vineri, 2 august 2013

Handmade sister goodies - Prime impresii

Acum nu foarte mult timp Ilda  mi-a facut o surpriza! Lasasem un comentariu la concursul ei aniversar si nu mica mi-a fost mirarea cand mi-am vazut numele pe lista castigatoarelor. Dupa ce am facut un mic dans al ploii in mijlocul sufrageriei am chitait extaziata!
 Auzisem de Handmade Sister, admirasem pe bloguri ambalajele de poveste dar nu avusesem ocazia sa incerc nimic. Recunosc ca am asteptat coletul cu infrigurare iar in ziua in care am primit avizul m-am prezentat ca o vijelie la posta dupa niste ore de munca care numai de stat la cozi nu ma recomandau!:))
Iata frumusetile primite. Initial am vrut sa ma laud imediat ce am intrat  in posesia lor dar apoi m-am gandit ca ar fi dragut din partea mea sa le pun un pic la incercare si abia apoi sa vin sa va spun si voua! Dupa o saptamana si ceva in care le-am folosit zilnic iata-ma cu prime impresii.



In primul rand sa ne ocupam de aspectul care m-a atras din prima la ele: ambalajul. Serios acum, ati vazut ceva mai adorabil decat aceste borcanase miniaturale pictate manual?Nu? Nici eu! Sunt ca niste bijuterii. Fii-mea deja le-a ochit si asteapta sa golesc recipientele ca sa le foloseasca ea la papusi. Eu pastrez borcanelele in dulap cat mai ferite de lumina pentru ca recipientele sunt transparente si nu as vrea sa fie afectata calitatea produsului din interior.  Tot ce pot spune e ca ma binedispun instantaneu cand pun mana pe borcanelele simpatice.




Crema hidratanta cu jojoba si aloe vera m-a speriat putin la inceput. N-am mai schimbat de foarte multa vreme rutina de ingrijire a tenului meu si stateam pe ganduri daca sa imi fortez sau nu norocul. Recunosc ca ma temeam sa nu cumva sa ma trezesc cu vreo reactie din cauza uleiurilor esentiale continute de crema. Totusi vazand textura lejera am zis ca merita sa incerc. Si bine am facut. Tenul meu se intelege foarte bine cu aceasta crema. Eu am folosit-o seara pentru ca pe timp de zi folosesc o crema cu spf. Intra repede in piele, nu lasa reziduu gras sau lipicios pe piele. Mirosul este unul subtil, eu cred ca simt uleiul de eucalipt din ea. Nu e nicidecum un miros deranjant dar va avertizez ca aduce oarecum a crema "medicinala" nu a smac parfumat cum suntem noi (rau) obisnuite. Nu mi-a provocat nici un fel de probleme, imi lasa pielea fina iar dimineata ma trezesc aratand decent.:)) 


Ca un mare plus am testat potiunea si pe al meu sot care acum doua seri se plangea ca dupa excursia extrem de masculina la pescuit s-a ales cu usturimi de piele. Mhhmm doooh daca nu e nevasta acolo sa te dea cu factor de protectie doar nu te-oi da tu! Si acum fireste cerea spasit remediu la problema. Cum aveam o lene suprema si nu eram dispusa a ma deplasa pana la dulapul din baie am scos si eu ce era la indemana, ca si asa la el efectele sunt mai mult placebo. I-am inmanat crema asta si dupa ce s-a strambat putin s-a dat cu ea. Dimineata nu mai avea usturimi de fata si nu ii mai picau bucati de piele ca unui sarpe in naparlire. Score!




Crema de maini Mango - Galbenele a fost pusa rapid in uz pentru ca stiti ca mereu caut o crema de maini buna, eventual capabila sa detroneze crema Holy Grail. Ei, sa stiti ca aceasta are ceva potential.De cand am deschis-o am ramas incantata de textura ei. Puteti vedea si voi ca in mod ciudat crema e cumva "aerata". Si asa se simte si cand o iei din cutie. E plina de unturi hranitoare asa ca nu avea ce sa nu fie fain la ea. Ma asteptam in schimb sa fie mult mai greu de masat in piele. Nici pomeneala! Se absoarbe imediat si nu ma simt apoi constransa sa stau cu mainile in sus fara sa ating vreun obiect prin casa. Isi face treaba cu brio, lasa mainile catifelate si pana la urma altceva ce sa mai ceri de la ea?:)) 
 Din nou, mirosul este unul subtil, care dispare destul de repede dupa ce produsul e aplicat pe piele. Sunt tare curioasa cum ar face crema asta fata in lunile mele de groaza cu maini crapate pana la sange. Nu stiu de ce, dar am o presimtire ca s-ar descurca destul de bine. 



Balsamul de buze cu Shea si fragute a fost atacat de cum l-am scos din pachet. "Mami si eu vreau ruj!":)) Ma intreb cu cine seamana. I-am satisfacut cererea si am vazut-o holband ochisorii incantata: "Are gust de ciocolata!" Am zis ca bate copilul campii ca nu era nici o ciocolata in compozitie dar m-am convins ulterior singura ca avea dreptate. Aroma balsamului este de bomboane de ciocolata cu crema de capsuni. Nici mai mult nici mai putin! Recunosc ca tentatia e mare sa musti un pic din el. Cred ca la gust nu s-ar dovedi la fel de bun dar macar stiu ca n-as manca un pachet de chimicale.:)) Textura sa este una lejera dar nu se absoarbe prea repede. Ramane un fel de filtru uleios pe buze. Nu e neplacut dar recunosc ca daca vreau sa aplic un ruj opac peste el actiunea e destul de dificila. Cred ca rezultatele cele mai bune le da purtat pe cont propriu. Hidrateaza bine buzele, nu am patit nici un fel de neplaceri zilele astea cat l-am folosit. Nu mi-am simtit buzele arse sau uscate. Si aici as fi curioasa cum face fata lunilor de iarna cand uit sa beau apa si ma trezesc cu buze de soparla!:)) Desi in tub produsul are o nuanta frumoasa de roz inchis, pe buze nu lasa nici un fel de culoare. Nu ma deranjeaza deloc acest aspect dar m-am gandit ca e bine sa stiti. Poate exista printre voi doritoare de tinted lip balms. Acesta nu este unul dintre ele.

Pe ansamblu pot spune ca sunt mai mult decat incantata de produsele Handmade Sister si ma gandesc serios daca pe viitor nu va fi absolut necesar sa ma imprietenesc cu crema de corp cu ciocolata sau cu alte minunatii pe care ni le ofera. Vedeti si voi ce produse faine gasiti in magazinul lor  de pe Breslo.

Voi ati incercat produse Handmade Sister? Ce v-ar tenta?

8 comentarii:

  1. Iti dai seama ca vreau si eu.
    Recunosc, crema de maini imi face cu ochiul tare, tare mult.
    O adaug pe wishlist, ce sa mai zic... ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Crema de maini m-a atras de cand am citit "mango". :))
    Din descrierile tale toate par bune, sunt tare curioasa de balsamul de buze, mai ales ca i-a placut picei. :D
    Sa le folosesti cu placere in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt mare fana! Nu am mai folosit produse handmade cu texturi asa fine si delicate. Balsamul meu are un miros suav de capsuni, nu de ciocolata, insa tot imi place mult :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Stii cat m-a bucurat sa citesc aceasta postare?! Ma gandeam eu ca vei fi incantata, sunt produse minunate, asemeni Cristinei care pune multa pasiune in ceea ce face!:)

    Sa le folosesti cu mare-mare drag, Diana!
    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. încearcă şi parfumul solid. bun venit în clubul celor pasionate de produsele handmade sister... :D
    şi nu mă surprinde deloc faptul că borcănaşele cristinei te-au impresionat şi pe tine. sunt minunate, nu-i aşa?

    RăspundețiȘtergere
  6. arata si bine si cred ca sunt super :).

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine arata toate produsele! Nu am incercat creme naturale, dar cred ca ar fi cazul, prea sunt pline de tot felul de prostii astea din hypermarketuri. :(

    RăspundețiȘtergere