miercuri, 4 decembrie 2013

DeLuxe Cashmere Lipstick Stylo Flormar

Astazi va prezint un review pe care l-am tot amanat. O sa va povestesc despre cele doua rujuri DeLuxe Cashmere pe care le am si sunt curioasa sa imi spuneti daca le-ati testat si voi.

In primul rand va rog sa va uitati la ambalajul acestor rujuri. Flormar is stepping up the game! Cand am vazut tuburile aurii m-am gandit direct la un produs de lux, fara sa fi vazut macar denumirea lor. Au nimerit-o cum nu se poate mai bine. Auriul, tubul slim, scrisul delicat: elegante si glam! Pentru ca stiti deja ca la mine mirosul e cam cel mai dezvoltat simt n-am putut sa nu le adulmec: miros subtil a fructe zic eu. Oricum e un miros placut si lejer, nimic care sa ne agreseze narile!


Nuantele pe care eu le detin sunt DC21 si DC23. O sa va spun din start ca nuanta de rosu mi-am ales-o singura asa ca era firesc sa imi placa si sa mi se potriveasca. DC21 este in schimb un nude mult prea inchis pentru tenul meu, nu arata ok la mine. Pentru o persoana cu ten mai inchis sau buze mai puternic pigmentate sigur ar fi ideal, dar la mine arata maroniu.D23, nuanta de rosu cald mie imi pare foarte ok pentru zi. Trecem peste faptul ca mie si rujul rosu aprins mi se pare ok pentru zi!:)) Asta in schimb e un rosu potolit dar nu mai putin sexy decat un ruj glossy intens.


Stiu ca pozele astea de swatch sunt execrabile dar nu m-a ajutat deloc lumina.:( Am incercat sa umblu un pic la ele sa arate cat mai fidel si aproape am reusit. Iertare!

Lasand la o parte potrivirea de culoare care e treaba fix subiectiva o sa va spun cam ce stiu sa faca rujurile astea. 

Se aplica foarte frumos si uniform pe buze dintr-un singur strat. Finish-ul e unul mai degraba mat, ceea ce e de asteptat. Sau cel putin eu la asta ma asteptam atunci cand am vazut "Cashmere" in denumire. Buzele par sa aiba un aspect de catifea, fara luciu. 

In general rujurile mate la mine usuca zdravan buzele. Cu acestea nu am patit asa ceva. N-o sa mint, fata de o textura cremoasa simt ca se comporta altfel, dar imediat dupa demachiere nu ma trezesc cu cojite care se desprind de buze. True story din pacate cu alte produse similare.

Rezistenta este satisfacatoare, undeva la 3-4 ore daca nu le supui la prea multa presiune sau pasiune:P. Rujul rosu lasa in urma ceva reziduu si mereu trebuie sa am un servetel umed in preajma cand plec in oras cu el pe buze. Nu pot sa il reaplic decat dupa ce sterg resturile stratului dinainte. Posibil sa patesc doar eu treaba asta.

Pretul lor este de aproximativ 30 de lei pentru 3g de produs si sunt valabile 18 luni de la data desigilarii. Desi imi plac destul de mult nu stiu daca as mai cumpara si alte nuante. Prefer varianta Glossy a rujurilor stylo Flormar si la acelea cred ca o sa revin dupa ce o sa mai termin din stocuri.

Daca va plac texturile mate va recomand sa le aruncati o privire, au niste nuante interesante pentru sezonul sarbatorilor.  

 


13 comentarii:

  1. Cele glossy imi plac si mie mai mult. Am descoperit de curand unul la reducere, din colectia Saffari parca, un rosu genial!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, primisem si eu unul din colectia Wild sau cu ii spune dar era un maro mai dubios decat asta:)) Si l-a vrut cineva asa ca l-am cedat fara sa il ating macar! Am vazut rujul ala rosu la Georgia, dar God knows I don't need another red lippie!:)

      Ștergere
  2. Foarte tare expresia: presiune sau pasiune! O sa o fur dar precizez sursa. ;))
    Mie nude-ul imi place, arata chiar foarte bine. :D
    Iar de rosu, nu mai spun nimic. Ba da! Sunt fan! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Am fatat-o pe moment! Stii ca mintea mea e teritoriu minat!:))
      Arata bine in poza dar daca il vezi irl te sperii de mine si fugi.
      Si daaa, rosu rulzzz...

      Ștergere
  3. Mie imi place cum iti sta cu ala nude :)) Cred ca daca ai combina ambele nuante ar iesi ceva interesant, so it doesn't go to waste :D
    Am si eu un ruj nou pe drum, numai bine, ca tu mereu imi faci pofta de shopping :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Believe me, in poza a iesit mai deschis bine. Buzele mele arata de parca am supt Faringosept. To put it nicely!:))
      Si nu am taria de caracter sa amestec rujuri. Am suficiente incat sa nu simt aceasta nevoie:)) Prefer sa il dau mai departe cuiva care o sa se poata bucura de el ca nu e un produs nasol, e doar nuanta gresita pt mine.
      Ce ruj ti-e pe druuum?:D

      Ștergere
  4. Imi plac texturile mate! :) Asa ca voi da o raita! Fix in ciuda faptului ca nu ar fi momentul sa-mi iau eu rujuri!:P
    Nuanta de rosu e versatila, imi place!
    Stiu ce spui despre cel nude, am si eu ceva similar care arata cenusio-pamantiu pe buzele mele!

    Pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, rosul ala e foarte usor de purtat sa stii. Si cred ca daca esti fan textura mata n-o sa poti pleca cu mana goala!:))
      Da, arata foarte foarte ciudat pe buzele mele nude-ul. Trebuia sa fac o poza de ansamblu ca asa pare ok.
      Te pup si eu draga Ilda!

      Ștergere
  5. In poza arata tare bine cel nude, sa stii.
    Si cel rosu imi place. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar in poza arata bine Ale:)) Iti zic eu!:P
      Rosul e frumos mereu, indiferent de moment!:))

      Ștergere
  6. Uuuu, arata foarte bine :X Am avut un ruj de la Flormar, nu mai stiu din ce gama, o culoare atat de frumoasa, din pacate l-am pierdut :( Ia sa le testez si eu pe astea cand ajung in magazin :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am mai avut si eu niste rujuri Flormar. Cu unele m-am inteles, pe altele le-am pasat mai departe. Eu ti le recomand si pe cele Deluxe Shine daca iti plac mai mult finish-urile un pic lucioase. Eu raman fanul acelora!

      Ștergere
  7. Salut!Am cautat review-uri la aceste rujuri si al tau mi s-a parut cel mai aproape de adevar.Eu am nuanta DC35.E un roz potolit,cald.Mi se potriveste foarte bine.DAR si eu trebuie sa inlatur reziduurile inainte sa reaplic.Fiind sidefat mi-a cam torturat buzele.La demachiere sclipiciul s-a intins in jurul buzelor.Mie nu mi se pare cremos deloc,chiar uscat.Sau poate ca eu prefer rujurile foarte cremoase.Nu am sa-l recumpar.Voi incerca rujurile-gloss.

    RăspundețiȘtergere