marți, 18 decembrie 2012

Winterlicious Tag

Aman sa postez ceva, orice de ceva vreme pentru ca nu ma trage ata decat spre tag-uri in perioada asta si am zis ca parca e prea de tot sa postez tag dupa tag. Si dupa ce am procrastinat o gramada am stat eu si m-am gandit asa: "E mai bine daca nu postez deloc???":)))

Si uite asa azi veti citi raspunsurile la Winterlicious Tag pe care am vrut sa il fac inca de cand a aparut pe Youtube. Acum ca l-am vazut completat si de alte fete cu bloguri am zis ca e cazul sa trec la treaba. Aaa si inca ceva?Am mai pus ochii pe vreo 2 tag-uri de Craciun pentru ca ador aceasta perioada din an. Totusi o sa incerc sa ma abtin. Sau sa mai postez si altceva dar sunt in pregatiri intense: curatenie, alergat dupa ultime cadouri, activitati de Craciun cu picea, liste de cumparaturi pentru al meu sot care o sa plece singur dupa mici necesitati la sfarsitul saptamanii ca eu n-am tampit sa merg cu copilul in hypermarket, asteptat de sfarsit al lumii..:))Vineri are picea intalnire cu Mosul la munca la tati, apoi da-i cu prajiturit si gatit.Stiti si voi cum e perioada asta. Si apoi dupa Craciun cel mai probabil o sa plecam in lumea larga. Si de Revelion...Si daca ma ajuta alinierea planetelor o sa ajung la inceput de 2013 vreo saptamana si prin Bucuresti. Daca nu ma ajuta..o sa fiu un pic dezamagita dar o sa imi treaca!!

Asa!!Mama cat pot sa aberez!!!Acum cu intrebarile si raspunsurile!

Prima data sa ma laud cu bradul nostru de anul acesta!:X


1. Care este oja ta favorita iarna aceasta ?


De cateva ierni oja mea favorita e China Glaze Ruby Pumps. Mi se pare super festiva si ideala pentru sarbatori.

2. Care este produsul favorit pentru buze iarna aceasta ?

Pe langa balsam de buze (care o fi numai sa hidrateze bine) preferatul meu iarna aceasta este un ruj rosu Farmasi True Color, nuanta 04. Red lips are the best!!

3. Care este obiectul vestimentar cel mai des purtat iarna aceasta ?

Un pulover supradimensionat (pentru ca e cu vreo 4 masuri mai mare:))) Mango luat dintr-un second.:D E crem si pliiiin de paiete aurii:X:X Am ajuns sa il port in disperare peste helanci in culori neutre. Il ador.(Este fundalul pe care am pozat Ruby Pumps ca sa va faceti o idee)

4. Care este cel mai des purtat accesoriu iarna ?

Iarna cum scad temperaturile sub 5 grade eu fara ceva de pus pe cap nu mai umblu. Iarna asta vad ca port in special doua bascute facute de mama. Si bineinteles salurile sunt nelipsite de la gatul meu. Siiiiii..in fiecare iarna profit la maxim sa port bijuteriile mele de sarbatoare. Am brose si cercei din fimo cu braduti, elfi, reni, manusi. Iar anul acesta la colectia s-au adaugat aceste doua perechi de cercelusi!:X


5. Care este parfumul preferat / lumanarea preferata?


Parfumul preferat iarna asta e Lolita Lempicka Fleur de Corail. Aroma preferata e cea de prajiturele care se rumenesc in cuptor (poate fi vanilie, scortisoara, un pic de ciocolata, niste coaja de portocala...). Lumanarea preferata e fara urma de indoiala cea de la Glade cu portocale si scortisoara. (Ma gandesc foarte serios sa mai cumpar vreo doua-trei sa le am acolo in caz ca sunt nebuni si nu le mai readuc pe piata si iarna viitoare.)

6. Care este bautura ta preferata iarna ?

Ceaiuri aromate sau ciocolata calda baute musai din cana mea sarbatoreasca. Aaaa si sa nu uitam de lichiorul de oua pentru momentele cand imi dau voie sa ma ametesc:))


7.Care este filmul tau preferat de sarbatori ?

E crud sa trebuiasca sa aleg unul singur. Imi place foarte foarte mult Miracolul de pe strada 34. Home alone 1 o sa fie mereu in top. How the Grinch Stole Christmas varianta cu Jim Carrey o ador!!Polar Express il vad in fiecare an..Santa Claus 1 si 2 sunt super. Elf e super. Ca sa rezum: la mine orice film daca e de Craciun e perfect!

8. Care este melodia ta preferata de Craciun ?

Imi place mult Celine Dion -So this is Christmas, ascult cu drag Silent Night si Let it Snow dar mereu colindele ardelenesti (nu asa cunoscute) o sa ocupe un loc special in sufletul meu.

9. Care este mancarea ta preferata de Sarbatori ?

Sarmale sa fie, friptura de curcan sau de porc dar sa nu fie cu grasime ca nu ma ating de ea, ciorba cu afumatura....si dulciuri cat intra. Sa nu aud in schimb de "porcarii"-carnati, caltabos and co. Ma deprima numai gandul la ele.

10. Care este decoratiunea ta preferata de sarbatori ?


Pai bradul!!Si apoi in brad am cateva ornamente foarte dragi sau speciale. Si dintre decoratiunile care nu sunt in brad iubesc aceste trei minuni de sticla. Capriorii i-am primit de la o prietena minunata si inca ma mir si ma binecuvantez ca nu i-am spart de 5 ani incoace. Sper nici sa nu fac asa ceva fiindca as fi absolut neconsolata. Sunt asa finuti si mi-e drag de ei de mor. Mai ca imi vine sa ii tin "expusi" tot anul. Ingerasul e tot de la o fata draga (se stie ea) care mi l-a daruit (printre altele) intr-un an cand aveam mare nevoie de un motiv sa zambesc.

11)Care e cel mai dorit dar pe lista de anul acesta?

Culmea e ca nu imi doresc nimic FOARTE TARE. Am nevoie de multe chestii, vreau tot felul de nebunii, dar adevarul adevarat e ca nu am ca in alti ani o FIXATIE.:)) Sau o idee clara despre ce vreau sub bradut. E suficient de hotarata Katia de 2 luni incoace. Daca n-am auzit zilnic de 30 de ori ce vrea apai n-am mai auzit deloc!

12) Ce planuri ai anul acesta de Craciun?

De Craciun o sa fim acasa in 3. Lenevind pe cat posibil. Posibil o sa ne mai plimbam pe la cate o ruda care se plictiseste la fel de tare ca noi!:))Si a doua sau a treia zi o sa facem un drum pana la parintii mei. Pe urma habar nu am exact ce si cum!:))

5 comentarii:

  1. Sunt de acord 100% la capitolul oja rosie si ruj si mai rosu, in ultima perioada doar rosu as purta.
    Puloverul acela este minunat! :D
    Cred ca voi plange un an (cel putin) in cazul in care vor scoate de pe piata lumanarile Glade.
    Dupa cum observi, nu cred ca are rost sa compun un eseu, sunt de acord cu tine. ;))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa daaa, tu ai vazut puloverul in actiune. Cam cat de patetic e ca il port aproape non stop???:))(ma rog, il mai si spal uneori:P) Sper din suflet sa gasesc nenorocita aia de lumanare cu cafea si nu te uit nici pe tine daca dau de ea. Mi-as face stoc dar mi-e ca sunt cam paranoica pe urma:P Da da, ma bucur ca esti de acord cu mine, mai ales la cat de bine ne-am inteles din prima:)

      Ștergere
    2. La cat e de frumos si eu l-as purta mereu. :)
      Mi-as face si eu un stoc mare, mare de lumanari si lumanarele iar de cand mi-ai zis de cea cu cafea...tot la ea ma gandesc. :)
      De ojolita eram bolnava si pana sa te cunosc, acum sunt bolnava si de lumanarita. :))) :*

      Ștergere