joi, 2 ianuarie 2014

Let's make it a good one!

La multi ani natiuneeee!! Sa aveti parte in 2014 de tot ce va doriti si nu v-a adus deja 2013! Sa fiti sanatosi, voiosi si la punga grosi...alea alea! You know the deal, eu sunt cam ciudata cand vine vorba de urat chestii!:))

Acum ca v-am semi-urat sa va spun si ce s-a intamplat cu subsemnata de a disparut de aici, nu? Ei binee, pentru cine nu ma urmareste pe FB (which you should totally do!!) a doua zi dupa ce am scris ultima postare in decembrie am primit cadoul mult asteptat: varsat de vant! Dap, vineri 13 eff you! De obicei 13 imi purta noroc. Nu si de data asta! Partea funny e insa ca eu am umblat prin oras toata ziua, am fost la shopping, la coafor, m-am intalnit cu Dee la o cafea, toate astea in timp ce simteam ca am febra si luam tratament pentru raceala. Stiu, sunt inconstienta, nu e nevoie sa imi spuneti!:)) Eh, am ajuns eu seara acasa ca o floricica, inca n-aveam nimic pe mine. INCA fiind cuvantul de baza. Dupa fix un minut simteam ca vreau sa imi smulg toata pielea. Si unde inainte nu aveam nimic acum aveam buba langa buba langa...Mdaaa, u get the picture. Sa zicem ca propunerea sotului a fost ca in loc sa dam fiecare chestie cu mixtura din aia mentolata, sa turnam toata sticla o data si sa o intindem bine, ca tot cam aia era!:)) Au urmat vreo cateva zile de mancarimi crunte si lipsa de chef de orice. 

Dupa ce mi-a trecut a trebuit sa recuperez: curatenie, pregatiri de sarbatori and co. Stiti si voi!L-am asteptat pe Mosul care mi-a facut o surpriza de proportii la care chiar nu ma asteptam DELOC (cine are oglinda smechera de la Babyliss cu lumini ca OZN-UL?) Dupa aia am lalait-o ca scriu si m-a ajuns lenea sarbatorilor. Pe urma da-i cu pregatiri de An Nou si iata-ne azi! Aaaa btw, am inceput anul cu una din gagicile mele preferate ever, Dee that is! Am facut un Rev' de batrani, doua cupluri intr-o sufragerie!:))Dar o fo' fain si ne-am simtit bine! Poze nu posedam ca ne-a fost cam lene, dar gasiti un selfie cu noi pe Instagramul Dianei (care zice ca e musai sa imi fac si eu Insta). Aaaa da si vedeti si opera mea de arta (I kid), una bucata cheesecake ca numai gandul la torturi din alea cu creme si nebunii ma ingretosa dupa sezonul asta de dezmat culinar. 

Ete am poza cu fii-mea dinainte sa ajunga oamenii. Stiu, am ochii rosii si imi sclipesc ciorapii de zici ca sunt cu haur in ei (jur ca nu erau asa luciosi irl). I ain't good anything better for you people!


Si a doua zi dupa ce m-am trezit devreme sa hranesc copilul m-am culcat la loc si am dormit pana pe la pranz (ceea ce eu nu faceam nici in liceu:))) in timp ce Katia se juca ceva cu tata-su! Bliss!

Buuun, dupa ce mi-am revenit dupa nu foarte multele pahare de vin (sunt batrana, nu mai tin la beute) ne-am apucat sa ne dichisim sa mergem la ziua unuia din cumnati. Si cu ocazia asta mi-am tras si trei poze cu rochia de blugi Mango, luata de pe Kurtmann acum hat hat. I love it really really much si sufeream ca n-am apucat sa o port suficient si nici sa v-o arat. Am decis sa imi pun ghetutele de la Mos Craciun in picioare si sa ma simt comod! Daca e si vreme de primavara timpurie, de ce nu? Singurul inconvenient al rochitei e ca se sifoneaza destul de repede, mai ales daca iei in brate o pustoaica fara stare care iti mototoleste orice pui pe tine!:))


Ce mi-am propus eu pentru anul asta? Multe tare! Dar zau ca rezumatul cel mai bun ar fi: I'll make 2014 my best year yet!:)) O sa raportez daca imi iese sau nu. Despre rezolutii nu vreau sa vorbesc pentru ca sunt maestra la incalcatul lor si sa nu imi stric imaginea chiar asa in mod public. O sa va mai spun asa cate ceva cand vad ca merge treaba!

Pot doar sa va spun ca sunt decisa ca anul asta sa nu ma mai lenevesc asa tare cu bloggaritul. Si va rog insistent ca atunci cand vedeti ca dispar iar ca magarul in ceata sa ma trageti virtual de urechi si sa ma readuceti in taramul Makeup Dream!

Stiu ca a fost o postare lunga si haotica dar na, eram nescrisa de multa vreme si nu am fost in stare de mai multa coerenta!

11 comentarii:

  1. La multi aniiii!
    Da, am petrecut ca pensionarii dar ne-am simtit excelent! ;))
    Esti o mega gospodina! Ai nevoie de instagram! Musai! ;))
    Outfitul imi place, l-as purta si eu exact la fel.
    Pupici pentru gagici. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ete mega gospodina. Chiar n-am facut mare chestie asa ca nu ma mai lauda ca mi se suie la cap. Instagramul s-a comis, hope you are happy! :*:*

      Ștergere
  2. Femeie, esti ge-ni-a-la! Imi era dor de tine de nu mai puteam! Pune mana serios pe blogul asta, ca ne suparam!! :))
    Trebuia sa va faceti mai multe poze la revelion, sa vaZa lumea ce fete frumoase sunteti. Apropo de revelion, e exact pe gustul meu. Nu imi mai plac petrecerile si alte bullshituri, o "babeala" in doi, sau doua cupluri, sau hai... maxim 3 cupluri e exact ce-mi place. :))
    Te pup si te astept cu postari multe. La multi ani!
    P.S. Subscriu la spusele Dianei, ai nevoie de Instagram.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu vreau ca anul acesta sa fie fabulos! Am multe planuri si sper sa nu ma lovesc de piedici, c-am sa le nimicesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!!! rochita e bestiala si tu arati extraordinar,cum reusesti sa arati asa slaba??? eu ma chinui cu 15 kg care vreau sa le dau jos...dar nu se lasa nicicum,se tin de mine ca scahiul.Te pup si sper ca anul 2014 sa-ti aduca tot ceea ce vrei!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani fericiti si multa sanatate!!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani!
    urari, urari, urari, gaduri bune, urari, feerie, fie lumina, urari, mos craciun, urari, dorinte, urari, majuscle.

    vreeau poza cu bulineeee! si nu doar ca vreau, ba chiar mi se pare un drept. e dreptul meu sa vad poze cu bulineee.


    va pup,
    io

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma faci sa rad in gura mare, la 2 noaptea! Citindu-i barbatului meu care joaca table online! Ma dor falcile, zau asa!:P
    La multi ani, Diana!
    Sunteti frumoase foc la brad, chiar daca ciorapii ti-s cu fir de haur!
    Rochitei Mango i-am dat si eu tarcoale, dar am stiut ca-ti sta tie mai bine cu ea!:P Imi place tinuta, esti strong!

    Nu mai stiut ce sa mai zic, m-ai ametit cu totul! Si eu chiar n-am baut deloc! :)))
    Te mai astept si pe la mine, cu drag! Tu ai zis sa te tragem de maneca (de urechi nu-mi permit, nici macar virtual)!

    Te pupacesc acum ca nu mai esti un pericol de contaminare!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, cat imi place rochia din denim!!! Super! Lasa ca o sa am grija sa te trag si eu de urechi cand tragi chiulul. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunteti doua frumoase!La multi ani voua!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Welcome back, Di! Vad numai femei(gata devenite sau in devenire) frumoase in pozele de mai sus. Sa ne arati oglinda!! Bradutul e frumos tare, ce vad eu siraj auriu si rosu e beteala subtirica? Ei, ei, si eu am suspinat dupa frumoasa rochita de blugi si-mi place mult cum iti vine. Parca am sindromul nenumit, sar de la una la alta. Adevarul e ca as scrie mai multe, dar mi-e ca mi se face plangere curand pentru pacanitul tastelor.
    I get you, nu e niciodata suficient timp pentru cate coclesc in mintea mea, dar inca mai sper sa facem pace. Eu si timpul/eu si perfectionismul.
    Iti doresc sa ai cel mai bun an de pana acum si la finalul lui sa fii cea mai buna versiune a ta. :*

    RăspundețiȘtergere