LOTD-Taupe love

Cum sa iti vina sa faci machiaje primavaratice cand afara zici ca e noiembrie? Am intins din nou mana dupa nuante potolite. Mai exact prima data am pus pe pleoapa fardul meu favorit, nuanta de taupe de la Inglot. Nu stiu ce e cu mine si taupe-ul dar am cred vreo 5 farduri in nuante similare si tot as mai lua!:))

Nu e nimic deosebit dar am promis sa va arat mai des machiajele mele de zi cu zi si ma achit de sarcina!:) Sper sa va placa cum arata ansamblul.










Si da, stiu ca trebuie sa ma pensez!:))Keeping it real here ladies!:))

Share:

26 comentarii

  1. Imi place foooarte mult.
    Ultima poza e preferata mea.:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place!:D Sa vad in ce hal arat maine la intalnire!:P

      Ștergere
  2. Si eu mi-am facut un machoaj foarte asemanator azi:) Iti sta bine!;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte dragut machiajul!
    Ultima poza e cea mai frumoasa, imi place mult! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Uh, tipul meu preferat de makeup :D Lovely!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt emotionata maxim ca tu imi spui ca iti place un machiaj de al meu!:X:D

      Ștergere
  5. Frumoss!
    Imi plac mult nuantele folosite<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!E o combinatie la care apelez destul de des!:)

      Ștergere
  6. Sunt si eu in fan clubul taupe!:)

    Imi place combinatia cu acel mov, imi place ca ai un chip adolescentin, buze frumoase si alunita aceea cu sarm!

    O zi frumoasa, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E mare oare fan club-ul?:)) Multumesc pentru complimente. A fost o vreme cand detestam cat arat de pustoaica dar brusc cu apropierea a 26 de ani nu mi se mai pare tragic cand lumea imi da maxim 20.:))

      Ștergere
    2. Cu cat va trece vremea, cu atat iti va fi mai mult pe plac situatia!:))

      Sincer, ma intrebam cati ani ai dar nu am indraznit...Ma orientam catre 22 numai pentru ca nu as fi dorit sa o ai pe Buburuza chiar dupa majorat!:))

      Kisses!

      Ștergere
    3. Da, da, am observat ca asa se intampla.:))

      :)))Mereu patesc chestia asta. Oamenii stau si isi fac cruce si scuipa in san si in cele din urma cand ma intreaba de varsta se relaxeaza cat de cat!:))

      Ștergere
  7. Foarte dragut si tu esti o scumpa. Eu nu prea mai am inspiratie cu vremea asta urata :(
    pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine vremea asta urata ma termina psihic dar incerc sa ma mobilizez cumva! Multumesc!:)

      Ștergere
  8. Taupe love sau taupe mania? :)
    Si eu sunt la fel, cand vreau sa imi cumpar farduri sau oje tot la nuantele de taupe ma opresc.
    Imi place mult machiajul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zici ca mai degraba e manie!:)Am ochit un taupe frumos si la Seventeen:))
      Ma bucur ca iti place machiajul meu

      Ștergere
  9. Mi-ai dat idee de machiaj pentru ziua de astazi :-))
    Imi place foarte mult cum ai iesit in ultima poza :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca te-am inspirat!Sper ca ti-a iesit cum doreai!:)
      Multumesc, cerd ca ultima poza imi place si mie!:))

      Ștergere