joi, 24 octombrie 2013

Long time no write...:P

 Hello hello my people! Am zis sa intru rapid si pe blog sa va anunt ca sunt vie si nu am fost nici rapita de extraterestrii! Am avut doar o saptamana foaaarte urata! Si nu am avut nici timp nici dispozitie sa postez desi mi-a dat zilnic ghes constiinta! I will be back soon enough!

De fapt si de drept am vrut sa va anunt ca am dat drumul unui giveaway in colaborare cu Flormar Romania pe  pagina de Facebook.



In other news, Romwe ma tenteaza iar si iar cu reduceri. In noiembrie e luna cea mare in care ma voi incumeta sa dau comanda la ei. E amanata de prea mult timp deja si nu mai pot!:)) Chiar daca nu sunt deloc fana Halloween am zis sa impartasesc cu voi aceste reduceri. Pana la urma orice prilej de reduceri e un prilej bun pentru noi, nu?:)) Click them links si faceti-va de cap!:))



Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:

5 comentarii:

  1. Frumos giveaway :D

    te pup
    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Ne luam de mana in ceea ce priveste saptamana urata si fugiiim de ea!!!
    Nice giveaway!
    Pup!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit, iti doresc zile mai bune! ;)

    RăspundețiȘtergere