miercuri, 13 noiembrie 2013

Farmasi Metalic Eyeliner

V-ati prins ca saptamana asta va povestesc despre Farmasi, da?:)) Ca sa stiti de pe acum, maine va pregatesc review-ul pentru fardurile mono. Astazi insa o sa va arat eyeliner-ul lor metalic,pe care eu il am in nuanta 11.


In primul rand marturisesc ca in clipa in care l-am inclus in comanda speram sa fie cu totul alta nuanta. Mai exact sa semene cu ce se vede pe site, un khaki hotarat. Nu e. Dupa cum veti putea observa e un verde deschis. Too bad for me!:))

Imi place ambalajul transparent pentru ca am placeri dubioase sa vad nivelul produsului scazand. Da, stiu, sunt ciudata, dar nu ma pot abtine. La eyelinerele lor ador pensula care e subtire si flexibila. Ma ajuta sa trasez linii si codite asa cum le vreau. Dupa cum stiti cu eyeliner-ul lor lichid am avut o relatie de lunga durata care insa s-a spulberat pe parcurs.

 


Prima data cand l-am aplicat am constatat ca nu se aseaza uniform si omogen iar daca vrei sa obtii o dunga opaca e necesar sa mai dai inca un strat. Mi-ar fi placut sa obtin rezultate satisfacatoare dintr-o singura miscare. E foarte posibil ca nuanta sa fie si ea de vina. Poate cu o nuanta inchisa nu se intampla la fel. 


Rezista ok pe pleoape dar uneori la sfarsitul zilei observ ca dunga de tus s-a "crapat" iar daca ma pune necuratul sa imi duc mana la ochi tusul nu se sterge dar se desprinde in bucatele. :( 



Acum o sa va spun marea problema pe care am intampinat-o eu cu acest tus. Si motivul pentru care am renuntat si la cel negru dupa ce l-am folosit ani de zile fara probleme. In clipa cand il aplic (si pe cel metalic si pe cel negru clasic) ma ustura pleoapele. Destul de tare. Nu am ochi sensibili in general asa ca treaba asta e destul de ciudata. Senzatia dispare repede dar nu cred ca e chiar in regula. Nu ma dumiresc exact ce ingredient poate sa provoace aceasta neplacere dar sunt curioasa daca a mai patit cineva asa ceva sau sunt eu caz mai special.

Overall, am sperat la mai mult de la acest tus. Mi-ar fi placut sa aiba o gama mai variata de nuante si sa reziste mai bine. In schimb va spun sigur ca dintre tusurile cu glitter o sa mai cumpar cateva. Il am pe cel argintiu si il iubesc. Imi pare rau ca nu am gasit ce speram dar nu e bai pentru ca multe alte produse Farmasi sunt minunate. Nu ma impiedic eu de un tus mai asa si asa.

Ati incercat acest tus? Cum vi s-a parut?

8 comentarii:

  1. Am o vecina care se ocupa cu cosmeticele si ma machiaza la spectacole(sunt cantareata de muzica populara) si nu numai pe mine. Am intrebat ce parere are despre produsele Farmasi pt ca mie mi-au placut mono-urile lor care sunt chiar pigmentate si mi-a spus ca nu a mai avut de-a face cu firma de cand a avut o reactie alergica la tus. O ustura pleopa la fel ca in cazul tau si se inrosea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu il am pe cel negru, si nu ma ustura pleoapele de la el. Din pacate insa il folosesc rar pt. ca l-am nimerit pe cel cu varf carioca si nu ma descurc la aplicare. Eu imi doream pensula. Nu inteleg de ce au facut 2 tusuri negre cu ambalaj identic si aplicatoare diferite...
    Astept cu interes prezentarea mono-urilor. Am vazut pe un blog cateva nuante mate faine de tot, si ma cam tentau. Bine, am o obsesie cu matele in ultimul timp, asa ca am pe lista si vreo 2 de la flormar si mai recent vreo 2 de la golden rose. Si tot incerc sa ma conving ca de fapt nu-mi trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am tusul (semi)negru si sunt destul de multumita de el. Oare de la cine il am? Hmmm? ;))
    Pot trece cu vederea multe lucruri la un tus dar daca vad crapaturi...ne despartim...:(
    Din pacate pe sus-numit nu il voi adauga pe wishlist.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tusurile colorate le prefer pe cele inchise, adevarul ca in afara de negru nu am incercat nici o culoare, dar in mintea mea s-a intiparit ideea asta ca mi-ar sta mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu il am pe cel negru si din pacate nu ma inteleg cu el :(

    RăspundețiȘtergere
  6. 2 linii de tus? Deja vorbim de alt nivel, eu nici una nu reusesc sa o trasez ca lumea. N-am avut niciodata tus colorat si nici nu prea ma tenteaza(din motivul anterior mentionat).
    Off topic: Cred ca vreau, nu vreau tot fdt High performance ajung sa-mi iau.

    RăspundețiȘtergere
  7. FARMASI Cosmetics Maroc (Inscription Gratuit)

    Vous êtes Hommes ou femmes dynamique, ambitieux(se)
    Farmasi vous donne la chance de gagner de l'argent et d'atteindre votre objectifs
    Que vous soyer à la recherche d'un revenu supplémentaire ou vous souhaitez créer votre propre affaire.
    Rejoignez mon équipe pour exercer une activité indépendante tout en conciliant vie privée et vie professionnelle
    Inscription totalement gratuite
    Profiter de cette occasion .
    Vous allez recevoir en plus des réductions 25% et des cadeaux sur toute achat ,ainsi qu’un salaire qui peut dépasser 11 000 dhs rien qu’en vous amusant
    Vite, rejoigniez nous Sur:
    www.farmasi-maroc.e-monsite.com
    tél: 0675354594

    RăspundețiȘtergere