Share the love

Sincera sa fiu nu aveam postarea asta pregatita si dupa o zi cam lunga aproape am decis sa sar peste ea si sa ma duc s afac o baie fierbinte sa inlatur inceputul de raceala care imi da tarcoale de cateva zile. Pe urma am zis: "No more of the lazy vibe!":)) Si iata-ma! Va arat ce postari mi-au placut mie in ultimele zile. O sa fie iar o amestecatura de toate cele! Hope you don't mind!


  • Sunt in curs de cautare a produselor perfecte pentru rutina de ingrijire a fetei asa ca imi place mereu sa citesc astfel de postari. Mi se par foarte utile si informative.
  • Ilda m-a pus pe ganduri cu review-ul fondului de ten Radiant. Suna foarte bine dar avand in vedere ca stocul meu de produse pentru tencuit fata a crescut alarmant l-am pus doar pe lista de "to look into".
  • Astazi Dee ne-a prezentat pe blog o noua manichiura gigea gigea mai mai. Ii admir mereu unghiutele si cand ma viziteaza dar avand trei maini stangi eu nu ma incumet la nail art. Totusi tehnica asta pare destul de fail proof asa ca poate o incerc si eu!
  • OMG!!!Voi ati vazut cat de haios arata geanta pe care si-a luat-o Ale?? Pe langa faptul ca fii-mea ar deveni fan instant si ar sta lipita de ea, mai am si ceva prietene care cred ca ar ucide pentru o geanta de genul ala!:))
  • Daca vreti sa va faceti sange rau intrati sa vedeti noutatile din dulapul cu bunatati al Andreei. Hate you woman!:)))
  • Intr-o buna zi o sa trebuiasca sa o sterg pe Josephine din lista de bloguri!:))Pentru ca are unghii superbe si ne prezinta cele mai "GETOUTOFHEREIWANNADIEEEEE" oje! Ca asta par example!
  • Anda ne povesteste despre produsele ei preferate de la Avon. Intamplator sau nu cele pe care le-am incercat din lista ei primesc si la mine nota foaaarte mare!
  • Pretty makeup ahead!! Joice zice ca a exagerat dar eu zic ca ...MYEAAAAP GURL!!You look fab!:))
  • Stiti deja ca sunt pusa pe fapte mari asa ca articolul asta pe care l-am distribuit deja si pe Facebook n-o sa va surprinda. Daca sunteti in curs de a va debarasa de surplus de cosmetice o sa va prinda foaaarte bine. Daca nu sunteti in curs de..poate va inspira. Eu dupa ce l-am citit mi-am facut lista cu regulile pentru "cumintenia cosmetica" din 2014.:))
  • Ca tot am inceput eu sa fac de acum planuri pentru Craciun (da, sunt nebuna, care e problema??), articolul asta a picat la tanc. Si daca nu va pasioneaza neaparat subiectul o sa va amuzati un pic gandindu-va la toate cadourile dubioase primite de-a lungul vietii voastre.
  • Pentru ca pun pariu ca nici voi nu v-ati fi gandit la trucul asta, il impart si cu voi. You are welcome!:))
Have a lovely weekend girls! Nu promit sa ne citim sambata si duminica dar luni sunt aici!:)
 

Share:

6 comentarii

  1. Esti teribila! In cel mai bun sens al cuvantului!
    Iti multumesc pentru faptul ca m-ai mentionat, tare bucuroasa m-ai facut!
    Iti multumesc pentru toate cele!

    Kisses!
    Weekend fain sa ai!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha, ha, ha intr-o zi o sa te prind .. si .... o sa-ti trag o manichiura de nu te vezi. Pe cuvant!
    La urmatoarea intalnire imi iau "sculele" la mine!
    Gata! Am zis. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Tu ma faci sa mor de ras, poate asa scapi si de tentatii :))) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult de mentiune :D
    Foarte misto articolul pentru consumatul produselor. Eu sper sa mai dau gata un produs intr-o saptamana :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc tare frumos si ma bucur ca ti-a placut articolul!
    Imi place tare mult cum scrii! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru mentionare, doamna draga :*

    RăspundețiȘtergere