Cinderella Tag

Am vazut acest tag circuland prin blogosfera si mi-am dorit din prima clipa sa il completez. Asa ca atunci cand am fost nominalizata de Diana (bine zice ea, multe Diane mai suntem cu bloguri de beauty) am decis ca e cazul sa ma pun pe treaba! Mai ales ca atunci cand eram copil Cenusareasa era printesa mea Disney preferata!:P

Asa ca astazi va povestesc despre produsele mele accesibile preferate. Precizez ca unele dintre produse nu le mai detin momentan asa ca no pics!

 Fond de ten
La fond de ten sunt in continua cautare de ceva perfect. Adevarul este ca nu am gasit inca unul care sa ma faca sa ma indragostesc fara speranta. Preferate ar fi Farmasi High Performance si Revlon Colorstay. Un altul care merita sa fie mentionat e Time Plus de la Seventeen pe care eu l-am folosit ani de zile cu drag si spor.


Anticearcan
Aici situatia sta in felul urmator: pana acum jumatate de an nu foloseam anticearcan. Asa ca nu am avut ocazia sa testez mare lucru de atunci. Cel care mi-a placut mult pana acum e Flormar Perfect Coverage, dar nu bag mana in foc ca o sa ramana preferat. Chiar sunt in cautarea unui anticearcan fain si ieftin.

Blush
Ahhhh blush:X. Preferatele mele au fost mereu blush-urile Seventeen. Momentan nu am nici unul dar va jur ca sunt fabulos de faine. Din ce am acum cel mai tare le iubesc pe cele de la Sleek. Sunt catifelate, au un color payoff nebunesc de-a dreptul, rezista minunat de bine! Merita fiecare banut si nu sunt prea scumpe!



Bronzer
Nu prea folosesc bronzer de felul meu. Acum am o pudra teracotta de la Flormar dar nu e demna de mentionat. Acest capitol il las nebifat.
Mascara
Hmmmm, as spune Full'n Soft Maybelline dar nu se gaseste la noi din pacate (daca reusiti totusi sa puneti mana pe el incercati-l, n-o sa va para rau). Asa ca raman la vesnicul Colossal care e minunat! MINUNAT!



Dermatograf
Supershock gel eyeliner de la Avon. Creioanele alea sunt cea mai misto chestie ever! N-o sa stau vreodata fara ele. Sunt cremoase, rezistente, n-ai ce sa le ceri la 15 lei bucata mai mult de atat!



Liquid/gel eyeliner
Maybelline Masterprecise e minunat si il iubesc! Ciudat avand in vedere ca toata viata m-am ferit de tusurile tip carioca! Iar gel eyeliner...Essence dragul de Essence. Mai am un pic din el si deja plang cand ma gandesc ca il termin si n-am de unde sa mai iau unul. De ce l-or fi retras de pe piata habar nu am!:(


Ruj
Greeeeu, foarte foarte greu avand in vedere ca rujurile sunt momentan marea mea slabiciune. Hai sa zic Hot Plum din gama Color Vivids de la Maybelline. De fapt toate Color Vivids pentru cat de frumos se aplica, cat de bine rezista si pentru nuantele vibrante. Dar sunt ataaateaa rujuri la preturi rezonabile pe care le iubesc! (de fapt, in afara de rujurile mele MAC nu am testat alt ruj mai high end)



Balsam de buze. 
Balzzam de la Gerovital Plant e genial! E al doilea tubulet pe care il iau si bate la fund orice Nivea de pe piata. Imi mai plac si balsamurile de buze de la Yves Rocher. Toate sunt foarte hidratante. Acum am unul cu cacao si fistic de la Mos Nicolae si imi place foarte mult. Totusi favorit ramane cel de la Gerovital!


Oja
Ca brand clar Flormar! Ojele Flormar tin la mine cel mai bine, au atat de multe nuante si finish-uri de iti sucesc capul, n-am de ce sa ma plang de ei. Daca ar fi sa aleg o singura oja de la ei (de ce sa fac asa ceva??) probabil ca as spune U34. Din pacate am inteles ca nu se mai gaseste. Dovada vie ca mie imi plac tot lucrurile in editie limitata sau care sunt retrase de pe piata!:))
 
 
P.S: Am o mica surpriza pentru cineva azi! Am decis ca ocazional sa ofer cate un mic premiu fetelor care comenteaza des pe aici si care mi-au devenit prietene virtuale. As vrea sa fie ceva mai multa activitate in sectiunea de comentarii si poate promisiunea unor mici surprize ocazionale o sa va stimuleze!:)) Asadaaaar Dana draga doua chestii micute pleaca spre tine zilele astea! Hope you will like them!:D



Share:

36 comentarii

  1. Oh, Yankee Yankee Yankee! :))
    Da, ma ia nebunia cand le vad. :))
    Imi place tag-ul si raspunsurile, cenusareasa din mine ar folosi blush-ul MUA [my fav] si cel golden Rose. Sau cel putin pe astea le prefer acum, dar nu am incercat Sleek.
    Poate il preiau, daca nu ma doboara lenea. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Yankee e o boala grea si destul de contagioasa!:))
      Sa stii ca si blush-ul Mua a intrat in competitie si imi place foarte foarteee tare. De la Ruby Rose am folosit doar farduri. Si deja sunt niste ani de cand nu le-am mai avut in arsenal..sa tot fie vreo 7 ani..Ia sa il preiei!:D

      Ștergere
  2. Elf studio are un bronzer fain de tot, cel in patru culori. Eu am varianta cool (parca asa se numeste cea mai deschisa) si nu am ce sa ii reprosez. La rujuri te inteleg :) Sa incerci si creioanele ruj de la Astor, sunt dementiale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, le stiu pe alea Elf, la un moment dat m-au tentat. Obiectiv vorbind insa nu simt nevoia sa mai adaug un pas in rutina de makeup. Uneori imi amintesc sa folosesc si bronzer dar in general nu prea!:)) Rujurile o sa ma bage in iad intr-o buna zi! AAAA si legat de alea Astor tip creion...acum vreo luna cand erau in promotie la dm de vreo 3 ori le-am pus si le-am scos din cos.:)) Vroiam doua. Pana la urma m-am convins ca NU AM NEVOIE! Dar inca mai suspin dupa ala corai cu sclipic auriu inauntru!

      Ștergere
  3. Cu aceasta ocazie am mai adugat cate ceva pe wishlist. Acum simt ca am cu adevarat nevoie de un blush Sleek desi MUA este marea mea dragoste ... e greu ...:))
    Sunt de acord cu Super Shock-ul si nu in ultimul rand ... felicitari Dana! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am zis si Alexantzei si ti-am zis eu si tie: MUA e acolo la concurs cu Sleek si Seventeen. Si chiar intind des mana dupa el pentru ca e o nuanta mai potolita si mai fail proof!:))
      Supershock e the shit!:D

      Ștergere
  4. Ma bucur asa mult cand citesc taguri care includ balsame de buze, nu de alta, dar eu uit sa folosesc si cand citesc despre asta, repede il insfac de pe masa.

    Dintre produsele tale cel mai mult ma atrage fondul de ten Farmasi, nu am incercat inca nimic de la aceasta firma si conform celor spuse de tine, ar cam fi cazul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt dependenta de balsamul de buze. Ma dau intruna!:))
      Sa stii ca e cazul macar ceva sa iei de la Farmasi. Au produse foarte faine si foarte ieftine!

      Ștergere
  5. am si eu un creion Super Shock si imi place la nebunie. E foarte pigmentat si cremos si sper sa mai cumpar si alte variante
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca sunt printre cele mai bune creioane de pe piata! Pupicei si tie!

      Ștergere
  6. Am sa preiau si eu tagul asta ca e fainut :) Cred ca numai eu n-am mai apucat sa incerc creioanele alea Supershock :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa!!Ia-l si executa-l rapid! Ia sa remediezi situatia cu creioanele alea Supershock!:D

      Ștergere
  7. Mai, Diana...Tu esti incredibila! Iti jur ca voiam sa fac acelasi lucru: adica, cate un mic giveaway pt cei care comenteaza mereu, ajutata de random.org. Fara sa anunt inainte, doar asa, sa fie rasplatiti cei carora chiar le place blogul meu. Hmmm...
    Ce ma bucur ca l-ai facut. Avon Supershock chiar sunt bestiale, doar ca acum eu am doar bejul pe care nu-l folosesc prea des. Abia astept sa-mi comand maro si negru. Si blush-urile Sleek. Eu abia saptamana trecuta mi-am luat unul si am ramas masca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Great minds think alike! :))) Neaparat sa iti iei negru si maro! Eu tanjeam si dupa mov si kaki dar am zis sa ma abtin! Dap, nlush-urile Sleek sunt minunate! Nu stiu cum de le-ai ratat atata timp! Singura problema e ca daca dozezi gresit te trezesti colorata ca de circ!:))

      Ștergere
    2. Adevarul e ca eu folosesc blush-uri de anul trecut...Deci nu am foarte mare experienta cu ele. :P Dar mi-am luat recent Flamingo si m-am indragostit. :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Dana care comenteaza de un an de zile la fiecare postare de-a mea!:) Si am deja adresa ei!:)

      Ștergere
  9. Foarte dragut tag-ul,nu l-am mai intalnit.O sa il preiau si eu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! Spor la completat acest tag!:)

      Ștergere
  10. Ahh, ce a facut Dana asta sa merite asa mult rasfat? :-s E o surpriza mi-nu-na-ta, sarumana :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Danei! :)

    Am tot vazut tag-ul dar tu (in stilul tau, m-am obisnuit cu asta) mi-ai facut pofta sa-l preiau!
    Imi plac si mie creioanele acelea Avon! Si ojele Flormar! :D

    Pupicei, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Abia astept sa citesc despre favoritele tale!:) Creioanele alea Avon o sa aiba un monument ridicat intr-o buna zi!:)

      Ștergere
  12. Nu ti-am citit review-urile la produsele Farmasi (haha, cred ca sunt printre putinele postari pe care le-am ratat scrise de tine) ca sa nu-mi fac sange rau ca la mine in oras nu se gasesc. Si tu ce faci, imi pui din prima fondu' ala minunat de ten? chh!
    Creioanele Supershock cred ca sunt cele mai bune chestii ever la pretul ala. Momentan am unul in nuanta Flesh pe care il folosesc pe linia apei si se vede superb.
    Cautam nebuna intr-o perioada un tus carioca de Doamne ajuta si nu gaseam nimic bun. Acum, dupa ce mi l-am luat pe cel gel de la Rimmel, il vad pe asta peste tot. Mda!
    Cred ca o sa preiau si eu tag-ul, este dragut tare.
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Ia ssa citesti review-urile si sa te duci sa verifici pe site la ei. Nici eu nu am Farmasi in oras.:)
      Da, creioanele alea sunt atat de ieftine si de bune de nu poti crede!:))
      Cum e eyeliner-ul gel de la Rimmel? Chiar sunt curioasa ce parere ai pentru ca n-am auzit chiar de bine despre el.
      Preia-l cu incredere!:*

      Ștergere
    2. Mie personal imi place tare mult. Pe langa faptul ca rezista perfect, e pigmentat si se aplica usor. Bine, eu nu am cu ce alt eyeliner gel sa-l compar, asta-i primul din viata mea :))

      Ștergere
  13. Drăguț tag-ul, l-am tot văzut prin blogosferă, dar pe acesta chiar l-am savurat și m-a făcut să mai adaug câte ceva pe wishlist. :))
    Și eu sunt de acord în legătură cu creioanele Supershock de la Avon, sunt foarte bune. Eu am în prezent 5 și o să cumpăr orice altă culoare nouă mai prind. :D Pe cel maro nu-l am și nu-mi amintesc să-l fi văzut în ultimele campanii. Și îl vreaaau, dar cred că l-au scos, ca multe alte culori. :(

    Felicitări pentru ideea cu premiul, foarte drăguț din partea ta! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noi mereu adaugam ceva pe wishlist, in orice context!:))
      Cel maro l-am luat primul si l-am folosit o gramada. Daca mai gasesc o sa mai iau unul sail am pe stoc. Eu am noroc ca nu am reprezentant sa imi fluture cataloagele pe sub nas ca altfel sigur adunam mai multe!
      Ideea cu premiul spre sa mai bucure si alte fete in lunile urmatoare!:)

      Ștergere
  14. Eu am balsamul de buze albastru de la Gerovital si e foarte bun si acela.L-ai incercat pe cel cu portocale,de la Yves Rocher?E prea fain,e din gama asta noua.Mie imi place si Carmex,mai ales pentru iarna.
    Au adus la Humanitas aromele noi de la Yankee Candle?Daca da,trebuie sa vin pregatita, :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel albastru nu l-am avut, in schimb l-am avut pe cel verde de la Gerovital si era foarte bun. Cel cu portocale nu l-am testat dar mi l-a adus Mos Nicolae (:P) pe ala cu fistic si e foarte fain! In general am fost multumita de orice balsam YR.
      Nu stiu daca au adus noile arome ca n-am mai fost de ceva vreme in oras dar ma duc si verific weekend-ul asta ca am ceva drumuri si mi-e in cale Humanitas!:) Te anunt sa iti blindezi fondurile in portofel!:))

      Ștergere
  15. Multumim frumos! Ne bucuram ca iti place produsul nostru!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu va multumesc pentru vizita facuta blogului meu!:)

      Ștergere
  16. Trebuie sa il iau si eu pe cel verde,daca zici ca e bun.Si cel cu zmeura de la YR e total,am vazut ca il laudai si tu intr-o postare.
    Ok,perfect! :)) Oricum trebuie sa vin pregatita...am vazut ca la targ se gasesc o gramda de chestii dragute,deci.. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, e chiar fain de tot asta verde. Cel de zmeura YR a fost super ok ca hidratare dar mie nu mi-a placut ca era colorat. Am zis eu atunci ca nu am apreciat treaba asta!:)) Daaa, sunt multe chestiute faine la targul de Craciun!:)

      Ștergere
  17. Oda blushurilor sleek!!
    Vrei sa-ti spun motivul stupid pt care nu mai aduc domnii essence gel eyelinerul la noi? Cica au schimbat standul si nu mai incape! Ai auzit tu motiv mai stupid? Give us back our toy!!
    Mi-am luat si eu U34 acum vreo luna(da, tot tu esti de vina! :P) si mi-o zis tanti de la magazin ca nu-l scot din productie. Pe Magheru avea o cutie plina, oricum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, blush-urile Sleek sunt super faine!:D
      Tu glumesti nu? It's not real! I don't wanna live in this country anymore!:)) Sa le depoziteze la mine in sufragerie. Macar vreo 20 de bucati gazduiesc lejer!:))
      Eu am avut o problema la U34. Vechea sticluta a avut un accident casnic soldat cu sange visiniu pe podea si schije de cioburi!:)) Si am pus-o pe mama sa imi ia sticla noua. Si cica a luat ultima sticla in Orhideea si i-a zis vanzatoarea ca n-au mai primit de ceva vreme si ca se scoate de pe piata.Daca fabula aia, fabulez si eu!:))

      Ștergere