October Empties

It's that time of the month again! Traaaaash time!:D Si pentru ca stiu ca si voi apreciati gunoaiele cosmetice la fel de mult ca mine am ceva material de prezentat azi! A fost genul ala de luna in care s-au terminat deodata nspe produse. YEEEEY!!Parci people! Luati-va o cana de ceva si pregatiti-va! It's a long one!:))

  • Spuma de baie Balea cu mango si iaurt cica. Meh, ok. E spuma de baie. Face spuma decent. Sunt in cautarea unui spumant mistooo dar deocamdata ma invart tot in universul Balea pentru ca sincer sunt prea zgarcita sa dau bani multi pe ceva ce e pana la urma chiar un moft. Daca stiti o spuma de baie care miroase misto si face munti de clabuci, anuntati-ma.
  • Yves Rocher Lilas Mauve gel de dus, a doua sticla pe care am folosit-o. Am un review pentru el aici. Mi-a placut in mode evident si poaaate la primavara l-as lua iar. Nu sunt insa absolut convinsa. Imi place sa testez chestii noi!:))
  • Yves Rocher Lilas Mauve lotiunea de corp a fost ok. Mi-a placut sa pot "asorta mirosul" cu gelul de dus, e una din obsesiile mele majore despre care o sa va povestesc candva daca nu am facut-o deja. Miroase frumos a liliac dar mirosul nu se mentine prea mult pe piele. Ce m-a deranjat pe mine? Faptul ca simti pielea catifelata si hranita numai cateva ore. Pe urma sincer aveam impresia ca pielea mi-e mai uscata decat inainte sa folosesc lotiunea. Precizez ca pe corp am pielea foarte uscata si probabil pentru cineva fara probleme majore ar fi un produs ok. N-as mai cumpara-o.
  • Nivea Intimo. Stim ce e, stim ce face.:))
  •  Avon Naturals Strawberry Moisturizing Body Scrub - YUUUUUUUUUUUUUM! Mai am un tub pe stoc. E cel mai misto scrub incercat de mine pana acum. Problema majora e ca nu stiu daca se mai gaseste pentru ca la un moment dat ma uitam dupa el prin catalogul Avon si nu era. Daca il vedeti: LUATI-L! Luati doua! Promit ca nu o sa va para rau. E eficient, miroase delicios, e un vis! Daca il mai gasesc sigur refac stocurile. Daca nu...asta este!
  • Bubchen Shampoo and Shower for Kids - Asta e al fii-mi in mod evident dar intr-o vreme il foloseam si eu. Mai avem inca unul din care mai exista cam un sfert. Problema e ca de cand i-au schimbat ambalajul am inceput sa nu ne mai intelegem asa bine cu el. Picea a inceput sa faca cojite si nu stiu daca el o fi vinovatul sau e un alt factor neidentificat de vina. O vreme o sa incercam si alte produse.
  • Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil - This stuff is the bomb! Mi-a placut enorm acest ulei pentru par. Chiar vedeam o diferenta semnificativa cand il foloseam. Mirosea frumos, nu imi incarca parul, il lasa ingrijit si lucios. Cu siguranta dupa ce termin produsele similare din dulapior o sa il mai cumpar.
  • Sticluta aia mica  este...are u ready for it?:)) Gel de dus furat din vreo camera de hotel!:)) Nu stiu exact cum si de unde. Dar cum eu nu irosesc nimic l-am folosit intr-o seara pe post de spumant de baie. A facut mega clabuci numai ca mirosea puternic a parfum barbatesc. Cand am iesit din baie barbatu-meu se uita un pic circumspect la mine!:))
  • Mostra de parfum Just Cavalli - Initial cand am mirosit-o am crezut ca o sa ma sufoc si o sa mor in chinuri. Mi se parea ca e parfum din ala de babe si ca n-as purta veac asa ceva. Eh, surprize surprize, dupa ce l-am incercat de vreo doua ori a ajuns sa imi placa. La sfarsitul mini sticlutei aproape ca am regretat ca s-a terminat. Nu l-as cumpara pentru ca sunt alte parfumuri pe care le iubeeeesc dar it was ok.
  • Bella Cotton Pads - draci, erau discuri demachiante, ce sa spun despre ele. Sunt bune. Mie sincer imi plac mai mult decat cele Nivea care sunt mai scumpe. Daaaar si cele din Lidl sunt la fel de bune si inca mai ieftine. I'm a cheapo!:))

  • Lapte demachiant Elmiplant Skin Moisture - E un demachiant fain, l-am mai avut si inainte si ma inteleg bine cu el. Problema e ca il prefer de mii de ori pe cel Balea Nature si nu stiu daca o sa imi mai intersectez destinele cu cel Emiplant. Chiar daca nu mi-a creat nici un fel de probleme textura lui imi pare prea densa pentru gusturile mele. Don't get me wrong, demachiaza bine, nu lasa reziduuri dubioase pe fata dar nu e the best pentru mine.
  • Gel de curatare Elmiplant Skin Moisture - La fel cum am spus si despre demachiant. Produs ok, isi face binisor treaba dar am altele care imi plac mai mult. La acesta m-a enervat la culme orificiul prin care iese produsul. E prea mare si produsul prea lichid asa ca inevitabil ma trezeam ca torn cu nemiluita desi nu imi trebuia atat de mult gel. 
  • Gel scrub facial cu tarate de ovaz si germeni de grau Retetele bunicii Agafia - Hell no, nu l-as mai lua niciodata. Nu face ce trebuie deloc. In ciuda faptului ca particulele din el sunt PREA ABRAZIVE nu simti ca iti exfoliaza tenul din cauza ca "baza" lui e prea cremoasa si alunecoasa. Ma chinuiam cinci minute sa ma clatesc dupa ce il foloseam si simteam un soi de pelicula de sapun pe ten si dupa ce il dadeam jos. Plus ca mirosul e cam puternic si cam ciudatel. Nu l-as mai lua NICIOOOODAAAAATAAA!
  • Demachiant bifazc Balea - cele care imi citesc blogul de ceva vreme stiu cata iubire gheboasa a fost intre mine si acest demachiant. Uhhhmm, mi-e jena sa zic dar nu il mai iubesc la fel. Dupa ce am descoperit placerile lotiunilor micelare mi s-a parut un chin sa ma demachiez cu el. Nu stiu exact de ce si cum. Posibil sa ii mai dau niste sanse in viitor dar tare mi-e teama ca s-a intamplat cum se intampla in toate relatiile pasionale. Flacara e mare si iubirea nebuna si pe urma pac, a luat-o dracu' ca a aparut unul mai cu muschi pe abdomen sau una mai blonda. In cazul meu: lotiunile micelare. It was good while it lasted!:))
  • Crema hidratanta Handmade Sister  despre care am scris aici am folosit-o toata toata. Initial ne-am inteles foarte bine asa cum va povesteam si in mini review. Spre final insa am inceput sa simt ca imi incarca un pic tenul si dupa ultima saptamana de folosire m-am trezit cu niste cosulete dureroase. Adevarul e ca fata mea a trecut oricum printr-o perioada proasta. Sincer va spun ca in sezonul rece cand am tenul foarte uscat as mai lua-o dar altfel nu.
  • Mostra Yves Rocher Hydra Vegetal 24 H Rich Hydrating Cream- Stiu sigur ca am mai folosit o mostra de crema din asta la un moment dat. Imi mentin parerea chiar daca dupa doua zile de utilizare e cam subiectiva. Imi place. Serios imi place. Nu m-ar deranja cred sa am mai multe mostre ca sa ma pot decide daca as lua un full size. Nu stiu cat de ok e din punct de vedere al ingredientelor dar imi lasa tenul catifelat, numai bun de aplicat machiajul. 
  •  Revlon Nearly Naked Foundation - I-am facut review aici si imi mentin opiniile. Intr-adevar la temperaturi ceva mai scazute s-a comportat mai ok pe fata mea dar tot am produse similare care imi plac mai mult. Nu l-as mai cumpara. I am not sad to see it go! Sunt mandra ca l-am folosit pe tot. Stiu ca sticla nu pare goala dar credeti-ma pe cuvant, este!
  • Kallos Nail Color Remover - Dizolvantul asta pe baza de ulei l-am tot vazut laudat in blogosfera. L-am luat si eu si din pacate nu mi-aplacut. Deloc. Da, e foarte bland cu cuticulele dar la mine zau ca dura prea mult sa stearga oja de pe unghii. M-a pus naiba sa il incerc si la oja cu sclipici si mai bine imi dadeam oja jos cu un spaclu. NU! La mine nu! Daca stiti ca folositi mai mult oje cu finish cream da, ar merge. Nu e agresiv cu unghiile si asta e bine. Aaa si miroase frumos a portocale sau ceva. La mine nu o sa il mai vedeti!:))
  • Kleancolor Chunky Holo Bluebell si Passion Koromolakk 143. Doua superbitati de oje care s-au ingrosat de nu mai pot nici sa scot pensula din sticluta. Goodbye my lovers!
  • Balsamul de buze Handmade Sister pentru care gasiti review in linkul de mai sus. Mi-a placut foarte mult dar spre sfarsit probabil pentru ca nu l-am tinut eu ferit de caldura si-a modificat textura, gustul si mirosul. It turned really yucky. Mai aveam un pic din el si a trebuit sa il arunc cu regret. 
  • Farmasi Liquid Eyeliner pe care stiti bine cat il iubeam si adoram. Da, ati remarcat, vorbesc la trecut. Dupa vreo 6-7 tubulete am decis ca momentan nu o sa il mai cumpar. De ce? Pentru ca tura asta a fost apos, transparent si mi-a facut ochii sa usture. Nu stiu daca am avut eu ghinion si am dat de un lot prost dar n-a mai semanat deloc cu timpurile bune cand era opac dintr-o singura aplicare si nu se misca de pe pleoape toata ziua:(.
  • Yves Rocher Gloss, vedeti si voi ca nu e gol. Nici expirat nu e dar life is too short to use shit products! Pe bune. I hated it with a passion. Era gros, nu se intindea uniform, avea un gust de pepene galben plastifiat si un miros asemenea. N-am nimic bun de spus despre el. Bye sucker!
  • Essence Lash and Brow Gel - mie mi-a placut foarte tare pentru fixat sprancenele, mi-e mult mai la indemana decat cel de la Elf pe care ar trebui sa il comand online. Stiu ca unele fete nu s-a inteles cu el dar eu mi-am cumparat deja al doilea tubulet si cred ca o sa ramanem amici ceva vreme.
 Am mai consumat inca o lumanare cu vanilie de la Ikea. Le iubesc, am stoc si nu o sa ma satur de ele prea curand. Tartele Yankee nu imi lipsesc niciodata iar acum sunt in fierbere. Mai am inca 6 tarte in stoc (hangs head in shame) si ma perpelesc pentru ca au aparut IN SFARSIT aromele noi si in Romania si "imi trebuie" vreo 4 sortimente. E teroare cu mine. Asa, sa va spun despre astea pe care le vedeti in poza, da? Sweet Strawberry mai avea cam un sfert in ea. E un miros ok pentru vara dar sincer nu e ce m-as fi asteptat eu si nu cred ca o sa o mai cumpar la anul. Camomille Tea e una dintre preferatele mele. Mai am una de rezerva. Daca sunteti fane miros de miere, get it. E dulceaga dar subtila, mirosul de musetel e slab. Efectiv as caracteriza mirosul ca unul linistitor si cald. Honey and Spice inca mai arde in lampita. E puternica si misterioasa in acelasi timp. Miroase cumva a aftershave barbatesc din acela lemnos, oriental. E foarte condimentata si dulce si n-o recomand intr-o seara cu dureri de cap. Umple toata casa de aroma si daca o arzi numai 30 de minute. Mie personal imi place dar e posibil ca unora sa le dea migrene.

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEW!!Cred ca e cel mai lung articol din istoria empties. Ce va face cu ochiul pe aici? Voi ce victorii ati inregistrat luna asta? Aaa si sa nu uit: vreti sa includ in continuare si tartele si lumanarile pe care le folosesc, sau vi se pare boring?

P.S: Check out them Romwe sales. Poate aveti nevoie de pulovere groase!



Super slim price flash sale! Only 20 hours LEFT!

Hot items back season! $16.99 up!

Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/manage_activity/Best-Sellers-Flash-Sale/?makeup.dream

Share:

24 comentarii

  1. Respect!
    Si mie mi se termina scrubul Avon si oftez dupa el. Momentan l-am luat pe cel cu vanilie. :D
    Tu esti cuminte pe langa mine. Dupa cum stii, eu vreau saseee arome din noile sortimente.
    Da, mnah cu invidie-n glas: Felicitari!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc!:)) Am inteles ca cel de vanilie nu e la fel de meserias ca asta? Culmea ca mie imi place vanilia dupa cum prea bine stii, dar am auzit ca nu se compara calitativ. Lasa ca se rezolva cu tartele. Si apai pana le consumaaaaam!!

      Ștergere
  2. Cand am vazut demachiantul ala Balea am zis: haha, a mai consumat unu si acu sigur de zice ca l-a inceput pe urmatorul. Sunt profund socata!! Si nu mai zic si de tusul de la Farmasi pe care mi-l doresc de cand l-am vazut la tine prima data si tot n-am reusit sa pun gherutele pe el.
    Si eu iubesc maxim uleiul ala pentru par de la Avon, mai ales ca miroase yummy! Vreau sa il incerc si pe cel "simplu", cu capacel verde :D
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt profund socata de faza cu demachiantul Balea dar ce sa ii faci, m-am facut mai pretentioasa!:)) Si tusul Farmasi era fenomenaaal , e posibil sa fi prins eu un lot nasol.
      Dap si cel cu capacel verde l-am avut si e foarte bun dar parca asta e mai fain.

      Ștergere
  3. Femeie, te admir, esti o sursa de inspiratie :D
    Stiu ca probabil e mai sanatos ce faci tu, ca arunci ojele ingrosate, dar pe mine ma doareeeeeeeee cand vad ce frumoase sunt alea Kleancolor si iti recomand din suflet un nail polish thinner :D Am gasit un site cu acetona la UN LITRU si au si thinner la 5 lei, daca te intereseaza *wink wink* :)) A, si eu mi-am luat 2, ca sa fie :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc, I do my best!:P
      Ma, eu oricat as fi de indurerata nu le folosesc suficient nici pe alea in stare buna asa ca nici nu ma gandesc sa tin cu dintii de cele ingrosate. Asa caaa...sa iti stapanesti thinner-ele sanatoasa, eu nu vreau!:))

      Ștergere
  4. cam multe ai terminat :) gelul de dus de la avon l-am avut si eu e super :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, cam multe dar asta e bine. Fac loc pentru noutati fara sa ma simt vinovata!:))

      Ștergere
  5. woow ce de ai terminat <3 bravooo <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luna asta zici ca am fost nebuna!:))Dar luna viitoare sa nu te astepti sa mai vezi ceva asemanator!

      Ștergere
  6. Ohooo ce vrednica ai fost :D Nu pot sa nu remarc ca in ultimul timp parca postezi mult mai des.

    :*:*

    shoeper-women.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:) Ehh, am perioade si perioade. As posta des dar uneori mai intervin chestii neprevazute. Life happens!:))

      Ștergere
  7. Mie nu prea mi-a placut laptele demachiant cu gutuie de la Elmiplant. :(
    Mi-ai facut pofta de tartele Yankee Candle si trebuie sa ma duc sa mai imi cumpara cateva. Poate au adus arome noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine a fost ok. Nu a reusit sa satisfaca toate exigentele asa ca...
      Pe site sunt aromele noi. La noi in Sibiu ajung noutatile tare greu dar am pus-o pe mama sa mearga cu prima ocazie in standul lor de la Obor sa le ia pe alea la care balesc!:)) Asa sunt sigura ca nu raman fara ele!:P

      Ștergere
  8. Vaaaii de miiineeeee! Ce desfasurare de forte e-aici!!! Iti dam diploma, iti dam premiu! Asa ceva nu am mai intalnit! Tu sustii economia mai multor tari!:)))

    Lasand gluma deoparte, te felicit si te aplaud! Atat pentru consecventa in privinta folosirii produselor cat si pentru rabdarea de a ne da detalii despre fieeecaaareee!:)

    Pupici, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Medalie si imi ridicati si statuie!:P:)) Dap, sustin in primul rand economia la noi in casa. Adica folosesc ce am si dau banii mai rar!:P:))
      Multumesc pentru felicitari. Cat despre detalii sa stii ca imi face placere. Si cum nu prea sunt in stare sa fac review detaliat pentru fiecare produs pe care il folosesc asta mi se pare metoda cea mai buna. Asa daca cineva e interesat de un anumit produs poate sa ma intrebe mai multe.

      Pupici si tie!

      Ștergere
  9. Am si eu uleiul ala cu argan, dar nu ma tin de el... ce face mai exact, ce ai observat de cand il folosesti? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu chiar am foist consecventa cu el. Parul meu e destul de uscat la varfuri. Dupa ce ma spal ma usuc aproape mereu cu foehnul. Cand nu aplicam uleiul imi stateau varfurile in toate directiile si aratau ca matura. Daca il aplicam se vedea ca varfurile sunt hranite si imblanzite. Pe lungimea firului de par dadea stralucire si facea parul matasos fara sa lase reziduu in urma. Doar daca pui muuult prea mult o sa fie parul unsuros. Eu l-am aplicat chiar si pe parul uscat uneori si n-am avut probleme.

      Ștergere
  10. Felicitari, ai avut ceva spor si rabdare!! :)
    Azi am primit si eu scrub-ul Avon cu capsuni, dupa ce iti las comentariul fug direct cu el in dus :)) Era in catalogul de luna trecuta,deci sigur se mai produce.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai muncit la ele si la consumat si la scris, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar bravo :) Ai facut treaba , nu gluma . Inafara de exfoliantul de la Avon ( am fost indragostita de el ) , nu am folosit nimic :) Doamne dar multe produse mai exista pe lumea asta :)) Spor la treaba in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ohoho ai terminat ceva produse, am avut si eu spuma de baie Balea, dar in alte 2 sortimente...imi plac mult produsele lor :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar ai consumat foarte multe :)
    Acum vreau si eu scrubul de corp Avon :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Exfoliantul Avon apare in cataloage cand si cand, de obicei cand il prind, imi comand unul, ca sa fie de rezerva. Numai bine, pana apare data viitoare, il termin!

    RăspundețiȘtergere