Back to black -OOTD

Heya! V-am pregatit pentru astazi un outfit simplut si fara fasoane dar care mie tare mi-a placut.

Rochita Pimkie am luat-o de pe Kurtmann dar din pacate nu mai e pe stoc. Am iubit-o imediat ce am scos-o din cutie dar pana sa ma invrednicesc eu sa ies cu ea in lume s-a cam racorit. Si pentru ca nu aveam nici un eveniment fancy la care sa merg sa o accesorizez cu tocuri ametitoare si accesorii bling bling am decis sa ii dau o noua viata. Mi-am tras pe mine dresurile colorate (I have lots of those), am trantit o gecuta deasupra, mi-am incaltat cizmele calduroase si aia a fost. 


Aveti aici dovada ca o rochie nu inseamna neaparat o tinuta super pretentioasa, nu inseamna ca trebuie sa ne inghete toate cele ca sa putem fi feminine in sezonul rece. Just use your imagination ladies!:) 

Stiu sigur ca o sa port din plin aceasta little black dress. Materialul plin si elastic se aseaza tare frumos iar peplumul e asezat la fix sa ascunda burtica vesnic existenta la mine.:))


Share:

34 comentarii

  1. Deena, imi poti spune te rog ce marime ti-ai luat si cate kilograme ai? :D Iti stiu inaltimea si vreau sa-mi fac o idee cu ar veni pe mine. Am retinut ca nu-i in stoc dar ca idee generala. Mersi! (imi poti raspunde si-n privat)

    Imi place foarte mult tinuta si pozele <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Este S. Eu am 1.62 si cam 50 de kg. Plus minus 1-2 kg ca nu m-am mai cantarit de ceva vreme. Sper sa gasesti ceva asemanator.
    Ma bucur ca iti plac pozele!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine! imi place combinatia ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunata tinuta!! Esti o lady si o superba! :D :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place tinuta, imi place locatia, imi place doamna!:)
    Pup, Diana!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ai combinat rochita :D Moooor lesin si ma dau cu fundul de pamant dupa cizme ca ale tale ♥

    RăspundețiȘtergere
  7. e frumoasa, iti sta bine, imi place mai ales locatia unde ai facut pozele :)

    http://gya-make-up.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult tinuta, machiajul te prinde atat, dar atat de bine, iar pozele sunt absolut superbe!
    Ce sa iti spun mai mult? Emani dragalasenie prin toti porii, chiar daca machiajul e mai dark. :D
    Esti tare simpatica!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. da, da, plac pozele, stii deja si eu stiam de dinainte ca o sa-mi placa.
    ce nu stiam era ca volanasul ala de la brau are nume :) si unul haios.
    ah, mi-am luat smac cc - zau daca vad ca face ceva...poate nu-mi dau eu cum trebe.

    va pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne , cât eşti de drăguţă . Vreau să fiu şi eu o astfel de mamă . Te apreciez foarte mult în ceea ce faci , cum reuşeşti să le impaci pe toate :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Pretty, pretty lady! Cu o privire f hotarata!
    I have almost none of those. Adica, nu stiu, maro se pune?
    Sa ne mai arati si altii ca eu habar n-am cum sa-i asortez.

    RăspundețiȘtergere
  12. E foarte draguta tinuta purtata! Imi place mult combinatia cu jacheta. ;)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti vine foarte bine rochita, arati super :)
    Merge foarte bine si cu ghetele si geaca de piele :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa rochita si iti sta tare bine! Pup

    RăspundețiȘtergere
  15. foarte frumoasa rochia si imi place mult cum ai combinat-o cu tinuta <3

    RăspundețiȘtergere
  16. Esti ca o papusica! :) Tinuta e foarte pe placul meu si as purta-o si eu oricand. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. foarte frumoasa combinatia, ador o tiuta negu-albastru !!!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumoasa rochita! Si iti vine bine!

    Te astept si pe la mine, pupici!
    http://andreeadesign.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. Foarte frumoasa tinuta!
    Am exact acelasi model de cizme, doar ca marimea 40 :)) Chiar planuiam sa le inaugurez azi. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ador ciorapii colorati, pur si simplu! Am si eu o gramada, multe culori, imi place ca rochita are peplum :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Iti sta super cu ea :) Imi place cum ai combinat-o :*

    RăspundețiȘtergere
  22. The Little Black Dress never disappoints! Chiar imi place idea ca poti sa dress it down, dress it up, imaginatie sa fie asa cum ai spus si tu!

    Numai bine,
    Costin M

    RăspundețiȘtergere
  23. Esti superba! Desi nu sunt un fan al rochiilor negre, chiar nu am nici macar una, tie iti sta extraordinar! Imi place intreg outfit-ul.
    Te invit pe tine si pe cititoarele tale la un giveaway pe blogul meu: http://www.beautystory.ro/2013/10/anniversary-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere