marți, 30 iulie 2013

My first time - Tag

 Daca nici postarea asta nu are titlu care sa duca cu gandul la aiureli nu stiu ce mai are!Posibil sa am eu o minte bolnava. Oricum imi pare rau sa va dezamagesc, in tag-ul asta o sa cititi despre multe prime dati dar nu despre din alea atat de interesante. Totusi mama e cititor fidel al blogului!

Am combinat vreo doua variante ale aceluiasi tag care circula pe Youtube si iata ce a iesit. Mie mi s-a parut foarte fun. Scuze ca nu am mai tradus intrebarile dar parca e mai fain asa!

1. First word.
Prima data ca orice copil cuminte am zis mama. Apoi tata. Urmate la scurt timp de ceapa, banda, nitel (ceapa, branza, snitel). Se mai mira cineva ca nu pot tine o dieta nici in zilele noastre?laugh.gif

2. First pet.
Niciodata nu am fost lesinata dupa animale. Nu stiu daca asta ma face o dubioasa dar hey.. Cert e ca si cand am avut animalute am avut niste "chestii" atipice. Primele oratanii au fost doi pui pe care i-am crescut pe balcon pana s-au facut gaini si i-a facut bunica-mea ciorba. Mdeah. Nu am avut caine sau pisica si nici nu mi-am dorit!



3. First best friend.
Prima prietena buna a fost fata unei prietene din copilarie a mamei. Ne vedeam doar in vacantele de vara dar ne scriam si ne povesteam si eram sigure ca o sa dureze forever and ever. Ne-am indepartat in timp din motive mai mult sau mai putin obiective si e pacat...In aceeasi perioada am cunoscut-o pe my bff Madi care a ramas pana in zilele noastre tot bff. Faptul ca e acum in Franta ne incurca un pic dar nu prea tare. Nasica picei si oaza mea de liniste, that's what she is!

4. First fear.
Am ales sa va spun despre prima frica din copilarie despre care nu imi amintesc dar pe tema careia parintii mei inca mai fac misto de mine. Eram mica miiiiiica si eram absolut ingrozita de ...flori! Da, da, radeti cat vreti! Nimeni nu stie de ce dar cand vedeam o floare plangeam pana ma faceam rosie si nimic nu ma putea opri. Doar scoaterea inculpatei din raza mea de actiune!

5. First memory that you remember.
Aveam 2 ani si ceva. Toata lumea din casa era foarte agitata si eu nu intelegeam de ce. In sufragerie era un bradut mic impodobit frumos. Bunica si mama plangeau cand pleca bunicul la servici (lucra in cadrul armatei). In seara aia cand s-a intors bunicul am primit cadou de Mos Craciun niste cuburi din alea cu care puteai sa construiesti diverse. Le tin minte perfect. Erau dintr-un plastic grosolan, albe, rosii, verzi si albastre. Mi s-au parut o maaareee smecherie. Lil' did I know ca era iarna lui 89..

6. First cell phone.
Nokia 6130..sau 6150. Nu mai stiu. Era ala tip caramida, cu antena si care putea fi folosit drept arma alba. Si pe care nu il puteai purta in buzunar ca nimeni nu avea buzunare asa mari la blugi!:)) Cand am trecut la 3310 am zis ca l-am prins pe Dumnezeu de picior!:))



7. First kiss.
Hmmmm prima pupatura a fost pe la 14 ani. Prima pupatura autentica careia i se poate spune sarut a fost la 16 ani! Restul ramane tacere!:))

8. First boyfriend.
Iar o luam cu primul "neserios" din ala cu tinut de mana si schimbat biletele: pe la 14 ani, primul mai de Doamne ajuta la 16 ani!:)) A girl never tells more!

9. First crush.
George, vecinul de la etajul 4.laugh.gif L-am iubit fara speranta din clasa a 3-a pana intr-a opta! Mi-a frant inima in doua ca nu ii placea de mine!:)) Now that I think of it ma tavalesc pe jos de ras dar numai eu stiu cate lacrimi de crocodil si dureri de burta am indurat de suparare!:))

10. First celebrity crush.
Ok, asta o sa fie FOAAAAAAAAAAAAAAARTE jenanta!:))Aveam 8 ani..si imi placea tare de Stefan Banica Jr.laugh.gif Aveam poster cu el pe usa si il pupam, am mers la concert la el si mi se parea cel mai cel barbat din Univers. Nu ca urmatoarele crushuri ar fi fost mai putin jenante: Laurentiu Duta, Enrique Iglesias...Yeah. Aaaa si daca e sa ma iau dupa povestile mamei atunci primul mare crush a fost "Laca" (Lacatus) caruia ii pupam poza in revista sportiva pe care o citea bunicul cand eu aveam 1 an jumate.

11. First music ever bought.
Nu imi amintesc cu exactitate nici sa ma pici cu ceara dar parca parca a fost o caseta de-a Madalinei Manole sau de-a lui Banica.laugh.gif

12. First thing you did this morning.
I-am incalzit fii-mi o sticla cu lapte in timp ce mancam o nectarina!

13. First job.
Om bun la toate la o firma care facea sondaje de opinie. It sucked big time. Era part time, eram platita pentru part time si stateam mai mult decat full time. Bleh bleh bleh!

14. First broken bone.
Primul si singurul. In clasa a 7-a, mi-am fisurat cotul cazand pentru ca a dat unul cu bicicleta peste mine. Stiu cum suna, stiu ca e mega penibil, dar e adevarul. Am avut un ghips de toata frumusetea pe care l-am carat in excursiea in Franta in care n-am vrut sa nu mai merg.

15. First alcoholic drink.
In afara de inmuiat degetul in paharul cu visinata al tatei...laugh.gif Pe la 15 ani, 16? Era vin rosu demidulce si era bun. De acolo lucrurile au luat o intorsatura de-a dreptul dramatica!:))

16. Where did you go on your first ride on an aeroplane?
Pe la 11-12 ani am fost in vizita la o prietena de-a mamei care se maritase cu un englez. Numai gandul ca ma duc in Anglia m-a facut sa mi se para fantastic zborul si sa studiez cu atentie fiecare detaliu. To this day I remember...mancarea din avion mi s-a parut delicioasa!:))

17. Where was your first sleepover?
La prietenele mele din Fagaras. Vara am mers des la ele, incepand de la putini ani pana pe la 17 cand s-a stricat ciorba oarecum. Imi amintesc cat de fun era si cum povesteam verzi si uscate si ne speriam pe intuneric si faceam planuri de viitor. Sunt un adult responsabil dar pot sa spun cu mana pe inima ca uneori mi-e dor de zilele alea si imi pare rau ca nu a fost sa fie cum credeam noi.

18. What was the first concert you went to?
V-am zis deja ca m-a dus mama la concert la Stefan Banica:)). Si apoi cred ca a fost ceva la fel de interesant pe la mare. 3SE, Genius anyone?laugh.gif Primul concert fain a fost unul Iris.

19. What was the first movie you remember seeing?
Uh oh this one is painful. Sunt sigura ca nu pe asta l-am vazut eu primul dar asta mi-a zgaltait nervii! Inca dormeam cu ai mei in camera. Aveam vreo 6-7 ani. Si desi nu trebuia sa ma uit la asa ceva am vazut Poltergeist. Let me tell u right now, n-am mai dormit bine un an dupa aceea. Si cred cu tarie ca ala a fost inceputul fricii mele teribile de a ma uita la filme horror. I hate them with all my power!


20. If you had one wish, what would it be?
Sincer dupa ce am derulat in minte ani la rand multe lucruri pe care le vreau de la viata si in viata azi am ajuns sa vreau cel mai tare atat: sa fiu sanatoasa, sa fie Mihai sanatos, sa fie Katia sanatoasa si sa treaca ani multi peste noi tot impreuna. Restul se rezolva.

21. What is the first thing you do when you get home?
Imi arunc incaltamintea din picioare si beau o dusca zdravana de apa. Fara exceptie, de fiecare data cand intru in casa!:))

Invit toate fetele cucuiete doritoare sa preia provocarea si sa ne povesteasca despre "primele" lor!

P.S: Yeah, I'm back in bussines!

10 comentarii:

  1. Cat mi-a placut! :)) Frumoase si amuzante raspunsurile tale, mi-am dat seama ca eu nu-mi amintesc mult. Deh, varsta e de vina. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare TAG-ul tau.
    O sa il preiau si eu.
    Tin sa precizez ca ne asemanam... Stefan Banica....uh la, la, la. :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Primul meu animal a fost un peste, primit de la cea mai buna prietena...l-am tinut vreo 2 saptamani. Anu trecut mi-am luat 2 pui si i-am tinut vreo luna, apoi i-am dat la cineva care sta la curte :) pe unul dintre ei il poti vedea in postarea asta, era tare dulce si pufosel: http://sunafterstormblog.blogspot.ro/2013/01/dor-de-vara.html
    De o luna am un perus, cred ca de fapt asta e primul meu animal :))
    M-ai amuzat teribil cu frica ta de flori :))))
    Foarte fain acest tag, mi-a placut sa-ti citesc raspunsurile :)
    Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super amuzant tot!! Mi-a placut si mi-a adus aminte de perioada copilariei mele si de visele inocente si prostute:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Welcome back!
    Tare greu te mai vedem...:P

    Tu esti mereu funny dar la tag-ul asta am ras pe muteasca de ma temeam sa nu care cumva sa stric bunatate de tacere pe care-o practic si sa ma certe doctorita!Ieti nici nu incepusem bine repausul vocal, imi luam good bye de la sot si mi-a yis ca nu-mi cunosc interesul! Auuchh!

    Poate-l preiau si eu Deena, desi pe unele cred ca mi le-as aminti doar sub hipnoza!:))

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Welcome back!! Dar ce memorie ai!!
    La mine primele vorbe au fost "pida ma-tii", da, stiu, am fost un bebelus depravat. O prietena a mamei m-a invatat sa vb asa frumos pt ca ii aruncam o cautatura din coltul ochiului. Motiv pt care am retinut ce imi indruga ea si, cum o vedeam, cum ii repetam lectia. :))
    Primul concert fain a fost si la mine Iris. Si Vama Veche.
    Primul zbor cu avionul va fi peste mai putin de 3 saptamani. Wish me luck!
    Sanatate sa avem cu totii!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci crede-ma, nu esti singura care s-a gandit la alte cele cand a citit titlul tag-ului :)))! Sau asta, sau avem amandoua minti bolnave :D...

    E fain tag-ul, am ras la faza cu gainile de numai :)))))!

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) m-ai bine-dispus! si mie imi placea Lacatus ca avea breton ca mine, dar nu cred ca a fost "crush" :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce memorie ai! Eu nu-mi mai amintesc mare lucru...Bine, eu nu-mi amintesc nici ce-am facut saptamana trecuta.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce mi-au placut raspunsurile! Si eu va doresc sa fiti sanatosi si impreuna pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere