marți, 12 noiembrie 2013

Farmasi Gleam Rouge Liquid Lipstick

Tare greu ma urnesc cu review-urile in ultima vreme! Stiu stiu si va rog sa ma iertati!:( Ca sa imi spal pacatele astazi va povestesc despre inca un produs fain de la Farmasi

In lumina reflectoarelor (de fapt a becului..) avem un produs pentru buze care o sa starneasca sentimente contradictorii. 


Ambalajul e simpatic, simplu, fara mari figuri. Tub gros, capac argintiu, scris argintiu (care nu rezista vesnic, ci se cojeste dupa o vreme). Aplicatorul este tip buretel, de altfel preferatul meu pentru glossuri. 

Mirosul e unul DELICIOS si pofticioasa din mine va asigura ca e ca si cand ai sta cu nasul in budinca de vanilie. Daca avea si gustul la fel sigur pana la ora actuala il puneam il bol si il mancam cu lingurita. Sadly, nu are gust. De nici un fel.:))

Multumesc pe aceasta cale aparatului meu care refuza sa scoata detaliile atunci cand e nevoie dar are grija sa ma faca sa par o maimuta paroasa la trei zile dupa epilat!:D

Nuanta 03, pe care am ales-o eu este un roz puternic cu subton albastrui. Am mai avut in urma cu cativa ani o nuanta dar nu retin exact care era. Pot sa va spun atat. What you see is what you get. Nuanta din tubulet este exact nuanta pe care o veti avea pe buze. Se aplica opac, uniform si luceste frumos. Adevarat ca numele de liquid lipstick i se potriveste dar zau daca nu l-as fi iubit si mai mult daca finish-ul pe buze ar fi fost mai putin lucios. Oh well!

Complete with a wacky brow!!:))Pentru ca imi place sa traiesc in realitate:P

Cosistenta produsului este groasa si in mod logic produsul se simte lipicios bine pe buze. Asadar daca nu va plac glossurile lipicioase, stay away, asta nu e pentru voi! Avantajul la lipiceala lui este ca rezista binisor, undeva la 3 ore daca nu mananci si nu bei nimic. Daca mananci si bei poti sa iti iei adio, dar adevarul e ca nicaieri nu ni se promite ca ar avea formula rezistenta pe buze.

Imi place ca nu imi lasa deloc buzele uscate, ba dimpotriva, indraznesc sa spun ca si dupa ce il sterg de pe buze le simt moi si hidratate.

Personal nu sunt fan gloss, dovada fiind faptul ca in colectia mea de produse pentru buze numar doar vreo 3 produse de acest fel, pe langa rujuri care sunt undeva la 30 (aoleomaiculita). Cu toate acestea spre Gleam Rouge intind destul de des mana. Imi place ca ofera culoare. Nu suport glossurile alea atat de transparente incat n-are sens sa te dai cu ele. Cred ca as fi in stare sa imi mai cumpar macar unul. Ma tot uit luuuung pe site la o nuanta frumoasa de burgundy dar incerc sa ma conving ca nu am nevoie!:))

La 14 lei pentru 4.5 ml eu zic ca e o afacere buna si chiar merita incercat. Varietatea de nuante asigura cate un pic pentru fiecare: ceva potolit pentru timide, ceva nuante turbate pentru fetele focoase si indraznete. 

Trebuie sa precizez in final ca termenul de valabilitate este de 12 luni de la deschiderea ambalajului si fata de alte produse la care acest termen nu e neaparat corespunzator eu am descoperit cu tubul anterior de Gleam Rouge ca daca nu l-am consumat intr-un an, pot sa imi iau adio pentru ca si-a modificat consistenta si mirosul. Este un aspect demn de luat in considerare zic eu.

P.S: Iaaaaar reduceri pe Romwe!:X:X

Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!

Valid dates: Nov12 to Nov18

Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/?makeup.dream



12 comentarii:

  1. Arata bine, bine, bine.
    Imi place nuanta si chiar daca nu-s cea mai mare fana a rujurilor lichide pe acesta l-as incerca.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult nuanta lipgloss-ului, eu un roz dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti grozava, mi-ai dat tonus si veselie cu un review!:))
    Imi place cum arata pe buzele tale! Eu sunt pro in ceea ce priveste finish-ul cu luciu!:D

    Tu spui ca te urmesti greu cu review-urile, eu ma urnesc greu in toate cele, am o perioada...pffff!:P

    Pupici, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu doua gloss-uri din astea, dar mi se par groaznic de lipicioase, asa cum ai spus si tu.

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa nuanta, am avut si eu un gloss din gama asta si chiar mi-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sade bine cu el asa, lucios!
    Cum vine asta: "cu subton albastrui"? Cum detectezi tu subtonul? ca eu nu ma prind niciodata si tare-as mai vrea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti tare draguta si iti sta foarte bine cu aceasta nuanta :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Putin lipicios e ok, mai mult ma enerveaza, uf si ai zis burgundy?? <3 asa mi-ar placea mai mult!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca intalnesc un Farmasi in drumul meu vreodata, il iau. Fix nuanta asta. Iubesc chestiile lipi lipi pe buze si daca e si cantitatea mica mica e puarfect.

    RăspundețiȘtergere
  10. Uite ce pun eu pe wishlist! Ca tot voiam o nuanta de roz si nu stiam care e pigmentat.
    Eu am o nuanta de rosu din gama asta si o ador! Nu credeam ca voi ajunge sa iubesc atat un glos rosu [aplicat mai discret e un rosu-zmeura], dar imi pare genial. :D

    RăspundețiȘtergere