat mai placut! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea u may never know the answer:( Oricum daca vrei sa iti faci o idee, e aproape identic cu Cinema de la Ysl dar putin mai subtil si mai pudrat..Cinema e mai puternic.Oricum la anul sigur imi iau Cinema pentru ca nu pot trai fara un parfum care macar sa semene cu Sensi...

      Ștergere
  6. Nina-Nina Ricci pentru mine. Tot de pe aoro.ro. Parfumeriile off-line cer prea mult pentru acelasi produs.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place mult,dar mult Givenchy Play for MAN! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi place si Play for her!:D Chiar ma bate gandul sa mi-l iau in curand. Pe al meu nu e cale de mijloc, imi plac ori parfumurile fresh gen :Bvlgari Aqua si Azzaro Chrome ori alea "duhnitoare" -acum are Givenchy Gentleman pe care initial l-am detestat si acum il ador!:)))

      Ștergere
  8. Eu nu am mirosit Play for her...am mers direct la barbati!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici mie nu mi-a placut Alien in mod deosebit....adica mi sa parut greoi...in schimb imi place Dolce & Gabbana The One (in special Lace Edition). As putea vorbi la nesfarsit despre parfumuri - sunt dependenta de ele. Nici nu stiu cate mai am , le-am pierdut numarul. De cate ori am ocazia sa ies din tara, imi cupar din duty-free 1-2 si , mai nou, am inceput sa si comand de pa strawberry pentru ca mi se pare convenabil...

    RăspundețiȘtergere