I've steel got the blues

Dragi tovarasi si pretini, azi am decis sa va ofer un pic de blast from the past. Va amintiti postarea asta? Probabil ca nu!:)) My God, eu chiar puneam machiajele alea pe blog? Si acum nu mai pun machiaje ca mi se par toate naspa, desi cred eu mi-am imbunatatit un pic abilitatile. Sa trecem peste, o sa va las pe voi sa decideti daca e de mai bine sau nu e de mai bine. 

Machiajul de azi mai are inca multe hibe dar mie mi se pare simpaticut si m-am gandit ca ar fi cazul sa mai vedeti si cate un look pe aici, nu? Fara alta vorbarie, iata:
cam mult contrast dar speram sa conving culorile sa arate cum trebuie..:(

Produsele folosite sunt astea:

Pentru ochi:

Pentru fata:


In caz ca vreti sa aflati detalii despre produse, va astept cu drag intrebarile in sectiunea de comentarii. Ce ziceti? Va place, au ba cum m-am zugravit azi?

P.S: In caz ca nu ati remarcat, am pus aproximativ acelasi titlu ca la postarea de acum doi ani, dar cu o mica modificare smecheroasa!:P




































Share:

29 comentarii

  1. Auzi, dar ala vechi ce avea? :)) Ca arata foarte bine, mai ales ca ai folosit paleta aia care e doar o caruta de sidef :))
    Deci amandoua mi se pare ca au iesit foarte misto.
    Asta e machiaj asa, mai de doamna :D Ca e mai soft, mai elegant, mai alea alea.
    Concluzie: sa postezi mai des machiajeeee :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Caruta de sidef auzi!:)) Dar da, asa era paleta aia. N-o mai am dar asta e alta poveste. Pai ce avea? In primul rand nu eram data cu tus. Si la machiajul ala fara tus...uhhm, nu! In al doilea rand e prea mult sidef si prea ciudata forma. In fine...:)) Irl sa stii ca nu e chiar asa soft. Adica lejer poti merge si la o nunta cu el!:))
      O sa incerc sa postez mai des machiaje!Pinky promise!

      Ștergere
  2. Ooo, ce surpiza placuta! Asa ma machiez si eu, mai putin partea cu tusul. :P Te prinde tare bine! :*
    Ce nuanta e rujul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Brosco! Pentru mine e un pic diferit de rutina zilnica, clar!:)) Cand vreau machiaj rapid e cu neutrals. Rujul e Innocence Beware. :)

      Ștergere
  3. Simplu si frumos!
    Ai niste sprancene atat de frumoase<3
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos machiajul, intr-adevar se vede o imbunatatire fata de atunci, machiajul de acum e mai soft, mai bine blenduit si iti sta mult mai bine :*

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca, asa ziceam si eu, ca asta parca e executat mai curat si mai frumos!:)

      Ștergere
  5. Ti-a iesit foarte frumos machiajul!

    Am un giveaway...daca esti interesata:)
    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne placeeee!
    Chiar foarte mult.
    Arata bine, bine iar sprancenele tale sunt "the best", dar asta stiai deja. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucuuuur! Sprancenele n-or fi chiar the best dar mie imi plac asa stufosele:))

      Ștergere
  7. O data in viata sa imi arate si mie tusul asa si as fi fericita! :D E misto!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohooo Dana, stai linistita ca a ajuns sa arate asa dupa ani de exersat zilnic. Si nici acum nu iese mereu cum trebuie!:)) Sa te uiti numai in urma cu vreo doi ani sa vezi cum ma dadeam cu tus. Crede-ma, practice makes perfect!:)

      Ștergere
  8. Foarte frumos! Nu știu ce hibe mai are, mie mi se pare foarte bine realizat.
    Și ce sprâncene frumoase ai... te invidiez.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miha Ella. Eu il vad cu ochi critic marit in oglinda!:))
      Multumesc pentru lauda sprancenelor mele, adevarul e ca si mie imi plac in general. Si nu las pe nimeni sa se atinga de ele!:))

      Ștergere
  9. Arata ghini di tat, cand incerc eu sa fac codite groase imi acopar mai toata pleoapa. :))
    xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa pateam si eu la inceput cu coditele mai groase. Acum am mai evoluat un pic dar tot fac cate un pocinog ocazional!:))

      Ștergere
  10. imi place machiajul si-ti sta foarte bine cu el!

    RăspundețiȘtergere
  11. Doamne cum e rujul ala! M-am indragostit complet si iremediabil :))
    Te prinde foarte bine machiajul (sa mai zic si eu ca e superb?).
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Da, e un ruj tare fain! Sigur gasesti o nuanta similara mai ales ca asta a fost editie limitata din cate retin eu. Posibil sa retin tampenii ca nu sunt foarte MAC savy!:))

      Ștergere
  12. Baby I like it! :)) Nah, ca ma ia cu cantat!
    Imi place mult, sa pui machiaje mai des, zau. Te prinde bine. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) O sa incerc sa tin treaba cu machiajele going. Cam greu cu pozatul lor ca nu prea se reflecta realitatea in poze, dar incercam! Ma bucur ca iti place draguta!:)

      Ștergere
  13. helou, helou!

    acu, nu ca-s carcotasa, da' tu chiar ti-ai dat cu toate smacolelile alea? unde? cate straturi?
    zau, is tare multe...


    va hagui,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe fata. In cate straturi era nevoie. Da..

      Ștergere
  14. Draga Deena, o mica observatie: I've still got the blues, deci still in loc de steel (otel). Sa nu te superi pe mine :) Great blog, keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, still. Dupa cum vei observa in postarea de acum dopi ani acela era titlul. Dar pentru ca in machiajul asta am folosit un gri otel am decis sa fac o mica "smecherie" lingvistica. Si sa il numesc steel got the blues:)

      Ștergere
  15. oh, rujul ala de mac!
    cat e de frumos!
    era asta al tau si o nuanta de piersica pe lista mea. deocamdata l-am luat pe cel piersica, insa mi-a ramas gandul si la acesta!
    machiajul e super ok, iti sta bine!

    RăspundețiȘtergere