Chilly afternoon

Inainte de a spune orice altceva o sa va spun ca pozele din outfitul de azi au beneficiat de atentia altei fotografe decat de obicei.:P O fotografa pe care o cunoasteti si voi prea bine, Dee a noastra. Daaa daa, a fost atat de draguta sa isi sacrifice pauza de masa si sa se tarasca prin frunze ca sa reusesc si eu sa va arat ce noutati am adaugat in garderoba! Thanks again hun!:D

Asaaaaa! Sa va povestesc acum despre cum am fugit de ani de zile de pantalonii din velur? De ce? Pentru ca am ramas cu sechele din tinerete, din cauza ca inevitabil dupa ce stateam cu fundul pe bancile liceului ore in sir ma trezeam cu un dos lucios de ziceai ca am furat pantalonii de la vreun mosulet hobo. Am decis totusi sa imi infrang teama si dupa muuulta vreme mi-am luat o pereche. Pe acestia de la Pimkie. M-a convins in primul rand culoarea superba. Si am stiut din prima clipa ca vreau sa ii port cu puloverul meu chunky, burgundy, facut de mama iarna trecuta. Da, da, ati citit bine! Nu, n-o imprumut pe mama!:))So here we are!

Inca o data pot spune: Kurtmann sa traiasca!:)) Si fiti pe faza ca data viitoare va arat inca o rochita simpatica, buna de purtat chiar si pe frigul care se anunta!

Share:

17 comentarii

  1. Ce frumos lucreaza mama ta! E foarte dragut puloverul, pare cumparat! :)
    Pantalonii par jeansi, nici nu se cunoaste ca sunt velur, iti vin foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi face si mie mama ta unul? <3
    Iar pantalonii chiar imi plac! Adica.. pe site nu mi-au atras chiar atat de mult atentia, dar pe tine stau foarte bine! Pacat ca nu mai au si masura mea :( sa ii porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iar poze frumoase? Hmm!! Imi plac pantalonii de mooor si toate felicitarile mamei tale pentru pulover. Si mama mai avea momente d-astea, ia sa o pun la treaba :)).
    Kisses,R
    Beauty and bargains
    http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa spun si aici ca imi place foarte mult outfitul?
    Imi place, place, place muuult. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ma enervezi pe mine :)) Chiar baloseam la pulovar si speram sa vad vreun site vreun link vreun bargain ceva. Nema! Scorpie! :)) Arata prea bine pantalonii, dar nu cred ca o sa port velur in viitorul apropiat, nu stiu, nu ma atrage :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-mi plac pozele! zici ca esti un copil cuminte si frumos! si chiar esti :)
    Si eu am niste raiati Pimkie, caramizii, luati de pe miniprix - sunt foarte incantata de ei, de un an de zile ii port intr-o veselie si inca arata ca noi :) (eu am ramas cu sechele din copilarie cand toceam raiatii intre genunchi, pana le faceam gaura :( )

    RăspundețiȘtergere
  7. Oare mama de ce nu stie sa tricoteze?? Foarte frumos e puloverul, si merge tare bine cu noua pereche de pantaloni! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce sexy esti cu parul atat de lung!! :) Imi place puloverul, nu as fi crezut ca e facut de mama ta. La H&M se vand cu vreo 20 de lire... :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pulovărașul e simpatic și pare să țină de cald :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mamica mea e priceputa, tocmai i-a facut bebicului un pulovar genial, chiar o sa ii fac o poza sa vi-l arat. Imi place mult al tau. te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Tanara si frumoasa! Burgundy! Mama! Kurtmann! Fac valuri ca pe stadion! O pupam si pe Dee pentru poze!

    RăspundețiȘtergere
  12. Arati grozav, Diana!!!
    Eu am o slabiciune pentru pantalonii reiati! Din adolescenta mi se trage: aveam doua perechi, unii mov, altii bej - cu talie inalta! ma admirau toti baietii!:))))
    Mama sa traiasca si sa mai faca!:D

    Pupicei, cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce misto e puloveruuuul! Pe bune ca ma gandeam ca "e din ala de pe cine stie ce site :-j". Vreau sa imi fac si eu unul, tocmai mi-ai dat idei la model. :P
    Iti sta super de tot! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place tinuta, de la culoare pana la textura. Dee, felicitari pentru poze!
    xo

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumos puloverul... si mama mea mai impleteste, desi nu prea are timp... poate i-l arat pe al tau :D
    Culoarea e superba, ce fel de ata a folosit?
    Imi place mult si culoarea pantalonilor, ador toate nuantele de verde inchis :D

    http://diana.doubleweb.ro/denim/

    RăspundețiȘtergere
  16. superba culoarea puloverului :) te prinde foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Love love the colour of your jumper.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    RăspundețiȘtergere