luni, 6 ianuarie 2014

In 2014...

De felul meu nu prea trambitez planurile pentru un nou an in cele patru zari dintr-un motiv simplu: rar ma tin de ele. Stiu stiu, suna urat, dar sunt un om capabil sa isi recunoasca punctele slabe. Si treaba cu inceputul lucrurilor cu elan si energie si abandonatul lor rapid ma caracterizeaza din pacate. M-am gandit sa impartasesc totusi cu voi o parte din obiectivele si "visarile" mele pentru acest an. Nu sunt toate. Unele nu vreau sa le fac publice just because, dar altele mi se par potrivite pentru a fi dezvaluite. Poate ma mai insoteste si altcineva in demersurile mele temerare.

1. Get fit or die trying!:)) Da daaa stiu, ce rezolutie mai comuna de atat as putea avea? Nu e ca si cum nu si-ar propune acelasi lucru trei sferturi din populatia Terrei. DAR! DAR! This year is the year. Anul ala cand refuz sa mai port costum de baie dintr-o bucata si ma fatai linistita in fata aparatului chiar daca merg la plaja. Anul in care nu mai vreau sa imi "sug burta" (ah ce imi place expresia asta, e senzationala!) la 10 pasi ca sa nu ma mai intrebe desteptele "e al doilea micut pe drum?". Pe drum cu mamicuta ta! Anul in care refuz sa mai gafai ca o octogenara dupa ce urc 8 etaje cand se strica liftul. You get the picture. O sa incerc din rasputeri sa mananc sanatos si sa fac sport. Am eu si un obiectiv mai mare si cam indraznet dar pana nu devine macar tangibil nu vorbesc despre el. Pot sa va zic ca ieri, dupa prima alergare ever care a durat mai mult de 400 de metri m-am simtit ca moarta. Azi am febra musculara putin dar sunt relativ bine. Maine o luam de la capat!



2. Am de gand sa invat o limba straina pe care o detest cu puterea Universului intreg: germana. De cand eram copil am detestat limba asta, n-am avut treaba cu ea in scoala pentru ca nu era in programa noastra si mi-am promis ca n-o sa o invat niciodata. Numai ca...SIBIU! Orasul in care daca nu vorbesti germana e ca si cand ai fi extraterestru sau cretin. Orasul in care in orice job description mai de Doamne ajuta se cere germana. Nu am pretentia sa vorbesc fluent pana la sfarsitul anului but God is my witness pana nu sunt in stare sa pricep macar 50% din ce zic gagicile care fac tutoriale pe youtube in germana nu ma las. Ma rog ca usurinta cu care invat limbi straine de felul meu sa ma ajute si de aceasta data. God knows I'll need all the help I can get!



3. V-ati prins ca anul asta ma auto provoc la chestii de care mi-e groaza? Daca nu v-ati prins, avem punctul trei. Sa va povestesc. Aveam 18 ani si abia asteptam sa imi iau carnetul. L-am luat. Pe strazile din Bucuresti. Si am mai condus de atunci de aproximativ ....5-6 ori. Mda. Si acum sunt fix 5 ani de cand nu m-am mai suit la volan. Si acum un an am descoperit cu stupoare ca nici macar nu mai am "plasticul" carnetului de conducere. Nu stiu cum si unde l-am pierdut dar avand in vedere ca oricum nu il foloseam nu m-am dat de ceasul mortii. Oh well gurl, you are moving that sorry ass of yours. Am zis: ma duc sa vad cum rezolv cu carnetul si I will drive! I freakin will! De ar fi sa lesin si sa ma ia cu palpitatii. De ar fi sa conduc pe camp pana imi revin, de ar fi sa platesc ore. Nu imi pasa! I will drive. Acum sa speram ca nu ramanem fara masina pana la sfarsitul anului ca noi avem vehicul din 1900 toamna (pe aproape oricum) si tare mi-e ca o sa ne cumparam biciclete in 2014. Don't tell my husband I said I'll do this! N-o sa creada!:))

4. Va ziceam de infruntat frici si chestii amanate? Ei bine, e timpul sa invat sa inot, nu credeti? Adica...27 de ani pare exact varsta potrivita sa inveti sa inoti. Da stiu. Stiuuu. Aman treaba asta de multi ani pentru ca ma gandesc cat de penibila o sa fiu la cursul de inot, eu si copilasii de 5 ani. Poate merg cu fii-mea. That should be fun. Culmea e ca iubeeesc apa si m-as balaci pana as crapa si cu toate astea reusesc sa ma mentin la suprafata doar cat sa nu mor.




5. Vreau neaparat ca anul asta sa reusim sa mergem si noi intr-o vacanta cat de mica. Nu conteaza unde si cum si cand. Conteaza ca n-am mai avut o iesire adevarata de foaaarte mult timp. Meaning years. Ma gandeam eu asa ca la cati bani dam la nunti in vara asta sigur plecam in vacanta in Tenerife:)) Acuma na, asa e cand ai multi prieteni si pe toti ii apuca pusul de pirostrii in acelasi timp. Cert e ca se face neaparat! Siiii, related, as vrea sa reusim sa ne miscam si noi mai mult in weekend-uri pentru ca statul si uitatul la pereti intrebandu-ne "ce facem azi" e so last year!:))

6. Eu sunt penibila aia care a vazut 30 de filme in toata viata ei. Pentru ca de cele mai multe ori prefer sa fac altceva in locul filmelor. Anul asta mi-am propus sa imi imbogatesc cultura cinematografica. O sa o iau frumusel cu filme clasice si faine pe care imi tot propun de ani de zile sa le vad si niciodata nu apuc. Cu cartile stau bine in continuare dar am un target si anul asta. Siii...am de gand sa ma duc sa imi fac abonamentul ala la biblioteca pe care il tot aman de un secol si jumatate.

7. Promit solemn ca anul asta o sa am mai multa grija de sanatatea mea. Pentru ca ar fi cazul. Si am inceput bine, chiar poimaine ma duc sa ma caut de niste defecte la instalatie. Cand esti sanatos e usor sa uiti ca treaba asta nu vine de la sine si nu e un dat al sortii.

8. N-o sa mai ratez ocaziile de a face chestiile idioate sau nu care sunt pe bucket list-ul meu permanent. Stiti voi ca de exemplu, batutul sotului la cap timp de "toti anii de cand ne cunoastem" ca vreau sa invat sa calaresc si cand el ma duce la ferma de cai a unui amic sa fug zbierand ca nu vreau=)). Stiu ca sunt ciudata. Nu e nevoie sa imi spuneti. Ma rog, asta e doar unul din exemple, sunt multe in genul asta.

9. Stop giving an eff about what people think. Sunt genul de om care incearca mereu sa le faca altora pe plac si se pune pe locul doi. Nope! Not happening anymore. Eu sunt aia care iese in pierdere si altii o duc bine si sunt linistiti! Daca nu le place sa isi bage parerea undeva!

10. Anul asta vreau sa scriu mai mult. Nu doar pe blog, ci in general. Cine ma cunoaste stie ca visul meu de cand puteam vorbi a fost sa scriu carti. Si adevarul e ca daca ma uit bine inauntrul meu, asta a ramas inca cea mai mare dorinta a mea. Si chiar daca pana la varsta asta te-ai astepta sa stiu exact ce "vreau sa ma fac cand ma fac mare", eu nu stiu. Scrisul e singurul meu reper. Si stiu ca atunci cand scriam mai mult ma simteam ca pestele in apa. Asa ca...

11. Am de gand sa descopar daca chiar sunt incapabila de orice activitate crafty care trece de nivelul de gradinita. In acest sens sper sa imi reamintesc macar cum se tricoteaza un fular. Poate invat si sa cos nasturi, that would make for an interesting change.

Totally doing this for the hubster=))

12. Asta e anul cand o sa ies din rutina gatitului acelorasi chestii. La noi in casa mancarea e "an issue". Al meu sot e mai pretentios decat un pusti de 2 ani. Daca v-as insira toate chestiile pe care nu le mananca v-ati cruci. Asa ca orice experiment culinar se termina in frustrare poentru ca " the big baby" refuza si sa guste. Fii-mea e asa si asa. Culmea e ca mie chiar imi place sa gatesc dar am ajuns in ultimul an si ceva sa fac efectiv aceleasi feluri in fiecare saptamana. Ce stiu ca se mananca si ce stiu ca se executa rapid. Planul e ca o data pe saptamana sa fac ceva nou. Daca nu vor sa guste, problema lor, sa isi faca sandwichuri!:)) Adica ce naiba, programul preferat de urmarit pentru relaxare e TV Paprika. That should speak volume!!

Nu am putut sa ma abtin, iertare...:))

13. Da-o naibii lene si fi mai organizata! Asta e atat de larga incat nici nu incep sa va povestesc despre ea. De la cele 300 de foldere pe care jur ca le organizez de vreo 4 ani, la dosarul cu facturi care e practic o gramada de hartii cu cifre pe ele, chestiile pe care le evit pana devin o chestie ingrozitoare sunt nenumarate! O sa dureze ceva daaaaaar...dar.

14. Find a freakin' job! Sau o sursa de venit relativ stabila! Nici nu vreau macar sa extrapolez aici ca simt ca imi plesneste o vena la cap! Refuz!:))

15. Follow those dreams and go get them!  Aici bag toate chestiile alea pe care nu le pot povesti in detaliu momentan de frica esecului.

Sooo, stiu ca unele sunt penibile dar sunt ale mele toate toate si sper ca in 2015 sa le fi bifat cuminte pe toate. Voi ce planuri marete v-ati facut la inceput de an? Vreun punct comun cu lista mea?:)) I'll keep you updated!


P.S: Eu deja am facut niste shopping pe Romwe in weekend. Poate vreti si voi! Ia vedeti ce gasiti pe acolo frumos si 'eftin!



Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!
 
2014 First Big  Sale ! Up to 70% off!
Extended with another 1000 styles!
 

36 de comentarii:

  1. Te urmez si eu indeaproape cu 1 si 2 :D Good luck! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca cineva care vrea sa se chinuie cu germana! Yeees! Ce bine! Bafta si tie si sa ma anunti cum progresezi

      Ștergere
  2. Iti tin pumnii!
    sper s areusesti sa le bifezi pe toate. Pentru cele cu care te pot ajuta... te sustin si practic, nu doar teoretic (daca vrei, bineinteles).
    Avem cateva teluri comune si sper sa reusim.
    Spor la bifaaaatttt!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Team Dianas:)) Spor si tie sa le bifam cu energie!

      Ștergere
  3. bafta, sa le bifezi pe toate!!

    si eu am o lista, dar sunt superstitioasa si daca vorbesc despre ea, o sa-mi taie elanul :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel!
      Eu nu sunt superstitioasa cam cu nimic. Si cred ca o sa imi prinda bine ca stie atata lume de planurile mele. O sa mi se faca rusine de oameni daca abandonez:))

      Ștergere
  4. Eu vreau sa ma ingras in anul asta, macar, macar cu 5-7kg. :D
    Si cu lenea am mari probleme. :))
    M-a apucat rasul la poza cu limbile! :))
    Nici eu nu stiu sa inot, am 23 si..n-am fost niciodata la mare. Nu-s prea atrasa, am tenul al naibii de alb, ma ard ca draq, am si vergeturi si nu ma dezbrac..Sa mai zic? :))
    Sa bifezi cat mai multE! :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poza aia ma bantuie de ceva vreme si nu puteam gasi ceva mai potrivit de atat!:)) Mie imi place de mor la mare si as sta numai in apa desi habar nu am sa inot si era sa ma inec de vreo doua ori in viata mea. Si eu sunt foarte alba si nici eu n-am incredere sa ma fatai dezbracata. Dar anul asta atata o sa trag de mine de ma duc la nudisti si mai multe nu!:))

      Ștergere
  5. Tare mult mi-a placut postarea ta, parca m-a motivat si pe mine putin :D
    Ma regasesc in unele chestii..si eu mi-as dori mai mult curaj pt condus si sa pun mana mai des pe volan, sa fiu mai organizata, sa-mi gasesc un job mai bun, sa ma uit la filme..asta ca sa nu mai vb despre dieta si sport :D
    Iti urez ca la finalul anului sa fi bifat majoritatea "dorintelor" si sa ai puterea/timpul/increderea sa te tii de ele

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru incurajari, mult spor si tie!

      Ștergere
  6. Mult succes si voina iti doresc! Tare buna poza cu limbile :) Si eu ma chinui de ceva timp cu germana, in primele zile imi place, dar pe urma o dau la o parte vreo doua luni si tot asa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh, I need some tips from you!:)) Ma tot gandesc daca sa caut un curs sau sa ma caznesc initial singura. Ramane sa vad. Das ist gut!:))

      Ștergere
  7. Mult succes, draga mea! Iti tin pumnii! Am si eu cateva dorinte pe 2014, dar mi-e si frica sa le spun, sa nu fiu dezamagita...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am fost si eu...nu zic ca nu se implinesc. Si daca n-am zis si le-am tinut in agenda acolo la intuneric am uitat repede de ele,.

      Ștergere
  8. Cu 3, 6 si 12 ai atins o coarda sensibila :))
    Multa bafta in atingerea telurilor! Te admir sincer pt determinare.

    Hugs&kisses,
    Mia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 3 si 12 mai sunt cum mai sunt dar nu imi vine sa cred ca mai e cineva in urma cu filmele! Yeeey, ma simt mai bine!:)
      Admira-ma cand mi-or iesi toate!:))
      Kisses back

      Ștergere
  9. Mă bătea și pe mine un gând să fac o astfel de listă și să o public pe blog, însă.... mai bine la sfârșitul anului, cu toate bifate (sper). :D E oricum exagerat de lungă. :))
    Avem câteva planuri comune. :) Punctul 1 parțial - am în plan să încep din nou zilele astea să fac spor, exerciții, însă nu să slăbesc, chiar nu-mi doresc să mai dau jos niciun kg, sunt suficient de slăbănoagă, vreau doar să să-mi mai tonific câte-un mușchiuleț :)). Punctul 3... amân să fac școala aia și să dau de carnet de mai bine de 2 ani, mereu găseam pretexte, însă nu și anul ăsta. 7, 12 și 13 în totalitate.

    Îți urez succes, să le bifezi pe toate până la sfârșitul anului! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am vrut sa o public in prima faza dar am zis ca trebuie sa invat sa imi infrunt temerile si iata-ma!:)) Nici eu nu vreau sa slabesc. Sunt la o greutate chiar comfortabila. Dar tremura toate pe mine si vreau sa vad fibra taticu'!:P Scoala eu am facut-o dar uite ca am facut-o degeaba!:)) 7, 12 si 13 cred ca sunt bune la casa tuturor!
      Bafta si tie in tot ce ti-ai propus!

      Ștergere
    2. Bun, m-am lămurit... chiar mă miram de unde mai vrei să dai jos, că eu te-am văzut subțirică prin poze. :)) Așa e, sunt bune la casa tuturor și cel puțin 7 și 13 ar trebui să fie valabil an de an... dar începutul e greu. :))
      Mulțumesc mult! :*

      Ștergere
    3. Nu, ca greutate sunt ok dar nu ma impac cu imaginea mea goala in oglinda.:)) Bine zici tu ca an de an dar uite ca nu prea ne tinem mereu de ele si rau facem!

      Ștergere
  10. Ma amuza atat de tare felul in care scrii incat m-am apucat sa-i citesc sotului meu postarile tale, cu voce tare (of course) - asa cum fac la Hapi!
    Ce ar mai fi de zis?! Esti teribila! Si semanam foarte mult in ceea ce priveste alcatuirea planului de rezolutii si respectarea acestuia! Dar poate tu te detasezi! I'll keep the fingers crossed! Insa pe-aia cu permisul auto nu ti-o iert daca n--o duci la indeplinire!

    Bafta!!!
    Te pup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleooo Ilda. Si sotul ce spune? O zice ca sunt scrantita? Nu ca ar fi departe de adevar!:)) Aia cu auto cred ca e cam cea mai mare frica dintre toate daca e sa fiu sincera. Aia si eventual germana!:))

      Ștergere
  11. Hey,
    Da' stiu ca avem cateva puncte in comun :))
    Si eu amanam chestia asta cu miscarea, pana cand anul trecut un coleg care tot alerga m-a luat cu el, chit ca el alearga 4 km iar eu 2, tot e ceva. Mor da' nu ma las. :))
    Faza cu sotul mofturos o cunosc prea bine. Detin si eu un asemenea specimen si chiar nu stiu cum sa-l mai pacalesc :))
    La condus iti urez succes. Eu am carnet din 2007 si de atunci conduc zilnic. Iti dau un singur sfat: ignora tampitii din trafic si fii foarte atenta la semnele de circulatie, chiar daca asta inseamna sa mergi incet. Atata timp cat detii controlul masinii totul e floarea la ureche.
    Succes in indeplinirea obiectivelor propuse!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine ca te-ai hotarat cu miscarea si o faci! Cate un pic cate un pic o sa ajungi la tot mai mult.
      Eu nici nu incerc sa pacalesc sotul mofturos ca n-am sanse. Copilul il mai conving sa manance si ce nu ii surade din prima, dar pe el nu!:))
      Aia cu condusul cred ca ma sperie cel mai tare. Pentru ca implica consecinte si pentru cei din jurul meu. Dreptul la viata si libertate de miscare al sibienilor va deveni partial amenintat!:))

      Ștergere
  12. Pfoai de capul meu! Ma faci sa ma simt ca un copil cu ambitiile mele relativ usor de obtinut :))
    Iti urez mult mult mult succes, sa bifezi tot ce ai pe lista :* La cum te stiu, sigur o sa-ti iasa toate! Si daca simt miros de demotivare, vin sa-ti dau suturi in fund, cum mi-ai dat tu mie sa ma reapuc de blog >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Termina! Stii bine ca si la tine e ceva bataie de cap!
      Si tu sa ai succes mare mare! Eu n-as fi sigura ca imi ies chiar toate dar o sa incerc. Suturile in fund se accepta!:) You are welcome:P

      Ștergere
  13. Astea da rezolutii! Am si eu cateva in cap, trebuie sa le insir pe o hartie ca sa le si vizualizez...Dar cu siguranta nu sunt atat de multe. Planuri marete ai, sper sa-ti si iasa. Acum ca ai spus, e rusinica daca nu te si tii de ele :P :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da...astea sunt o parte din ele!:)) Am de gand sa fac treaba anul asta! Si dap, rusinica sa imi fie daca nu fac ce zic!:))

      Ștergere
  14. Deci m-am simtit super bine citind postarea ta....atat de funny si true..Si cred ca majoritatea ne recunostem in lucrurile scrise de tine...God knows ca ma chinui de o groaza de timp sa mananc mai sanatos si sa fac sport.,dar nu stiu cum ca mereu ma impotmolesc la un mom dat.
    Succes in realizarea tuturor obiectivelor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cred ca unele lucruri sunt aplicabile pentru multe persoane. Treaba aia cu mancatul si sportul cred ca e principala de pe lista pentru mine. Si de obicei si eu ma tin de treaba si apoi clachez dar de data asta o sa incerc sa nu fac asa! Mult succes si tie pentru tot ce ti-ai propus anul acesta!

      Ștergere
  15. Bafta la bifat, cred ca mi-as putea insusi cam jumatate din lista :). Si mie imi vine sa ma iau la bataie cand ma uit la permisul de conducere, dar cand e sa ma pun la volan mor de frica. Cel mai ciuda mi-e cand vad cate-o tanti cu batic in cap la volan, adica la naiba, lelea floare poate si eu nu...
    Iti tin pumnii cu germana, nu prea e o limba de invatat la maturitate, dar nimic nu e imposibil. Eu nu vb. germana dar am o prietena buna din Sb, a invatat germana din leagan, si ea si-a dus fetita la gradinita germana tocmai de-asta, tot timpul zice ca germana tre' s-o inveti de mic ca altfel nu o mai inveti deloc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa si eu exact reactia aia o am cand vad cate o mamaita la volan! Imi vine sa ma bat singura mai ales cand stiu cat de decisa am fost sa conduc. Si chiar as fi condus daca aveam ocazia imediat dupa ce am dat de carnet. Sigur daca conduceam atunci acum nu mai eram in situatia asta.
      Germana din punctul meu de vedere e o limba a diavolului, but hell, who's noticing that?:)) Pe fii-mea vreau sa o invat de mica germana ca o sa ii fie utila. Eu as vrea sa imi demonstrez ca pot macar sa nu imi mai scot un ochi si sa imi sparg un timpan cand aud vorbindu-se nemteste pe strada:))

      Ștergere
  16. Chiar ca ti-ai facut temele pt acasa. Adica ai ditamai lista cu lucruri la care nu m-am gandit, dar ar fi trebuit.
    1,4,11,12,13 pentru mine musai.
    Si eu mi-am incropit ceva de genul, pe categorii: ce ma vizeaza numai pe mine vis-a-vis de ce sunt, ce fac si relatia mea cu cei din jur. Trebuie sa am un orar de somn ca oamenii normali, sa stau mai mult cu nasul in cartile mele, sa ma reapuc de bijuterit, sa fac pregatirile de nunta. Si cate si mai cate...
    Sa-ti ajute Dumnezeu sa le indeplinesti pe toate! You can do it!! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las ca si eu tot pe categorii le am si aici nu le-am pus pe toate. Unele sunt chiar prea deep pentru un blog de genul astuia!:P Bafta sa ai ca la tine chiar se anunta un an plin. Si daca ai nevoie de un wedding planner amator, call me ca de cand ma stiu am adorat tot ce tine de organizatul nuntilor.:))

      Ștergere
  17. 7, 9, 15 sunt si pe lista mea

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere