Alverde primer

Astazi va voi vorbi despre un produs pe care din punctul meu de vedere nu are rost sa dati banii! Nu obisnuiesc sa fiu decat rar extrem de vehementa in review-uri dar de data asta cam asa voi face. Sorry daca ofensez pe cineva!


In primul rand voi mentiona faptul ca am primit acest produs de la mama. Care mama mereu incearca sa imi faca surprize dar na, nu le nimereste nici ea chiar de fiecare data!:P Avand in vedere ca am mai avut un singur produs de la Alverde pe care l-am detestat sincer eu nu mi-as fi cumparat nimic de la ei!

Buuuun. Acum sa facem analiza pe text. Adica pe produs.

Ambalajul-faptul ca e in tubulet e foarte ok. Imi place ca se dozeaza bine, nu iese mai mult decat trebuie atunci cand strangi tubul. Nu imi place ca tubul e alb pentru ca inevitabil cand te machiezi ceva tot ajunge pe el iar dupa cateva saptamani primer-ul arata jegos de-a dreptul!:))Eu il sterg ocazional cu servetel umed, dar tot ramane uratel. Ma rog, asta e doar o buba la cap!

Consistenta-avem de a face cu o "crema" alba care intinsa devine transparenta. TEORETIC!!(o sa explic imediat!!)

Mirosul-e destul de puternic din punctul meu de vedere. Nu are de unde sa miroasa a parfum pentru ca eu nu il regasesc pe lista de ingrediente, dar cu toate astea pe mine ma izbeste de cate ori pun produs pe deget sa il intind pe pleoapa!(da, primerul numai cu dejtu' il intind!!)

Aplicare si eficienta-aici incep sa curga bubele. Cand intinzi maglavaisul pe pleoapa daca pui prea putin efectiv simti ca se usuca imediat si ca formeaza mai degraba o pelicula cauciucata care respinge orice fard!Nici vorba de baza aderenta. Ca urmare fardurile nu doar ca nu sunt intensificate dar se aplica cu pete si dare (indiferent de cat de calitative ar fi si de cat de ok s-ar aplica de obicei). Daca incerci sa pui un pic mai mult primer ca sa nu se mai usuce instant...te trezesti ca pelicula respectiva se cojeste!!Mdea!!Inainte sa apuci sa pui ceva peste. Se fac bucatele albe "cauciuc-like" pe unde dai cu dejtu'. Great!!! Al meu sot a zis ca se curata exact ca o pelicula subtire de silicon din ala de il folosesti la izolat instalatii sanitare! Bun asa!!!

Eu n-am pleoape uleioase. Deloc. Adica si fardurile Ruby Rose ale tineretii mele pe vreme rece tineau 5-6 ore decent. Fara sa se stranga. FARA BAZA! Cu primerul asta minune dupa 3-4 ore incep sa am dare de fard in scobitura pleoapei. Si nu vreau sa imi imaginez cum ar sta situatia pe canicula maxima!

Pret-habar nu am cu exactitate. Dar mai conteaza???:))Probabil e pe undeva in jur de 20 de lei, produsele Alverde nu sunt costisitoare. DAR eu zic asa, decat sa dati banii astia pe el mai bine mai puneti 10-15 lei si luati baza de la Radiant. Sau mai bine o luati pe cea de la Elf care e 9 lei si e mult mai ok decat asta.

Stiu ca Alverde face cosmeticale naturale, cu ingrediente relativ safe si din culturi de giugiulugiu organic nu stiu de care. Nu ma incalzeste cu nimic. Adevarul e ca nu o sa mai iau ceva de la ei prea curand. Sau vreodata daca stau sa ma gandesc bine! Daca totusi stiti vreun produs super bun de la ei let me know, as fi curioasa numai sa adulmec ceva de la ei care sa functioneze cum trebuie!

Din punctul meu de vedere in clipa in care reusesc sa pun mana pe TFSI tubuletul sus numit zboara fix la cosul de gunoi!!Sorry babe!


Share:

11 comentarii

  1. uuce descriere :)) clar nu m-as atinge de un astfel de primer :D...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am putut abtine!!Efectiv m-a scos din toate cele la cat de "bun" e!

      Ștergere
  2. Ai dreptate in legatura cu acest primer.L-am avut si eu...este atat de prost, incat mai bine fara nici un primer decat cu el. Acum il folosesc pe cel de la ELF care imi place tare mult. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aflu ca n-am eu o problema ci chiar produsul!:)) Da, toate fetele il lauda pe cel de la Elf. Eu l-am folosit doar de cateva ori dar pot sa spun ca ii e net superior acestuia!

      Ștergere
  3. Bine ca ne-ai spus ca sa nu ne vina ideea sa ni-l luam. :) Chiar ma gandeam ce primer sa mai incerc, Elf-ul nu mai face fata, iar essence-ul e si mai slab decat elf-ul (pt mine). Daca nu ma tin finantele sa-mi iau mult doritul TFSI, oi apela la Radiant. Desi nu-mi place ca e in cutiuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici cel Essence nu mi-a placut. Eu mai am de strans vreo doua saptamani pentru TFSI. Asta apropos de "aduna sa iei ceva cumsecade!":))) Dar da, Radiant mie mi-a placut, l-am avut de doua ori. Ce e nasol la el...tocmai ca fiind in borcanel spre final isi schimba textura, e mai uscat si cam greu lucrezi cu el. Dar asta cum sa zic...asa in ultima luna sau doua de utilizare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am pleoapele foarte uleioase si m-am inteles excelent cu elf essential. Am aut si elf mineral, dar era mai slab la rezistenta. Acum am UDPP si urmatorul pe lista e TFSI, si la care imi place mai mult din astea 2 la ala raman.
    De la alverde am un singur ruj, dar e cam nasol, e tare, deloc cremos, sidefat, culoare de babe (a fost cadou, nu mi-as fi luat niciodata culoarea aia). Se pare ca blush-ul lor e mai laudat, din ce am vazut pe net, dar blush-uri am deja prea multe, si in zona aia de pret sunt multe optiuni, mai vad...

    RăspundețiȘtergere
  6. Radiant,Radiant, mare fana sunt. Trebuie sa il cam arunc pe al meu ca face anu' desi nu si-a schimbat nici consistenta nici mirosul. Imi cam pare rau ca mai am un sfert in el cred. Se consuma al naibii de greu. Deci merita sa dau 23 de lei o data pe an. Clar!

    RăspundețiȘtergere
  7. 23 e??Credeam ca e mai mult. Sa stii ca eu le-am folosit pe amandoua pe care le-am avut pana la ultimul strop. Cam 1 an jumate!Si n-am avut nimic. Acum na, tu faci cum crezi!:P

    RăspundețiȘtergere
  8. da,23. si-a cumparat o colega de curand debla b&b.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu niciodata nu am fost multumita de produsele Alverde. Dupa un anticearcan care parea mai mult o crema colorata si dupa un ruj care se lua la prima gura de apa mi s-a luat de ele. :)

    RăspundețiȘtergere