joi, 31 octombrie 2013

Things I love on a fall day

De cand ma stiu am iubit toamna. Am fost genul de copil care adora scoala si se entuziasma sa cumpere rechizite apoi adulmeca aerul pana simtea un pic de racoare si un pic de miros de ploaie. Apoi ma trezeam dimineata gata de actiune si imi taram pasii prin frunzele uscate ale parcului pana la scoala. Destepti oamenii care au cladit scoala la marginea parcului I tell you! Asa ca sunt mai mult decat fericita sa va povestesc despre cateva dintre lucrurile care ma bucura intr-o zi de toamna! Astazi mai multe bloggerite ne-am unit fortele sa va incantam si voua simturile. O sa gasiti linkuri catre blogurile fetelor la sfarsitul postarii. Vizitati-le cu incredere!:))



A fost o vreme cand detestam dovleacul. Acum...l-as folosi la orice. Il mananc copt cu un praf de scortisoara si zahar brun, il pun in pancakes cu tarate de ovaz, il bag in briose, il rulez in strudele si in curand planuiesc sa incep sa imi fabric acasa o versiune de Pumpkin Spiced Latte pentru ca nu avem Starbucks in Sibiu. Si de aveam nu ma rasfatam eu zilnic cu asa ceva.


Nu sarbatorim chestii dubioase dar lampioane din dovleci faceam la inceputul fiecarei toamne cu prietenii mei, la tara. Nu stiam noi pe vremea aia de sarbatori americanesti dar era atat de distractiv sa facem dovleci "furiosi" pe care ii aprindeam seara si ii puneam pe marginea drumului sa speriem soferii=)). Parca povestind treaba asta imi amintesc de senzatia de atunci. Vreo 7 copii stransi in mijlocul ulitei, cu fundul direct in praf, mesterind la fetele dovlecilor. Those were the days! Aseara am decis sa ii fac si Katiei un dovlecel mic (ca numai pe ala il mai aveam in cos). E cam stramb si nu foarte fioros dar asa mult s-a bucurat de nu va pot povesti!


Eu asociez mereu toamna cu rasfatul. Asadar colectia mea de ceaiuri e de mare folos. Obsesia momentului este Latte Macchiato de la Fares. Nu va pot descrie cat de bun e. Musai sa il incercati. Ma gandesc deja ce ravagii o sa fac in magazin la Kokoon cand imi mai scad stocurile actuale de bunatati baubile. Si iertata fie-mi indrazneala dar nu merge ceva bun de baut fara o placere vinovata de mancat.:D In poza aveti doua dintre variantele mele favorite. Lidl sa traiaaasca! (Biscuitii aia sunt intr-un mare fel!) Toamna ma apuca cel mai des si coptul de bunatati. E suficient de racoare incat sa nu lesin langa cuptor iar bucataria mea se imbata in arome de caramel, mere si dovleci copti, briose in toate combinatiile lumii si crumble cu prune.



Casa mea miroase mereu frumos si dupa cum stiti tartele Yankee sunt inca un punct obligatoriu de bifat pe lista rasfaturilor de toamna. Acum am "putintele":)) si zilnic le adulmec. Aromoterapia e buna si pentru suflet.



Langa ceai, bunatati si tarte aromate nimic nu pica mai bine decat o carte faina. Asta e teancul actual de "to read". As vrea sa sper ca o sa traiesc suficient ca sa apuc sa citesc tot ce as vrea sa citesc!:))Dar nu stiu zau!


Ador la anotimpul asta ca ma rasfata cu culori si fosnet de frunze, cu prilej de adunat "material didactic" de pe aleile parcului si de pe tarabele din piata. 



Imi pierd cumpatul cand vad buchetele maaaaari de crizanteme colorate si le-as lua pe toate acasa. Am descoperit ca am eu un pitic. Primavara buchetele mari de flori de sezon, toamna buchetele umflateeee de crizanteme. Ma pot lipsi de orice aranjamente sofisticate. Imi plac buchetele cu suflet si personalitate. 



Si chiar in spatele florilor ma asteapta gramezile de frcute parfumate. Salatele de fructe de toamna sunt la ordinea zilei la noi in casa. Da-mi mere, pere, gutui, struguri si prune si m-ai facut fericita. Mai trantesc si cateva nuci deasupra si aia e. Deja suna a compunere din generala dar nu ma pot abtine!:))



Imi plac zilele ploioase cand ma cuibaresc in haine moi si calduroase. Imi plac zilele cu un pic de soare si un pic de vant care ne lasa sa visam la vara. 



Ajungem insa si la motivele mai superficiale pentru care iubesc toamna. The makeup and the fashion!:D

Ojele tomnatice eu le port de fapt si vara dar acum am grija sa profit la maxim de ele. 



Rujul burgundy l-as purta si ca sa merg in piata dar am impresia ca n-ar fi cea mai inspirata idee!:))


Ahhh si paleta coloristica a hainelor:X. Verde inchis si visiniu, maro bogat, nuante prafuite! Tricotaje si botine delicioase, berete chic si toate minunile care pot face orice femeie sa isi piarda capul prin magazine. Si orice barbat sa isi piarda capul pe strada dupa femeile costumate corespunzator!:))


O zi de toamna petrecuta lenevind, visand, facand fix ce ti-e drag si mancand ce e bun fara sa te gandesti la kilograme. Asta va doresc si voua!


Mergeti sa vedeti ce v-au pregatit colegele mele si nu uitati sa imi spuneti in comentarii ce va place voua mai mult si mai mult intr-o zi de toamna!

Iulia Fratieanu - http://welcome-to-disneyland.blogspot.ro/
Juliet - http://www.juliet.ro/
Adelina Raduhttp://adelinaradu.blogspot.com
Daniela Maria - http://dragonfly-accessories.blogspot.ro/
Dee - http://bydee-make-up.blogspot.ro/
Cristina Ioana - http://www.anotherside-of-me.com/
Clarra - http://clarra-blog.com/
Anca Pop -http://aquashells.blogspot.com/
Sima Denisa - http://zileleaugust.blogspot.ro
Mihaela Pojogu - http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/
Diana Bardasu-http://makeupdreamin.blogspot.ro/
Romina Talpos - www.sparkleandlove.wordpress.com

12 comentarii:

  1. E mortaa postarea ta!
    Mortalaaa!
    Sunt de acord cu tine! Am nevoie de ceaiul acela! Neaparat!
    Si vreau multe tarteeeeeee!;)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. frumoasa postarea! :) Avem placeri comune se pare, cel putin in cazul ceaiulrilor dupa care sunt inebunita! :)Si da, toamna mananc multe dulciuri!:D
    Te pup cu drag! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa Cecelia Ahern!! O iubesc din toata inima si mi-am propus sa-i citesc toate cartile. Toate! Muahahaha.
    Eu toamna ma indrept spre ceaiuri si... lapte (pe care il beau neaparat alaturi de niste Oreo, ca n-are farmec fara), iar acum mi-e ciudat intr-un fel ca e prea cald sa imi scot puloverul nou la plimbare, dar nu ma plang prea tare :))!
    Sa-ti traiasca fetita, mereu o admir in pozele pe care le postezi cu ea!!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba postarea asta. Exista tarta Yankee cu aroma de caramel? Trebuie sa fie a mea, am devenit obsedata de ele in ultima vreme. Pana si huzband e incantat peste masura :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit consumate si nu costumate, sunt cam eu consumata la ora asta, caci nu mi-am incarcat bateriile :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa postare! Prin ochii tai, parca incep si eu sa iubesc toamna! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragute pozele,ai surprins foarte bine toamna.M-ai facut sa devin nostalgica dupa zilele lipsite de griji de pe bancile scolii.Nu am inca nicio lumanare yankee candle,dar o sa imi fac cadou una,macar o tarta..cat de curand.Sa pot aprinde in zilele de sarbatoare ce vin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa il incerc! Mi-a placut sa iti citesc postarea

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, ce postare frumoasa ai putut sa scrii!! M-ai facut sa iubesc toamna si mai mult :*
    Poza a doua e facuta de tine, acelea sunt pancakes homemade? Eu nu folosesc dovleacul, sotul meu nu mananca, eu am incercat un strudel cumparat, n-as putea spune ca ma omo, dar cand le descrii asa frumos, ma apuca niste pofte... :D

    Cand eram mica, si eu "aranjam" fete de dovleci si ii agatam prin copaci, pe banci, ii lasam pe jos si seara ii aprindeam, eram asa de fericiti... vremuri :) Mi-am cumparat si eu lumanari parfumate recent de la un targ, lumanari normale si am observat ca-mi fac viata mai frumoasa :D
    Te pup si te astept si la mine: http://diana.doubleweb.ro/red-temptation/

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place nespus de mult cum scrii :) Mi-am amintit si eu azi de perioada in care cioparteam toti dovlecii in curte la bunica si cum ii puneam in geam :))
    Ai o fetita superba :* Sa iti traiasca!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte draguta postarea :)
    Am descoprit si eu tartele yankee de curand si sunt dependenta deja :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Dupa primele 3 imagini, vroiam deja la tine acasa. Pai miroase frumos, e dovleac, ce mai lipseste?? :))
    Azi am cautat yankee candle si n-am gasit. No worries, keep searching. Da, n-am avut nicio tarta pana acum. Ilegal, stiu! :D
    Cand ma gandesc la toamna, imi vine in minte mereu o seara de toamna in Herastrau cu atmosfera de basm, ceata, frunze in toate culorile pamantului, liniste, poveste!!
    Daca ar fi dupa mine, as avea crizanteme in toate vazele pe care le detin. Sau in ghivece! Ma multumesc si cu cat am acum, 2 vaze cu floricele multicolore. Rezista atat de mult!!

    RăspundețiȘtergere