10 de pe Youtube - TAG

De cand am descoperit tag-ul asta am vrut sa il fac si eu, asa ca iata-ma!:) Cu o mica intarziere ca asa fac eu toate tag-urile.

Intai o mica "istorie" a relatiei mele cu Youtube. Am inceput sa descopar makeup gurus acum vreo 6-7 ani. Stiu sigur ca primele tipe pe care le urmaream au fost Xsparkage (care m-a facut sa incerc sa ma machiez in loc sa ma mazgalesc) si Panaceea care mi se parea simpatica. In timp lista mea de lume la care sunt abonata pe youtube a devenit kilometrica. Unele tipe care imi placeau foarte tare m-au dezamagit in timp si chiar daca le mai urmaresc am decis ca nu despre ele o sa scriu. In categoria asta de semidezamagiri le includ pe Dulce Candy, surorile Fowler - Elle si Blair, Kandeejohnson. Cred ca ar mai fi cateva.

Acum insa va spun la clipurile cui ma entuziasmez eu maxim in zilele noastre.



1. Pink So Foxy



Am descoperit-o cand incepusem sa caut idei de cumpatare. Si a fost gura mea de aer proaspat. V-o super recomand! Are o gramada de chestii interesante: diy,natural skincare, makeup stuff.

2. ShadesOfKassie



Nu mai stiu exact cum am dat peste ea dar am ramas fan!:))Mi se pare super frumoasa, ma ucide cu rujurile ei aprinse si ma ajuta sa capat curaj sa le port si eu mai des. In plus e si ea imbarcata in proiecte de rotit colectia (IMENSAAAA) de machiaj!

3. TheBubbleGumPrincess



Pe ea o stiu de foarteee mult timp si e una din fetele care au ramas pe gustul meu. Are doi copii, e foarte down to earth si tonica. Imi place de ea si cu asta basta!

4. Essiebutton



Pe Essie am descoperit-o datorita acestui tag. De fapt mint, tot auzisem de ea dar habar nu am de ce nu o urmaream. Andreea de la A beauty Tale m-a convins sa ma uit la ea. Si...au urmat trei zile ca in tinerete cand stateam lipita de monitor. M-am uitat la aproape toate clipurile ei si o iubesc!! E atat de "eu"!:))E super funny, scapa glumite "urate", e zapacita! Ce va spuneam,de a mea!:))

5. Zoella



Acum niste ani-vreo 4 cred, i-am descoperit blogul. Nici macar nu stiam ca are canal de Youtube pana acum vreun an. Imi e tare simpatica. Imi place personalitatea ei (cea pe care o are in clipuri, pentru ca dupa cum declara, irl e mult mai timida si timorata), ii ador accentul, imi place stilul ei!

6. Tanya Burr



O urmaresc pentru ca mi se pare ca face tutoriale foarte curate si clare. Cam atat!

7. Missglamorazzi



Ea e un pic asa si asa. Imi place uneori foarte mult iar alteori imi da impresia ca "se straduieste prea mult". Ca isi fabrica dragalasenia mai mult decat e cazul. I still like her though! E dragutica si imi place stilul ei de a monta clipurile.

8. Macbarbie07



Ma face sa zambesc desi imi da uneori aceeasi impresie ca Missglamorazzi. Cu toate astea o urmaresc in continuare. Recunosc ca ma binedispune.

9. FleurDeForce



Uneori Fleur ma scoate din pepeni. Habar nu am de ce!:))In majoritatea timpului insa o urmaresc cu interes!

10. Amarixe


Pe ea am gasit-o "intr-un clip" de-al lui Missglamorazzi. Mi se pare foarte simpatica si imi place faptul ca are cate putin din toate: face clipuri de beauty dar vorbeste si despre seriale, ceaiuri, sport, dieta. Check her out daca nu o stiti!

Desigur mai sunt o gramada de fete pe care le urmaresc cu mare placere dar acestea sunt acum in topul meu 10. E posibil ca peste o luna sa se schimbe ceva prin top, dar acum asa se prezinta! Ce imi mai recomandati??Urmariti vreuna din fetele astea??V-am ajutat sa gasiti ceva nou si interesant?:)

Share:

7 comentarii

  1. Eu nu stiam de jumatate din cele mentionate de tine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Sper sa gasesti ceva interesant printre ele!:)

      Ștergere
  2. Pe majoritatea le urmaresc si eu( inafara de 2 si 3 de care acum, din postarea ta am aflat). Chiar azi am facut si eu tagul insa nu apare in el nici macar una dintre fetele de mai sus.Fleur ma enerveaza si pe mine uneori, nu stiu de ce. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neaparat sa vezi si 2 si 3 ca sunt chiar simpaticute. Ia ca acum dau fuga sa vad si tag-ul tau!:*

      Ștergere
  3. De fetele de pe primele locuri nici nu auzisem pânî acum. :)) În rest sunt în principiu de acord cu tine, foarte tare tagul. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe mine ma scoate din pepeni Zoella cum te scoate pe tine Fleur, dar nici Fleur nu e departe :)) Am momente in care le ador sau le urasc haha. Cand am timp trebuie sa merg prin lista ta, e fain sa vezi si fete mai putin cunoscute, cum sunt primele trei.

    Pe essie si eu am descoperit-o la sf anului trecut, tot asa stiam de ea dar o ignoram, I think she's adorable :D si povestea cu ea si Aslan e asa frumoasa :) In boyfriend tag :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Utilă postarea. O să mă uit la câteva filmulețe de la fiecare să văd care îmi place.

    RăspundețiȘtergere