Weekend-ul asta

Nu am poze. Pentru ca nu eram deloc decisa daca sa reiau sau nu aceasta rubrica. Azi dimineata insa m-am intors acasa cu obrajii uzi de ploaie, mi-am baut ceaiul fierbinte plimbandu-ma pe net si am decis ca vreau sa scriu. No matter what! Asa ca iata cu ce mi-au fost umplute zilele de weekend!

-M-am trezit tarziu (pe la 8) dupa ce ma trezisem o data la 6 sa pregatesc pachetul cu mancare pentru sotul din dotare care pleca la munca pe plantatie:P
-M-am gadilat pe sub pilota cu una bucata fetita extrem de energica.
-Mi-am impartit terciul de ovaz cu Katia care a decis ca ar merge cateva lingurite pe langa omleta ei.
-Am pregatit cate ceva de mancare pentru pranz in timp ce picea colora intens.
-Am incercat sa nu ma apuc de plans cand am vazut cum a reactionat Katia cand a vazut ca a venit bunicul (tata) in vizita dupa vreo doua luni de cand nu il vazuse. Bunica vine luna de luna asa ca n-a fost foarte interesanta!:P Plus ca nu ii spusesem ca vin sa o vada!
-Am asezat in camara multele borcane cu bunatati aduse de mama. Multumim!
-Am mancat repejor si am decis sa sarim peste somnul de pranz. Parenting tip....be prepared for the bad and the ugly!
-Am fost la limita nebuniei dupa cele 4 tantrumuri in interval de 30 de minute.
-M-am uitat luuuuung spre oferta din Dm la fondul de ten Rimmel Match Perfection. E vreo 23 de lei momentan. Il vreau de ceva vreme dar NU IMI TREBUIE. Nu l-am luat. Sunt mandra de mine.
-Ne-am dus sa vedem cum e treaba cu oraselul de Craciun pe timp de zi.
-Am dat o tura, am mirosit, vazut si planuit urmatoarele incursiuni.
-M-am amuzat si enervat in acelasi timp de cat de hoata poate sa fie piscoata mica. L-a exploatat pe tata sa o care in brate intr-un mod extrem de artistic!
-Am stat intinsa pe covor simtindu-ma stoarsa de forte.
-Am imbaiat strumfa si am pus-o in pat.
-M-am simtit ca ultimul om dupa ce am tipat la ea dupa vreo ora de suceli prin pat si agitat. :( Sometimes I am a pretty shitty mama!:(
-Am mancat o portocala si m-am uitat la Vocea Romaniei. Interesting I guess!

-Am zambit cand am auzit "Mami e dimineata!"
-Am urmat ritualul diminetii si in timp ce Katia le dadea micul dejun unor jucarii de plus am pus la cale pranzul.
-Ne-am imbracat si ne-am dus la biserica.
-Am vorbit la telefon cu cea mai buna prietena a mea, venita pentru doua zile in tara de ziua ei. N-am mai vazut-o de prea mult timp. Poate de Craciun...
-Am citit povesti de Craciun pentru somnul de pranz.
-Am spalat vase si am numarat binecuvantari.
-Am citit. Prea putin pentru cat as fi vrut!
-Ne-am impachetat bine in straturi calduroase si am plecat cu tati sa vedem de data asta oraselul noaptea, plin de lume.
-Am tras o cearta micuta din cauza ca lipsa locurilor de parcare a enervat un anumit sofer.(ahhhmm hubs)
-M-am avantat cu drag in culori si agitatie!
-Am zambit uitandu-ma cum ii fura Katia bucati din sandwich lui taica-su!:))
- Am facut floricele la tigaie ca in vremurile de mult apuse!:P Deja e a patra zi fara microunde. Sper sa il scot de tot din casa la un moment dat.
-Am culcat domnisoara din dotare, de data asta fara mari drame.
-M-am uitat la XFactor. La tot. Pana la 1 noaptea!:))Probleme la mansarda! 
-Am proclamat ca dupa Vocea Romaniei, X Factor o sa mi se para forever amatorism. Minus Florin Ristei (respekt), Alex Mataev (aiiii papiiiiitooo) si inca vreo doua trei voci bune.

That's about it!:)

Share:

7 comentarii

  1. M-ai convis!
    Vreau si eu in oraselul fara locuri de parcare. Mersi de pont vom merge "per pedes". ;))
    Amin! Referitor la Vocea Romaniei!
    Ahhh... nici eu n-am citit atat de mult pe cat mi-as fi dorit dar... a existat intentie si actiune.
    Bine ca ai resuscitat rubricuta. Mie imi place.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaah, te simt la faza cu Alex Mataev. Si eu prefer Vocea Romaniei, dar ma enerveaza Brenciu de imi vine sa urlu.
    Ma bucur ca te-ai decis sa ne povestesti ce ai facut in weekendul asta, poate reinfiintezi si rubrica cu ce-ai mai mancat tu miercurea ;;) Pretty please.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahah! Si al meu sofer face urat cand nu gaseste loc de parcare, motiv pentru care mi-am format ochiul si mai mereu gasesc eu unul :D Si sunt sigura ca nu esti mama rea, dar ti se termina si tie rabdarea uneori. Saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. cum se fac floicelele la tigaie?

    va pup!
    io

    RăspundețiȘtergere
  5. Vrei sa renunti la microunde?Sa stii ca se poate :D eu n am avut niciodata :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine ca ai revenit! Pupici! Hang on, lady!

    RăspundețiȘtergere