joi, 14 noiembrie 2013

Farmasi Soft Touch Mono Eyeshadow

Iata-ma si cu fardurile despre care am promis ca o sa va povestesc! Sunt convinsa ca asteptati cu nerabdare pentru ca toate suntem in cautare de culori frumoase, rezistente si care sa nu ne sparga buzunarul.:))

Eu am doua dintre fardurile sidefate mono si o sa vi le prezint astazi. Ceea ce m-a bucurat enorm este ca Farmasi vine in intampinarea fetelor care nu se dau in vant dupa sclipici toata ziua buna ziua si au scos si o gama de farduri mate. Chiar daca varietatea de nuante este inca destul de mica sunt sigura ca pe parcurs o vor imbogati si nu pot decat sa ma bucur. Chiar planuiesc sa testez si un fard mat ca sa imi dau seama daca si acolo au nimerit-o cu calitatea la fel de bine ca la cele sidefate.



Iata-le! Nuanta 05, verde kaki cu irizatii aurii si nuanta 15 un mov rece cu irizatii albastrui si roz. Pretty all the way!

Ambalajul e foarte basic, plastic negru, lucios si gemulet transparent care ne permite sa vedem nuanta. Nu e nimic special dar eu apreciez ca are sistem de inchidere bun ca sa nu ma trezesc nici cu unghii rupte de la efortul de a deschide cutiuta, nici cu fard plutind prin beauty case de usor ce se deschide. "Tavita" cu produs e generoasa, 5 g ajung cam o vesnicie. Teoretic termenul de valabilitate este de 12 luni dar tare m-as mira sa expire un fard atat de iute.:P



Asaaaaa, acum sa va spun ce e important, nu? Se iau foarte usor pe pensula, sunt pigmentate si nu trebuie sa insisti ca sa ajungi la rezultatul dorit. Se aseaza frumos pe pleoapa fara "pete" si fara prea mult fall-out. Nu as putea spune ca au cea mai fina textura intalnita de mine la un fard dar pot sa va spun sigur ca nu sunt prafoase si uscate ca alte farduri din aceeasi gama de pret. Dupa cum vedeti si voi sunt foarte pigmentate. Swatchurile de pe degete sunt facute atingand o data fardul, fara sa insist si fara sa am vreo baza. 


Cu primer la mine rezista cu nemiluita. Mai mult de 14 ore n-am stat machiata dar alea 14 ore...da. Fara primer cam in 6-7 ore incep sa mi se stranga putin in pliu dar trebuie sa luati in considerare ca eu nu am pleoape uleioase si imi tine cam orice fard. Fireste, fara primer culoarea nu va fi la fel de intensa si se va estompa in timp. 

Eu sunt chiar foarte multumita de ele si le folosesc des. In perioada asta abuzez in special de cel verde pe care il folosesc in combinatia mea preferata: verde, cupru si burgundy. 



Va recomand daca va ies in cale sa le acordati putina atentie. E foarte posibil sa simtiti nevoia sa adoptati macar unul in trusa voastra de machiaj.

18 comentarii:

  1. arata foarte bine combinatia intre cele 2....superbe culori :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cel mov tare-mi face cu ochiul :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase ambele nuante si combinatia de machiaj e superba

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place cum arata combinatia de machiaj cu verde! :)
    Mai sa stii ca primerul chiar face diferenta, nu eram convinsa pana de putin timp... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte, foarte bine.
    Trebuie sa le caut si eu. Poate o sa gasesc si eu "the burgundy" la care visez de multa vreme. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt foarte frumoase culorile si ma bucur sa aflu ca sunt rezistente. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe mine matele ma tenteaza rau de tot, dar si movul ala imi cam face cu ochiul...

    RăspundețiȘtergere
  8. Uuuu ce-mi place cum te-ai machiat :D Good, gooooood :D Mi-au facut si mie cu ochiul cateva si ma bucur sa aud numai de bine despre ele. Le-am adaugat la wishlistul mental, impreuna cu celelalte 7 milioane de farduri :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am si eu un fard de la ei, dar mat si imi place mult <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Verde, cupru si burgundy, la aceasta combinatie nu ma gandisem. Will try!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce mult imi place makeup-ul facut de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. amandoua arata bine, dar movul ala e superb <3

    RăspundețiȘtergere
  13. ambele imi plac mult si imi place si makeup-ul <3

    RăspundețiȘtergere