Shop the stash Sunday

Cam de cata vreme nu am mai facut o astfel de postare? Cam de multa, asa-i? Ei bine, iata-ma revenind in forta. Sa va dau intai cateva lamuriri. Sunt deja vreo doua-trei luni de cand am decis ca schimb produsele doar o data la doua saptamani. Asa pot sa le folosesc mai intens. In cazul in care intr-o zi ma trezesc ca treeebuieeee sa ma machiez cu albastru si n-am fard albastru ales pentru respectiva saptamana, nu ma stresez. Deschid beauty case-ul si aia e. Nu sunt masochista. In majoritatea timpului ma tin de plan si ma simt tare bine asa. 

Am inceput sa mai fac o trebusoara. Daca in timp descopar uin produs care nu imi place foarte tare sau nu mi se potriveste, ii dau o sansa, doua trei. Il pun in combinatii diferite, il aplic altfel. Daca tot nu mi-e drag macar un pic dupa toate incercarile astea...ma despart de el. For real! Life's to short! Si sincer n-are rost sa ma lupt cu chestii pe care si asa nu le indragesc. 

Lasand palavrageala la o parte o sa va arat ce produse am ales sa folosesc in saptamana ce va urma (le-am folosit si saptamana trecuta asa ca veti vedea o tura noua duminica viitoare). Le-am pus toate aici, ori ca sunt in project pan-uri ori ca nu. De obicei le tineam separate dar mi-e mai simplu asa.

Face stuff:


  • Fond de ten Farmasi High Performance (urmeaza review ca prea e misto) care e minunat dar un piiic inchis. Il combin cu un picut de Revlon Colorstay Buff care e un pic prea deschis and bam. Perfect result. Colorstay-ul mai are mai putin de un sfert de sticla. 
  • Pudra mea vesnica Stay Matte de la Rimmel.
  • Flormar Terracotta Powder 21pe care eu o folosesc pe post de bronzer. Nu mai am momentan alt bronzer si nici nu e in plan sa achizitionez asa ca o sa o tot vedeti pe aici.
  • Blush Milani Rose D'Oro
  • Blush Anabelle Lilac Lace
  • Mary Lou Manizer -the HG highlighter of them all!
Precizez ca se prea poate ca in unele zile sa nu am chef de fond de ten heavy duty si atunci o sa apelez fara remuscari la BB Cream-ul Flormar (review real soon si la asta) sau la CC Cream-ul Elmiplant.

Eye Stuff:


  • Paleta Sleek Au Naturel
  • Seventeen Perfect Harmony Eyes - Tequila Sunrise
  • Quad Elf Essential Brownstone
  • Pigment The All Natural Face, nuanta Twilight.
  • Essence Gel Eyeliner
  • Masterprecise liquid eyeliner de la Maybelline care e FANTASTIC de misto.
  • Yves Rocher Khol Duo - nu stiu nuanta and stuff
  • Essence Lash and Brow Gel
  • Flormar Dual Effect Mascara 
  • Illamasqua Cream Pigment Delirium
  • Too Faced Shadow Insurance fara care nu exista machiaj
Lippies:

  • Balzzam de la Gerovital Plant
  • Flormar Deluxe Shine Gloss, nuanta D32
  • Ruj Essence In the Nude pe care il am in cutiuta aia rotunda de cand i s-a intamplat un accident trist.
  • MUA Lip Plumping Gloss, nuanta Buff
  • Chanel Levres Scintillantes Glossimer, 166-Amour, pe care il iubesc cum n-am iubit nici un gloss vreodata dar pe care lupt sa il termin inainte sa expire.
  •  Clarins Gloss Appeal, nuanta 11.
  • Ruj Avon Color Riche, nuanta Temptress (cred ca a fost ceva editie limitata ca nu l-am mai vazut pe nicaieri).
Pheeew, atatea chestii folosesc intr-o saptamana? Madness!

Acum rugamintea mea este daca vreti sa vedeti o anumita combinatie de produse, un machiaj realizat folosind xyz farduri, spuneti-mi in comentarii si o sa incerc sa fac treaba asta. Mi s-ar parea fun sa ma "puneti la treaba".

Bucurati-va de ziua de duminica si ne citim saptamana viitoare!:)



Share:

14 comentarii

  1. ce de bunatati :) si eu as vrea sa incerc fondul de ten Farmasi

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar il recomand. O sa ii fac cat de curand review. Imi place mult mai mult decat Revlon Nearly Naked..nu ca ar avea vreun punct comun, dar ma rog!:))

      Ștergere
  2. Chiar m-ai facut curioasa sa incerc fondul de ten Farmasi :D Vreau si eu Mary Lou Manizer <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca e chiar misto misto. Am tot auzit de bine despre el dar am zis ca pana nu vad nu cred! Cat despre Mary Lou Manizer, eu am suspinat dupa el 1 an si ceva. Pana la urma l-am luat si il folosesc ZILNIIIIC. Nu mai am alt iluminator dar nici nu mai vreau. That's how much I love it!

      Ștergere
  3. Sunt curioasa la ce decizie vei ajunge in privinta paletei de la Seventeen :)

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaaa pai la ea decizia e luata de mult. Ramane pana o consum toata pentru ca imi place la nebunie!:)

      Ștergere
  4. Paleta Tequilla Sunrise o am si eu si o iubesc! Te astept si pe la mine, daca iti face placere, ne putem urmari reciproc, daca vrei. Let me know! :X

    http://the-may-day.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E una dintre cele mai faine paletute de la ei!

      Ștergere
  5. You go, girl! Esti o eroina daca reusesti sa le folosesti pe toate intr-o saptamana! Eu nu am cu totul atatea. :)) Pretty little zgarcita ce sunt, nu as da un "frang", vorba lu' mamaie, pe ceva de machiat. :D
    M-ar tenta doar Lou Manizer, dar za problem iz ca nu folosesc iluminator pentru ca am niste riduri urate la ochi si se vede nasol. Nici perlele nu le mai folosesc. Si nici pretul cred ca nu prea e prieten cu mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai cum sa nu reusesc macar cate o data sa le folosesc pe toate mai?:)) Eu am zis ca de ceva vreme colectia mea de makeup e scapata de sub control.
      Mary Lou Manizer e minunat dar daca nu folosesti iluminator nu iti trebe. E FOARTE iluminator. :)) Pretul e pe la 64 de lei iar cu reducerea de la revista Glamour de saptamana viitoare ai iesi mai ieftin. Sau la reducerile pe care le au ei de sarbatori. Numai ca na, de ce sa il iei daca nu folosesti?

      Ștergere
  6. Moamaaaa!
    Ce zici de o combinatie turbata smokey intre Sleek si Seventeen. <3
    Tu ma faci sa adaug Mary Lou pe lista. :((
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zic mhhhmm!:))
      Ma, it is worth every penny. Dar poti astepta reducerile!:)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Si mie imi place la nebunie dar sotul meu il detesta!:)) Asa ca trebuie sa il port combinat si potolit cu alte chestii daca vreau sa iasa cu mine pe strada. E singurul comentariu la un produs cosmetic pe care mi l-a facut vreodata!:))

      Ștergere