Leaves on my lids

Cineva, nu spun cine, persoana importanta....bine haaai, e vorba de Joice, m-a tras de maneca si m-a intrebat unde sunt machiajele de pe blogul asta. Am stat si am cugetat si i-am zis ca nu imi ies pozele din cauza aparatului ca o fi, ca o pati. A fost intransigenta si mi-a zis sa imi misc mana pe pensula si sa va arat un machiaj zilele astea. Oki boss!:))

Ete machiaj, e bine? Zilele astea m-am machiat asa intr-o veselie. Mi se pare tomnatic, nu prea in your face incat sa lesine educatoarele cand merg sa o iau pe copila de la gradi si imi face culoarea ochilor sa se schimbe.:)) E foarte pretty irl, not so much in poze. Whatever, am decis ca fiind blogul meu eu va arat chestii si aia e. Va place bine, nu va place, sorry!:))





Si ma gandeam ce bine ar da machiajul asta cu un pulover de genul astuia...asa-i?






Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013 --10/18/2013
And the flash sale:
http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/

Share:

13 comentarii

  1. Yeeeeeeeee :D Sa stiu ca nu arata deloc rau in poze. Bine, probabil daca il compari cu ce era irl, poate nu-i la fel de wow, dar eu iti zic ca se vede arata bine de tot :D Mai vreau sa stii! Tu ma impungi la project pan si eu te impung la machiat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place cum da verdele acela cu maroul! Daca e asa frumos in poze, inseamna ca irl arata minunat.
    Ma bucur ca te-a mobilizat Joice, muahahaha!
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna, maine ti-l fur! E demential, pe bune! Zilele astea nu am purtat decat creion si rujul essence. Bine, cu toate maclavaisurile, bb cream, pudra, blush, mascara, etc. Dar fard nu prea. Maine ma mobilizez si il fac si eu. E foarte foarte frumos si stiu ca imi shade bine maro-ul si auriul la ochii mei verzi. :)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult! :*

    Concurs: http://diana.doubleweb.ro/concurs-econatura/

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai ce bine arata!
    Maine ma machiez la fel!:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, machiajul se potriveste cu bluzita :)
    Este foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place mult machiajul :D sigur o sa-l incerc si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  8. cat de frumoasa esti si cat de bine iti sta cu machiajul acesta, mamico !

    RăspundețiȘtergere
  9. Tenul arata splendid! SI machiajul ochilor e frumos, dar nu am putut sa nu remarc in primul rand tenul! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Hei, hei! Vezi ca ai un tag de la mine si sper ca ai timp sa il faci :D
    aici -> http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/2013/10/21/tag-1/
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere