Share the love

A trecut ceva timp de la ultima postare de acest gen, in care va impartaseam ce am citit si mi-a placut in saptamana ce a trecut. Nu sunt numai articole beauty related si nu sunt toate "proaspete". Unele sunt vechi si le-am descoperit eu abia acum. Eventual mi-am reamintit de ele abia acum. Asa, ca sa aveti o lista de chestii faine de rumegat pe parcursul weekend-ului care se anunta plin de ninsoare si frig. Not cool man, not cool!

Sursa foto

  • Pe Adrian Soare l-am descoperit datorita lui Dee. Va spun sincer, TREBUIE sa intrati pe blogul lui si sa vedeti cata forta de actiune zace in omul ala. Saptamana asta articolul asta a rezonat zdravan cu mine. Pentru ca eu cand am dracalai fac curatenie. Si ma ajuta! :))
  • In seria linkurilor impartasite pe blogul de mai sus saptamana asta, s-a aflat si articolul asta care mi-a placut enorm. Da, cultura americana e destul de diferita de a noastra, posibilitatile sunt destul de diferite dar la naiba, ar fi cazul sa invatam sa luam punctele bune de oriunde si sa le aplicam la circumstantele noastre. Si uite asa nu ma mai simt eu vinovata si mama denaturata ca o pun pe fii-mea "copil de 3 ani si 4 luni" (soc si groaza pe fetele unora) sa stearga praful, sa scoata hainele din masina si alte cele. N-o sa ii strice, va zic eu! Si nu, nu sprijin sclavia copiilor!:))
  • In cautare de chestii inspirationale de parenting am dat pe Pinterest peste blogul asta. E noua mea pasiune si l-am luat la puricat. Mi-au placut in special articolele in care povesteste gagica despre cum au aplicat un sistem monetar aparte pentru copii si cum i-au invatat sa fie independenti.
  • Joice a pus sange, sudoare si lacrimi in articolul asta si se vede. Daca vreti sa aflati toate informatiile si adevarurile dureroase despre cosmeticalele chinezesti, go read your lil' heart out! It's a good one!
  • Noua rubrica inceputa de Anca imi place. Motivation Wednesday o sa fie un articol asteptat in fiecare saptamana pentru mine. Tips and tricks despre cum sa ne rostogolim spre o viata mai sanatoasa:P.
  • O iubesc pe femeia asta, e o zeitate a machiajului si vreau sa fiu sora ei!:)) Dar acum va arat cu ce m-a ucis in ultima vreme. Cu asta. I need it in my life so bad I could cry! Nu am nimic care sa semene in colectie, e genial si VREAU. Daca cumva stiti vreun dupe la preturi mai ortodxe let me know. O sa sarut pamantul pe care pasiti!:))
  • Nu am mai intrat de vreun an pe blogul Laurei. Poate va amintiti de Lollipop26 de pe youtube, gagica care a lansat ideea aia cu project pan pentru prima data. Din cate stiu eu Laura nu mai face clipuri pe youtube dar are blogul asta si e la fel de misto as ever. Imi place la nebunie stilul ei de a se imbraca, stilul ei de a scrie. E un blog perfect din punctul meu de vedere. I missed it!
  • Pe Andreea de la Thrill of the Heel v-am mai prezentat-o si alta data. Cred ca e my personal girl crush in materie de stil in blogosfera de fashion romaneasca. Faza e ca nu e doar atat. Imi place stilul ei de a scrie. Si am impresia ca ne-am intelege bine daca ne-am intalni vreodata. Nu de alta dar sarcasmul, ironia si autoironia sunt pe pilot automat si la mine in multe zile. Articolul asta e o doza clara de Andreea.
Acuuum astept sa imi spuneti ce v-a placut de pe aici, sa imi spuneti daca stiti unde gasesc dupe la fardul ala MAC:)) si sa imi lasati linkuri catre articolele sau blogurile descoperite cu placere in ultima vreme. Give me some reading material!

Sa va bucurati de weekend si sa reveniti duminica sa vedeti ce articol am pregatit!








Share:

20 comentarii

  1. Fardul ala de la MAC pare a fi un duochrome. Poate il gasesti online la http://www.shirocosmetics.com/index.htm sau la http://www.fyrinnae.com/ (fyrinnae e inchis acum, dar presupun ca vor reveni). Astea doua imi vin in minte momentan.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum ma duc la Joice cat imi merge bine netul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevar graiesti ca tre sa mearga bine netul sa incarce tot romanul, dar meritaaa!:)

      Ștergere
  3. Eu sunt maniaca cu Adrian Soare si tot ce tine de zona motivationala. Dar cred ca stiai asta.:)))
    Pe Laura n-o cunosteam asa ca acum merg la cotrobait blogul.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu nu stiam!:))
      Nu se poate ma sa n-o stii tu pe Lollipop26-Laura. Bine ca am remediat aceasta grava deficienta in cultura de beauty!:))

      Ștergere
  4. http://www.temptalia.com/swatch-gallery?sg=115619,110621,105092,94408,124275

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia saru-manaaaa!!L-am gasit si eu pana la urma articolul Temptaliei!:)

      Ștergere
  5. Ador cand faci articole de genul asta, mereu descopar lucruri faine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mda, din vreun motiv dubios mie mi-a sters comentariul :))
    Ziceam ca fardurile Too Faced au cateodata textura aia usor translucida si duocromata, dar n-am vazut in viata mea combinatia aia so I can't help :P Si pe Linda de cand am gasit-o o idolatrizez :)) Bine, scorpia e ajutata si de fizionomia perfecta. Scorpia! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Blogul meu te respinge!:))
      Dap, notat si Too Faced for when I am rich!:)) Dap, Linda e scorpia meseriasa suprema!:))

      Ștergere
  7. rubrica aceasta este foarte interesanta! sunt multe rubrici saptamanale care circula si m-am tinut tare, dar asta zau ca-mi place! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai ce ma bucur ca iti place. Atunci sa continui, nu?:)

      Ștergere
  8. Awww, ma bucur mult ca-ti place rubrica mea! :D Stai sa vezi urmatoarea postare. Poze mai bune si...o tona de account-uri misto de instagram! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Can't wait! Am si eu account-uri misto de instagram pt motivat lazy asses ca al meu!:))

      Ștergere
  9. Din recomandarile tale, am parcurs deja postarea despre familia cu 12 copii, postarea lui Joice si blogul Andreei(de mai multe ori, ca o maniaca a modei ce am devenit). Le-am iubit pe toate! Am sa le iau si pe celelalte la digerat, la prima vedere par suficient de motivationale cat sa merite. :D Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun, bun, ma bucur ca gasesti cate ceva interesant pe aici!:)

      Ștergere
  10. Si mie imi place rubrica Ancutei :D

    Te pup.
    shoeper-women.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere