joi, 3 octombrie 2013

Elmiplant Skin Moisture CC Cream Review

O sa incep prin a va spune ca in ciuda nebuniei generale create in jurul BB cream-urilor si CC cream-urilor eu am ramas nemuritoare si rece. Nu mi-au starnit deloc interesul, n-am vrut sa stiu ce pot face, de ce ar putea sa fie ele mai "cu mot" decat orice tinted moisturizer si asa mai departe. Stiu, stiu, pare dubios pentru cineva cu blog de beauty dar uneori sunt "trenduri cosmetice" care nu se lipesc deloc de mine. Luna trecuta inevitabilul s-a produs si dupa ce am citit review-ul lui Jules despre acest produs am dat fuga sa vad si eu despre ce e vorba in propozitie. Luati in considerare ca e primul produs de gen pe care il testez. 

Ce m-a facut sa fug sa il iau dupa atatea luni de reticenta la alte creme similare? Faptul ca m-am inteles mereu bine cu produsele Elmiplant, in special cu cele din gama Skin Moisture (inca de cand aparusera in prima lor forma acum vreo cativa ani) cu extract de gutuie, faptul ca acest brand romanesc stie sa faca de obicei produse de ingrijire faine si eram tare curioasa sa vad daca au nimerit-o si cu CC Cream-ul. Si de ce sa va mint, m-a convins si pretul extrem de prietenos (15 lei) care m-a asigurat ca n-o sa imi trag pumni in cap pentru investitie in caz ca relatia mea cu tubuletul asta s-ar fi dovedit una proasta. Din fericire n-a fost deloc o experienta neplacuta.

 Dupa numai 3 zile de utilizare il laudam in 4 zari. Incepand cu Dee, my fellow blogger friend, makeup junkie and sister at heart:)) Si cum in general sunt convingatoare si l-a luat si ea rapid. Si astazi va prezentam amandoua detalii despre el. Apoi l-a luat si mama (bine era sa il ia pe cel din gama Skin Repair dar de ala am uitat sa ii spun), pe urma inca doua prietene pe care le-am zapacit cu el...restul e istorie. Cert e ca cei de la Elmiplant o sa trebuiasca sa imi dea curand procent din vanzari la ce reclama am facut printre cunoscuti acestui produs.



Ok, am scris doua mega paragrafe in care v-am laudat CC Cream-ul si totusi inca n-am inceput review-ul. God, I sure suck at this!:))

Sa incepem cu punctele forte evidente: extracte 100% naturale, fara parafine si parabeni, spf 20. Suna bine deja. Colour Correction Cream-ul Elmiplant vine in doua nuante: deschis si mediu. Pentru ca vara asta nu m-a pupat soarele deloc am decis ca nuanta deschisa o sa fie ok. Sincer cand am deschis tubul am avut mari dubii ca o sa mearga. Arata inchisa. Ei bine...gresit! 



Imediat ce aplic produsul pe piele nuanta se transforma si se "muleaza" pe tenul meu. Trebuia sa ma gandesc ca nu e fond de ten sa ramana ca o tencuiala la suprafata pielii dar am vazut suficiente BB Creamuri cu o tenta rosiatica sau galbuie atat de puternica la nuanta cea mai deschisa incat m-am speriat. Don't be afraid, o sa "se topeasca" pe ten. Asadar si prin urmare:P teama ca una din cele doua nuante nu o sa se potriveasca pe muuulte "variatiuni" de ten trebuie sa dispara!Acum! Am zis!

Textura produsului e una destul de groasa. Cu toate acestea se aplica usor, exact ca o crema de fata. Uniformizeaza tenul in mod evident si mi se pare ca imi da un glow sanatos si de om odihnit, chit ca am folosit-o si dupa nopti cu 4 ore de somn!:)) Pe pielea mea lasa senzatia pe care mi-o dau si primerele pe baza de silicon. Ma trezesc pipaindu-mi fata pentru ca e matasoasa! Acoperirea mica spre medie recomanda acest produs pentru a fi folosit zi de zi, pentru un look ingrijit dar rapid, fara mari batai de cap. In mod clar nu e un produs pentru cineva care cauta ceva cu putere mare de acoperire asa ca daca e cazul vostru, stay away from this!

Before

After

In ultima saptamana m-am trezit cu niste bubite rosii enervante pe linia maxilarului si pe partea laterala a obrajilor dar asa poate va dati si mai bine seama cam cum acopera produsul asta. Stiu ca fata mea fara pic de machiaj e cam scarry, mai ales ca poza before e dintr-un unghi "excelent":)))

Desi nu ma asteptam la asa ceva va spun sincer ca mie nu imi luceste pe fata nici dupa 6 ore daca pun pudra deasupra. Si eu oricum port mereu pudra, so that's not a hassle or anything like that! Adevarul e ca in perioada rece tenul meu isi pierde tendinta de a secreta sebum in exces in zona T asa ca si asta ar putea fi un aspect pe care sa il luati in considerare atunci cand analizati adca produsul vi s-ar potrivi sau nu.

Singurul aspect pe care il gasesc putin deranjant este mirosul, cam puternic pentru un produs pe care il aplici pe fata. Sunt insa dispusa sa trec peste acest aspect avand in vedere toate plusurile pe care CC Cream-ul Elmiplant le are. Pana si ambalajul mi se pare simpatic si "curat". Well done Elmiplant!

Sezonul asta eu sigur o sa fiu tare prietena cu acest tubulet simpatic. Voi ce ziceti?? Ati fugit deja in supermarket sa il cumparati?:))

Noooow, go read Dee's review. Ea are nuanta medie asa ca puteti vedea cum arata si aceasta pe piele!:)

12 comentarii:

  1. arata super bine, dci clar trebuie sa il iau si eu....

    RăspundeţiȘtergere
  2. Hii, uite ca de asta nu stiam! Mai am putin din BB creamul Garnier si ma gandeam ca dupa ce o sa il dau gata o sa il cumpar pe cel de la aceeasi firma, dar varianta pentru ten gras sau pe cel de la L'oreal. Acum ca tu m-ai ispitit cu minunatia asta ieftina, cum sa nu alerg de nebuna prin oras sa vad de unde sa il rapesc?! Oh, parca imi aud deja prietenle plangandu-se ca nu mai termin odata de vorbit despre el...
    Ah, sa nu uit. Fata ta nu e scarry fara machiaj, nu inteleg de ce zici mereu asta. Da, n-o mai face!
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundeţiȘtergere
  3. La naiba, ma nenorociti! Dintr-un bb cream, am ajuns la doua fonduri de ten si doua bb cream-uri. Oricat as vrea sa il iau nu pot, pur si simplu nu imi ajunge timpul sa le consum. :)) Asa se intampla cand lucrezi in magazin de cosmetice. Dar ma tenteaza grav de tot! Dupa ce termin doua bucati din ce am acasa, clar il iau.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Am anuntat-o deja pe Dee - din cauza voastra mi-l iau si eu! Musai, dar musai sa pun mana pe el! :))
    De cand cu BB-ul de pe Oasap, am dezvoltat o pasiune pentru ele. BB, CC sau MM [am primit acum 2-3 zile unul de pe Romwe pe care scrie MM], nu conteaza, toate sa apeleze la mine. :))
    Pupici

    RăspundeţiȘtergere
  5. Tu si Dee m-ati facut sa il vreau si eu :))))

    RăspundeţiȘtergere
  6. Da, da da.
    Nu mai spun decat asta: DA! ;))

    RăspundeţiȘtergere
  7. Draga Didi,

    da-mi si mie rogu-te, niscaiva lamuriri:
    ce e aia BB cream? mi-am luat si io si e un fond de ten mai apos, asa (sau nu?)
    ce e aia CC cream?
    ce e aia tinted moisturizer?
    si de ce nu le zice fond de ten la toate?

    asa, dupa ce explici chestiile astea zi-mi si mie ce sa-mi cumpar dintre ele ca sa nu mai par gheonoaia.

    multumesc frumos,
    ieu

    RăspundeţiȘtergere
  8. si sa ma pici cu ceara daca eu vad vreo deosebire intre pozele alea. is la fel, la fel.

    RăspundeţiȘtergere
  9. si MM ce e? ca am vazut scris mai sus...

    tot io

    RăspundeţiȘtergere
  10. Uniformizeaza fain din ce vad in poze.
    Daca nu era pe blogul tau sau al lui Dee, nici nu citeam review-ul, asa rece m-au lasat pe mine bb-cc-urile. Asta dupa ce mi-am luat teapa cu faimosul bb cream garnier. Well, deocamdata nu-i bun de mine, am monstrii imensi de acoperit. Puberty all over again!

    RăspundeţiȘtergere
  11. E ok ca si pret dar cred ca eu sunt depandenta de bb crema de la skin79 ,hot pink,arata superb si face minuni cu tenul meu

    RăspundeţiȘtergere