Oje favorite pentru primavara

Adevarul e ca nu prea tin eu cont de schimbarea cromaticii cand vine vorba de succesiunea anotimpurilor! Daca mi se pune sa port duochrome mov inchis si bleumarin, apai aia port. Ori ca e vara, ori ca e iarna! Numai ca de cand a venit primavara (calendaristic, ca vremea imi indica alte chestii!) am inceput sa ma indragostesc sau ma rog, reindragostesc de ojele pastelate, colorate, acide...u name it!!



Initial am avut intentia de a va arata 10 oje pe care le iubesc pentru primavara. Dar nu am putut sa ma rezum la 10. Asa ca sunt cate sunt.:))Si ar fi fost mai multe dar am decis ca pe cele care merg mai mult spre vara sa le las acolo. :)) Aaa si am pe drum o oja care stiu ca o sa fie perfecta pentru primavara: That's what I mint, din noua colectie Essence. I am crazy for mint green!!!Orice e mint trebuie sa fie al meu!:))

Sooo, iata cu ce imi colorez eu unghiutele zilele/lunile astea!:)



Essence-You belong to me (Consolarea mea ca nu am INCA China Glaze For Audrey), Lime up! (Shrek green!), Ultimate Pink, Verry Berry, Oh my glitter! (mergeti si cumparati-o daca nu o aveti inca!!E super frumoasa!)



Flormar P19 (In top 5 oje de primavara clar!Este un lila deschis perfect!PERFECT!), Golden Rose Paris 217, Rimmel 045 Misty Jade (Told u I have a thing for mint), Seventeen Supreme 31 (Primita de la mama. La inceput nu mi-a placut deloc, dar acum imi place la nebunie!Singura problema e ca trebuie aplicata cu grija. Intr-un strat face dungi foarte urate de ai putea jura ca n-o sa vezi un rezultat multumitor. Din doua straturi in schimb e opaca, cremoasa si cum trebuie sa fie!)



Flormar Supershine 29, Flormar 446 (Ahhh cat am cautat eu nuanta asta!Periwinkle perfect. Nu e albastra albastra, nu e nici mov. E mixul ideal!), Golden Rose Jolly Jewels 115 (Asta de fapt e perfecta in orice sezon dar nu puteam sa nu o includ aici!), Chanel 535 May (Am realizat ca atunci cand am facut tag-ul cu ojele am mintit. Nu OPI e cea mai scumpa oja a mea. Asta e. Am primit-o cadou, s-a nimerit de are numele lunii in care sunt nascuta, e un roz foarte frumos, se aplica excelent. Din pacate pe unghiile mele rezista foaaarte putin!Mult mai putin decat Golden Rose sau Essence!)

Unele dintre nuantele astea o sa fie abuzate si in vara!U can betcha'!!

Va face ceva cu ochiul? Ce oje va plac in acest sezon? Si mai ales aveti vreo recomandare care credeti ca m-ar convinge sa mai sacrific una din cele 4 alocatii la care mai am dreptul??Pardon, 4 alocatii la oje ca That's What I mint! m-a mai saracit oleaca!:))

Share:

23 comentarii

  1. Mai ca ma faci sa renunt la nuantele mele dark pentru pasteluri :D. BTW, Aquadelic mi se pare mai faina decat For Audrey. Sa te uiti si la ea :)). Eu am ales-o in detrimentul lui Audrey :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu tot cu nuantele mai dark sunt dar primavara asta cred ca vreau sa compensez faptul ca nu prea e primavara!:)) Stiu si Aquadelic dar parca stau in cumpana si tot Audrey ma striga. Poate pentru ca sunt fixata pe ea de 2 ani si pentru ca o ador pe Audrey!:))

      Ștergere
  2. Primul lucru care mi-a venit in minte in momentul in care am vazut postarea: "De ce-mi faci astaaaaa?". :)))
    Dupa care, tiptil, tiptil am click-ait!
    Doamne cat sunt de frumoase!
    Eu as abuza de toate. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca si tu imi faci destule!:))Nu mai zic o data ca poti sa ma vizitezi ca deja pare dubios!:)) Si eu as abuza de toate dar cand ma gandesc cate mai stau nefolosite parca ma doare inima!:))

      Ștergere
  3. Cate bombonele :) Da primavara asta se poarta pastelurile si eu le iubesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar la bombonele ma gandesc si eu cand le vad!:) Ehhh, pastelurile se poarta in fiecare primavar, nu doar in primavara asta!:))

      Ștergere
  4. Ah, abia astept sa dau si eu spargere la Essence.Am vazut un verde mint care mi-a luat mintile!
    Si eu sunt genul mai girlie si pink, deci verde e o noutate:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca exact de That's what I mint care e pe drum si la mine vorbesti tu. Da, e superb. La mine mint e fixatia vesnica! De care nu pot scapa nici cu slujbe de exorcizare!:))

      Ștergere
  5. Si eu is fixata tot pe oje pastelate si colorate, de oricare, numai sa fie pastelate si colorate! De la tine vreau Essence-You belong to me si Flormar Supershin 29 :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau sa te dezamagesc dar din cate stiu You belong to me nu se mai gaseste!:( In schimb cea de la Flormar e acolo si te asteapta!:))

      Ștergere
  6. Eu nu prea-s cu pastelurile sau culorile tari. Le admir la altii, dar mi se pare ca nu ma prind, asa ca preferata mea din lista ta e Golden Rose Jolly Jewels.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Teoretic nici eu nu sunt dar ma bucur acum ca le-am strans ca vad ca m-a apucat nebunia!:))

      Ștergere
    2. E bine, inseamna ca le si folosesti! Spor la treaba!

      Ștergere
  7. Eu inca n-am incheiat socotelile cu nuantele inchise, oricum nu tin cont de anotimp. De cand am inceput sa cumpar oje pe banda rulanta le port in ordinea cumpararii. Si mie imi plac pastelatele, de cele neon ma cam feresc, desi la unele imi mai sclipesc si mie ochii. Cumva serviciul ma face sa ma autolimitez chiar daca nu exista restrictii directe.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee stai linistita ca si eu port cu spor nuante inchise. Sdevarul e ca tot alea imi plac mai mult!Dar in ciuda vremii mohorate am inceput sa ma colorez. Degeaba ca asta seara iar a inceput sa ninga!:(( Ma gandeam si eu cum o sa fie cand o sa merg la vreun job care n-o sa ma mai lase sa ma fac curcubeu!:))In perioada cand am avut job de genul nu ma lovise patima asta nebuna si n-am suferit din cauza restrictiilor

      Ștergere
  8. Si eu am trecut la pasteluri si culori neon :)
    Si eu am deja doua oje mint green :)) si sunt foarte multumita de cea de la Rimmel, dar de unde ai cumparat-o, ca parca vad ca e 4.5?
    Numai zic ca vreau si eu Golden Rose Jolly Jewels :(

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oja Rimmel e luata anul trecut dintr-un magazin local unde preturile sunt anormal de mici. Nu stiu de ce dar nici nu imi pasa!:))Imi cumpar multe chestii de acolo. La fonduri de ten gen Maybelline sau Rimmel au diferente de 5-6 lei in minus fata de alte magazine. Inclusiv fata de hypermarketuri and co.

      Ștergere
  9. Ce de culori !
    Îmi plac majoritatea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culori sa fie ca deja nu se mai poate!:)

      Ștergere
  10. Frumoase oje, imi plac toate :)
    P.S.: de acum te urmaresc prin GFC :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o data, iti multumesc!:)Si ojele iti multumesc si ele ca le placi!

      Ștergere
  11. Sunt atat de frumoase si colorate :) te atrag fara sa vrei :)
    imi plac foarte mult :) pupici :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ca fara sa vrei te atrag..Asa am ajuns si eu la 87 de oje. Fara sa vreau!:))

      Ștergere