duminică, 28 aprilie 2013

Shop your stash Sunday

Au trecut doua saptamani de cand am sapat in beauty case. Asa ca astazi va arat ce produse am ales pentru perioada ce urmeaza. Precizez ca o sa folosesc produsele astea pana in zilele de dupa Paste. Atunci o sa imi fac bagajelul pentru plecat la Bucuresti si cu siguranta o sa car dupa mine cele mai iubite si multifunctionale dintre cutiutele cu prafuri colorate.



Ca farduri am ales sa folosesc paleta de 28 de neutre, Comfort Zone de la WnW, fardul Revlon Platinum Glimmer, cel Seventeen - Evening Blue si duo-ul Essence Irresistible Green Dream.



Ca blush-uri le-am ales pe cele doua de la Sleek - Pomegranate si Rose Gold. Pentru buze o sa folosesc gloss-ul peach de la Yves Rocher, gloss-ul Chanel pentru ca nu vreau cu nici un chip sa expire fara ca eu sa il fi folosit pana la ultimul strop, doua rujuri Lip Maximizer Farmasi in nuanta 01 si 06 si rujul MUA - Juicy. Mai am si rujul D32 Flormar in plan dar am uitat sa il pozez pentru ca l-am folosit azi si era in portfardul din geanta!:)

In rest, obisnuitele. Mi-e pe terminate fondul de ten, pudra nu o mai duce nici ea mult iar iluminatorul e bye bye in curand!:D Now that my friends is what I call progress! Buzunarul meu va fi putin solicitat dar macar nu ma voi simti deloc vinovata. I need them! Desigur asta peste vreo cateva saptamani cand o sa le termin de tot pe cele actuale!


9 comentarii:

  1. imi p[lac foarte mult nuantele :)
    sa le folosesti cu placere! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:)Sper sa am ceva spor zilele astea!:))

      Ștergere
  2. Deci verde, albastru si neutre sa fie! Eu o tot dau pe mov, grena, roz in ultima vreme. Cam o data la 3 zile ies din sfera neutrelor.
    Si eu m-am machiat azi cu Comfort Zone. I like it, but i don't love it. Sleek fan forever! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Neutre sunt mereu. Verde si albastru folosesc foaaarte rar si ma oblig sa le mai pun in uz si pe ele. Mov si grena da, se regasesc des si la mine. Roz am realizat ca nu mai am. Deloc. E total dubios, nu?:)) I need pink eyeshadow asap!:)) Sa stii ca mie imi place Comfort Zone un pic mai mult decat imi plac paletele Sleek. Sunt mai cremoase astea WNW.

      Ștergere
    2. La mine fardurile din WnW sunt f prafoase, de abia le ating si se duc in toate partile. Dar folosind-o numai pe ea in ultimele 3 zile, mi-am dat seama ca acestea stau mai bine acolo unde le pun. Chiar si cu noul meu TFSI, tot mi se strang unele farduri, pisicii lor! :D

      Ștergere
    3. Si da, e ciudat sa ramai fara o nuanta. Ai epuizat tot rozul?? Harnicuta mai esti! La mine e paleta de 120 de culori la dispozitie cand am chef de culoare.

      Ștergere
    4. Ce ciudat!!La mine WNW par super cremoase!:)) La mine cu TFSI rezista rezista rezista. Dupa 12 ore zici ca sunt proaspat machiata!:)) Felicitari pentru noua achizitie btw:P

      N-am epuizat rozul daaar paleta de 120 am dat-o, in alte palete nu mai am roz roz si mono roz iar nu detin!:)) Singurele care sunt aproape roz sunt cele doua nuante din Oh So Special. Dar mie alea imi par mai mult corai. Eu cand am chef de culoare realizez ca si asa n-am vreme de ea!:))De aceea am si dat 120 cuiva care stiu ca o foloseste zilnic. Oricat mi-ar placea machiajele colorate am realizat ca obiectiv vorbind nu le mai fac pentru ca nu mai apuc.

      Ștergere
  3. Wnw Confort Zone e si pe lista mea de cosmetice de ceva timp, sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia-o ca nu o sa iti para rau deloc! E o paleta tare faina! Si calitatea fardurilor e incredibila pentru pretul mai mult decat rezonabil!

      Ștergere