sâmbătă, 12 octombrie 2013

The Procrastinating Beauty Blogger Tag

De cateva zile am tot vazut circuland tag-ul asta prin blogosfera si am stiut ca trebuie sa il fac si eu!E prea simpatic!:) N-am fost tag-uita de nimeni in mod special dar you know me, that's not gonna stop me!:)) So here it goes!


1. Name a beauty regime that you rarely do? - Numeşte o etapă de înfrumuseţare pe care rar o faci?
Fara nici o urma de indoiala trebuie sa raspund: mastile pentru fata. Nici nu detin cine stie ce arsenal in domeniu, iar pentru unele homemade mi-e prea lene. Mi-am propus sa remediez situatia pe viitor!

2. Is washing your make-up brushes something that you do regularly? - Îţi speli pensulele de machiaj cu regularitate?
Uuuummmm cu regularitate se poate considera si o data la saptamana, nu?:)) Adevarul adevarat este ca am suficiente pensule incat daca ma machiez doar pe mine nu e nevoie sa le spal mai des de atat. Ar fi indicat but...yeah!Mai ales ca am cate 3-4 zile la rand cand ma machiez cu aceleasi farduri..In schimb cand e vorba de machiajul aplicat pe alte persoane...I ALWAYS WASH THEM!

3. How long will you last with chipped nail polish? Cât timp rezişti cu oja sărită de pe unghii?
Daca e doar tocita putin la varfuri I don't really mind. Daca a sarit si se vede zdravan ma calca pe nervi si o sterg imediat ce prind un pic de dizolvant de unghii in raza de actiune. In schimb recunosc ca mi se intampla sa stau muuulte zile fara oja deloc. Fapt dubios daca luam in considerare stocul deloc mic de sticlute colorate.

4. How long will you put off buying/replacing a beauty product, even if you need it? - Cât timp îţi ia să recumperi un produs de beauty, dacă ai nevoie de el?
Daca e un produs HG il cumpar inca inainte sa il termin pe cel dinaintea lui. Daca e ceva asa si asa pot amana ceva vreme. Sau daca am produse similare...

5. What is your worst beauty habit? - Care este cel mai rău obicei de beauty?
Hard one! Ah gata, cred ca stiu. Ca ma dau cu crema de ochi de zici ca dau cu sapa. O sa am niste riduri superbe si o sa ma intreb de unde vin!:))

6. Name something non-beauty related that you put off doing all the time? - Numeşte un lucru nelegat de frumuseţe pe care îl amâni mereu?
Aici stiu!! Aman caaaat pot eu de mult spalatul geamurilor. I hate it to pieces! Nu ma intrebati de ce, n-as putea explica. Si e lege la mine ca dupa ce imi iau inima in dinti si le fac frumoase...sa ploua!:D

7. When going out somewhere, do you leave getting ready to the last minute? - Când te pregăteşti de ieşit, laşi aranjarea pe ultima sută de metri?
Nup, imi fac planul dinainte in functie de unde merg si sunt gata la timp. De obicei chiar inaintea sotului.

8. Can you commit to spending bans? - Poţi să faci limitări de shopping? (project pan)
Eu zic ca da! You be the judge of that. Mai e un pic si ajung la sfarsitul lui Makeout 2013. Va voi prezenta concluziile mele si apoi planul pentru 2014. Plus ca mereu imi impun ceva restrictii si sunt pusa pe consumat chestii. Adevarul e ca uneori restrictiile mi le impune si bugetul dar e mai bine asa, cerdeti-ma!:))

9. How organized is your make-up and nail polish collections?
Destul de. Ojele sunt toate intr-o cutie de pantofi in loc usor accesibil. Produsele de makeup le am toate in beauty case iar cele pe care le folosesc in fiecare zi le tin intr-un cosulet separat la indemana. Produsele pentru ingrijire ocupa cele doua polite ale dulapului din baie. Bine...are si picea un colt pentru crema si samponel si sotul un colt pentru cele fix 4 produse pe care le foloseste!:)))
 
Have a nice weekend peeps!:)

5 comentarii:

  1. O stiu pe aia cu mastile, sunt in aceeasi oala :)) Eu te admir pentru ca te-ai abtinut atat sa arunci banii pe chestii, nu stiu daca rezistam.
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am putine oje dar sunt data tot timpul :)))

    zici ca esti maica-mea. dupa ce spala ea geamurile, obligatoriu ploua! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am recunoscut in aproape toate raspunsurile :)) Mai putin in cele legate de mastile de fata si crema de ochi

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred aproape toate uitam sa mai aplicam si mastile de fata. iar in legatura cu gemurile, te inteleg perfect, aceeasi poveste e si la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :)))) De la 1 pana la 6 am zis ca am raspuns eu!:))))
    Ma bucur ca ai completata tag-ul, e funny! Si cum tu esti funny, ti se potriveste!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere