joi, 12 decembrie 2013

Flormar Wild Collection Eyeshadow si Dual Effect Mascara

Astazi m-am decis sa va prezint un review doi in unu. Mi s-a parut destul de firesc avand in vedere ca au fost zile in care am folosit aceste doua produse pentru un machiaj rapid si frumos. 

Iata inculpatele in prim plan: un fard maro foarte basic din colectia Wild de la Flormar si Dual Effect Mascara. Fardul am impresia ca a fost in editie limitata si nu bag mana in foc ca se mai gaseste in magazinele Flormar, dar puteti incerca sa dati de el. 



La fard am facut o mica criza de isterie cand am vazut ambalajul cu imprimeu "animalic". E un detaliu dragut si foarte potrivit cu colectia. Cred ca au vrut sa redea efectul pielii de crocodil. Imediat ce am deschis cutiuta am fost placut surprinsa. Textura de la suprafata fardului continua efectul de pe ambalaj. 

Fardul in sine este asa cum am spus un maro inchis basic, cu irizatii foarte foarte subtile aurii. Atat de subtile incat doar in poze cu blitz le-am surprins cat de cat. Mie imi plac in general nuantele neutre asa ca acesta e pe gustul meu si ma ajuta atat intr-un look lejer, cand il folosesc un pic in scobitura pleoapei sau pentru a intensifica V-ul exterior, cat si intr-un smokey rapid, aplicat aproape cu ochii inchisi.

Este suficient de pigmentat incat sa nu ma apuce pandaliile incercand sa adun produs pe pensula, se aplica uniform fara sa lase "pete" pe pleoapa" si se blenduieste usor. Rezista bine de tot cu primerul meu obisnuit TFSI. Chiar si fara primer la mine tine undeva la 6 ore dar se strange destul de inestestic in scobitura ochiului dupa acest interval. Oricum eu nu folosesc fardurile fara primer decat pentru test drive-uri asa ca nu pot spune ca ma deranjeaza acest lucru. Overall sunt multumita de el si daca nuanta va surade va anunt ca este CW03 (mi-ar fi placut sa aiba un nume). Cantitatea de 3g mi se pare foarte generoasa si cu siguranta greu as putea sa o consum in cele 24 de luni recomandate pe ambalaj. 

Rimelul a fost pentru mine o surpriza. Cand am vazut capatul alb am pufnit putin a enervare. Ma gandeam ca e o chestie din aia tip primer. N-am mai folosit o mascara cu doua capete de prin clasa a 10-a si atunci experientele avute cu un produs de genul asta de la L'oreal n-au fost prea fericite. M-am gandit ca poate acum o sa fie altfel. Socul s-a produs cand am desurubat capatul alb si am descoperit ca de fapt este....demachiant. Now that's new!:))



Adevarul e ca ideea in sine nu e rea, tuturor ni se intampla sa ne murdarim cand aplicam mascara. Problema este ca eu nu m-am inteles deloc cu acest demachiant cu aplicator ca de lip gloss. De vreo 4-5 ori am incercat sa il folosesc pentru a corecta diverse erori in zona ochilor si va spun sincer ca m-a usturat zona respectiva destul de tare. Este posibil sa am eu o sensibilitate aparte asa ca nu pot sa trash-uiesc partea asta de produs. Pentru fiecare experienta poate fi diferita. Ideea in sine chiar mi se pare interesanta.

Partea de mascara propriu zisa chiar imi place. Am banuit ca o sa imi placa de cum am vazut periuta. E exact cum imi place mie: grasuna, din fibre naturale. Si n-am gresit. De fiecare data efectul obtinut e pe placul meu: natural, cu genele alungite, frumos separate si intoarse. Trebuie sa precizez ca o consider o mascara de zi cu zi, nicidecum una care ofera efecte wow de gene false. Daca asta cautati nu veti fi satisfacute de rezultat. 

Eu apreciez la ea ca nu incarca genele nici macar daca aplic trei straturi (ceea ce nu prea fac din lene) si ca rezista foarte frumos pe parcursul zilei. Chiar si dupa 12 ore de purtat nu m-am trezit cu "firmituri" negre pe sub ochi si nici nu mi s-a scurs negreala pe la colturi. Negrul nu e cel mai intens dar eu sunt ok cu el asa cum e. Singurul aspect care ma deranjeaza este ca prezinta un miros destul de puternic, care ma duce automat cu gandul la cosmeticele chinezesti din vremurile primului an de liceu:)). Desigur nu sta toata lumea sa isi miroasa tubul de mascara dar eu zic ca fara miros ar fi mai bine!:P

Si aici va arat cum arata aceste doua produse trantite la foc automat pe ochii mei. Fara sa fie un look finisat va ajuta sa va faceti o idee despre cum se comporta cele doua produse in actiune. Ignorati sprancenele...sunt in curs de crestere si remodelare!:D Pe gene am aplicat doua straturi de rimel si n-am insistat prea tare sa le rasucesc. Si efectul zic eu e foarte ok.



P.S: Romwe ne tenteaza iar cu promotii faine!:)

 Super slim price flash sale! Only 7 days!

The winter holiday must-haves collection! $9.99 up!

Comment under the product, and get a chance to win a free one.

Already started! Don’t miss, girls!

Go: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?makeup.dream

And there’s also The 4th Anniversary Celebration Week 2

The link: http://www.romwe.com/The-4th-Anniversary-Celebration-Week-2-c-364.html




19 comentarii:

  1. Fardul e pe lista fardl e pe lista! ;))
    La rimel nu ma bag fiindca eu am nevoie de putina incarcare pentru a-mi face cat de cat vizibile genele liliputane. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))Haaai ma, n-ai farduri maro?:P
      Da, probabil la nevoile tale rimelul asta n-ar fi potrivit. El e ok, dar pe niste gene firave chiar nu face minuni.

      Ștergere
  2. Combo-ul acela e perfect pentru cineva care se fardeaza destul de putin, dar vrea sa isi puna ochii in evidenta. Really nice!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa zic si eu!:) Si pentru cineva care ar vrea sa se machieze mai mult dar are fix 5 minute sa se machieze mai putin!:P:))Ma bucur ca iti place!

      Ștergere
  3. Chiar e foarte faina nuanta fardului, am si eu nevoie de unul. :D
    Si rimelul imi place. Interesanta ideea cu demachiantul, dar ar trebui sa fie unul tare soft, ca sa nu deranjeze in zona aia sensibila. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am fost de ajutor la extinderea wishlist-ului!:))
      Si eu zic ca e interesanta ideea si e posibil sa am doar eu o problema! Nu cred ca ar fi pus ei demachiant agresiv pentru asa ceva dar na, nu putem sa ne intelegem toti cu unele chestii!

      Ștergere
  4. foarte frumoasa nuanta fardului. In ceea ce priveste rimelul, am incercat si eu asa ceva, back then, cand a aparut la Avon. Chiar mi-a placut, pentru zilele in care aplicam doar rimel si din viteza mai dadeam si pe langa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Woaaa si la Avon au din asta cu demachiant? Habar nu aveam! :D

      Ștergere
  5. Eu nu prea folosesc farduri maro, dar ma tenteaza un rimel maro pentru un look cat mai natural. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu folosesc frecvent farduri maro, de obicei tot spre ele intind mana! Rimelul maro nu ma tenteaza deloc pentru ca am avut unul pe la inceputurile vremii (acum vreo 9 ani) si efectiv nu vedeam nici o diferenta. Si fara rimel eu arat adormita!:)) Asa ca negru sa fie si natural!:))

      Ștergere
  6. Am si eu rimelul si imi place mult!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e chiar un rimel ok pentru un look de zi cu zi.

      Ștergere
  7. Arata fain! Imi place nuanta fardului, eu mai mult maro port pe pleoape. Din paleta Essence doar marourile le folosesc si paletuta L'Oreal e tot cu marouri. In general ma machiez cu nuantele astea pentru ca daca as face-o cu albastru de exemplu, sigur in ultimul moment m-as trezi ca ma imbrac in roz si as nenoroci tot. :))
    Rimelul arata interesant, imi place ideea de rimel si demachiant. Si cu toate ca pensulele astea sunt cele de care fugeam pana acum, ultimele doua rimeluri au periile din peri, iar cele doua sigilate tot asa. :)) Un an de zile nu mai pup perie de plastic. :)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu in ultimii doi ani tot nude-uri ca e mai fail proof. Dar in unele zile ma apuca dorul de culoare si nu o refuz desi ma privesc stramb educatoarele fii-mi cand ma duc ca azi machiata cu corai, burgundy si liner bleumarin!:)) Eu am incercat sa iubesc periile de plastic dar nu pot. Efectiv orice rimel cu peri de plastic am incercat n-am putut iubi. Adica mint..mi-a placut sexy curves ca efecte dar tot nu imi placea peria. De cate ori am perie de plastic reusesc sa simt ca imi "zgandar" ochii. :))Posibil sa nu am eu habar sa ma dau cu rimel, dar aia e alta poveste deja!:))

      Ștergere
  8. Frumoasa nuanta, arata foarte bine! Si rimelul imi trezeste interesul; practica ideea acelui demachiant (pacat ca nu il poti folosi, probabil ai o usoara reactie alergica la vreun ingredient al lui)!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place draga Ilda! Cu siguranta asta e problema, un ingredient de acolo nu e prieten cu mine! Pupici si tie!

      Ștergere
  9. it looks really pretty on you ! Would you like to follow each other dear :) xx
    www.ambifashion.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu ma astepat sa fie demachiant acolo :)) chiar eram curioasa ce zici de primer pentru gene, hehe. Fardul e absolut superb! Si eu am o mare pasiune pentru marouri si,in general, neutre :))
    Ti-am pasat un tag aici: http://beautyandbargainsbyr.wordpress.com/2013/12/17/tag-2/
    Kisses, R.
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Fardul pare interesant insa rimelul nu ma incanta.Este destul de buna ideea cu doua capete (rimel+demachiant), insa cand ai scris ca te-a usturat zona respectiva..m-am razgandit.Si eu sunt foarte sensibila, mai ales in zona ochilor, imediat ma irit daca aplic ce nu trebuie.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere