miercuri, 17 aprilie 2013

What I ate Wednesday

Dupa cum anuntam acum doua zile raceala Katiei a decis ca eu sunt o tinta mai meseriasa si asa am ajuns one big hot mess (mai hot mess decat de obicei that is!). Motiv pentru care mancarea intra cu ghionturi de la usturimea in gat,  nimic nu are savoare din cauza nasului infundat...Si totusi am fost copil bun desi atunci cand sunt bolnava (si atunci cand sunt bolnava) mi-ar face cu ochiul o pizza cu de toate si niste tort. Myeap!


8 a.m. Impreuna cu picea ne-am devorat portiile de fulgi de ovaz cu diverse alte cele (la mine seminte de in, chia, goji berries, am impresia ca am scapat si niste seminte de dovleac dar putine, jumatate de banana si scortisoara la greu). Inainte bausem un ceai cu miere si lamaie.



11.30 a.m. Aici e marele rasfat al zilei. Dupa ce am fost sa rezolv diverse prin oras am descoperit ca sunt o scorpie bolnava si obosita. Stiu ca in astfel de cazuri numai zaharul ma poate imblanzi. Macar pe termen scurt. Asa ca am baut un 3 in 1 (beau asa ceva cam o data la....100 de ani) si am savurat ultimele doua briose ramase din extravaganza de ieri!:))



13.30 p.m. Ce a mancat Katia am mancat si eu. :)) Mancare de spanac cu piept de curcan. Bun. Chiar foarte bun. Arata nasol, stiu dar asta n-a fost niciodata punctul meu forte.:))N-as putea sa am vreodata o farfurie de Masterchef!=))) Daca e bun, e bun! Stiu deja ce va comenta prietena mea anonima, fosta colega de banca:)) O sa spuna ca ei inca i se pare ca spanacul arata ca...Mdaaaa!:))) Dar e sanatos si gustos!You're a grown up, get over it!:))



16.00 p.m. Scurt si la obiect inainte sa se trezeasca Katia din somn am bagat doi morcovi si niste seminte crude de dovleac. Mancate combinate sunt chiar foarte bune!:D Bine, mie imi plac si separate, but that's just me!



19.00 p.m. Dupa doua ore de umblat prin magazine cu un copil mic am zis ca nimic nu poate sa faca mai bine decat niste branza telemea!:)) Cartof copt cu branza sa fie!



21.00 p.m. Stiu ca nu se recomanda sa mananci fructe seara. Dar stiam si ca trebuie sa mai mananc ceva daca nu vreau sa ma trezesc la noapte si sa dau tarcoale frigiderului. Si la cum ma simt acum nimic in afara de fructe nu ar fi putut sa ma convinga. Astea mi-au picat excelent si din experiente anterioare nu am tulburari digestive cand mananc fructe la ore tarzii. Si sa va spun sincer, mai bine mananc o para si o portocala decat sa ma apuc sa mananc un pachet de biscuiti cu ciocolata. Nu ca mi-ar fi trecut vreo clipa asa ceva prin cap, Doamne fereste!:)))

La astea se adauga niste delicioase pastile de gat si niste minunat paracetamol. Plus multa apa si multe ceaiuri ca uite asa ajung de imi fac norma de lichid.:)) Acum stau cu un ceai in bot. Si ma pregatesc sa adorm cu drag si spor, ceea ce va doresc si voua!




10 comentarii:

  1. Esti draguta si haioasa tare!!!
    Si eu stau cu un ceai in bot si vreau sa merg la dus; in loc de asta, stau la tine "acasa" si citesc; vezi ce-mi faci?!:P

    Taie-i picioarele racelii, n-o lasa sa prinda radacini!
    Ai grija de tine!

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ajuns din intamplate- cred! - pe blogul tau si imi place tare :) esti amuzanta si-mi place tot ce ai prezentat mai sus, urmezi vreo dieta? Asa imi da impresia. Anyway, keep up the good work ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar mi-ai facut pofta cu diverse. Trebuie musai sa-mi iau si eu seminte crude. Si sa fiu copil cuminte si sa mananc spanac.
    Insanatosire grabnica, draga mea!

    RăspundețiȘtergere

  4. ...ca-mi furai vorba din gat cu spanacii!

    asa, eu cand sunt foarte, foarte racita stau cu un catel de usturoi in gura si molfai la el. Zau ca ajuta! nu te face bine dar ajuta mult. Si miroase tare, da, miroase de te tampeste.
    Bun. Incearca si niste ceai cu ghimbir (poate fi chiar si proaspat, bine ras, tuflit acolo)


    ...ma-nnebunesti cu scortisoara. as manca cu polonica de nu ar fi asa prafuita!

    :) numa bine'!

    RăspundețiȘtergere

  5. ah, apropos de mancare,

    am fost la o prezentare despre anorexie-bulimie. La 1,58 sa ai 24 de kg...si inca sa traiesti. Cica sunt cazuri de anorexie si la 5 ani. Mai rar dupa 30. Am ramas uimita nu pentru fetele in cauza, na, copii sunt copii si gandesc cum se pricep...da'ce parinte esti daca iti lasi odrasla sa ajunga la 24 kg, sa ajungi cu copilul direct in perfuzii la spital?

    m-a-marcat

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu voi manca astazi spanac. daca nu-ti place culoarea la el, pune putin lapte o sa-i deschida culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, tin sa.ti multumesc in mod special pt ca datorita postarilor tale am descoperit si eu cat de bun si satios poate sa fie un iaurt amestecat cu goji, merisoare, scortisoara (yuuuumiiii) si un fruct taiat cubulete. Bine, eu mai adaug agrise si miez de nuca sau miez de samburi de caisa pe care tot datorita tie i.am descoperit pt ca i.am vazut la plafar cand cautam goji si merioare. Si cel mai mult iti multumesc pt ca acest amestec delicios m.a facut sa reununt la eternul "ceva dulce" pe care il mancam in fiecare dimineata, pe stomacul gol.
    Roxanne

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ce pofta mi s-a facut pe telemea :-( Aaaahh.. si de niste spanac ! :-)) Mi-ai dat tema de casa pe ziua de azi :-))

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna.Spanacul din cate stiu e verde, al tau de ce e maro ??? X_X ...si da arata cam nasol, fara suparare, esti o mamica draguta si energica dar trebe sa mai lucrezi la spanacu' ala:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spanacul negatit, da, e verde!Da un search la imagini google pentru mancare de spanac cu sos de rosii!Vei observa ca in general mancarea de spanac cu sos de rosii asa arata! Nu doar mancarea mea de spanac. Da, arata nasol!

      Ștergere