duminică, 26 ianuarie 2014

Shop the stash Sunday

In fiecare duminica fac operatiunea de schimbare a produselor de machiaj pentru saptamana ce urmeaza. De ce fac asta? Well...for a number of reasons.

 Sa incepem cu faptul ca as lua-o razna sa stau in fiecare dimineata sa ma decid ce ruj sa port. La mine treaba asta e o corvoada mult mai mare decat alegerea tinutei. Nu sunt pretentioasa si trag pe mine ce prind dar ce te faci la machiaj?:)) Si cum am ditai beauty case-ul, groaza sporeste. Apoi, am tendinta (ca oricare dintre noi, cred eu) sa intind mana dupa aceleasi produse over and over again. Pentru ca imi plac, sunt la indemana sau imi creez cu ele o rutina fail proof. Si atunci unde mai e distractia cu machiajul si de ce am atatea palete care strang praf? Cu sistemul asta ma asigur ca fiecare lucru din colectie primeste niste iubire la un moment dat. Si in plus la sfarsitul unei saptamani pot aproape sigur sa decid daca detest ceva atat de mult (sau nu mi se potriveste) incat nu il mai vreau in colectie. Daca am dubii il mai las in combinatie o saptamana doua. Stiu ca am mai explicat treburile astea dar poate nu toata lumea ma citeste de pe vremea lui Han Tatar si poate nu toti vor sa caute in arhivele statului blogului. 

Saptamana asta am ales asa.

La produsele pentru fata sunt unele care raman acolo pana se termina: pudra, concealerul, fondul de ten. La cele pentru ochi la fel, ce e de uz zilnic si cu speranta de terminat curand se foloseste pana  la ultima suflare si abia apoi il inlocuiesc cu ceva similar.

Pentru fata:


- BB Cream Flormar
- Revlon Colorstay care mai e un piiiiiic si pe care il folosesc ocazional, cand tenul meu arata exact ca o zona de razboi.
- Flormar Terracotta Powder nr.21 pe care o folosesc pentru conturat cica. Cred ca prin vara o sa renunt la ea si o sa imi cumpa naibii ceva mai serios.
-Paleta de concealer de la Catrice care imi placee dar se consuma inimaginabil de repede.
- Blush MUA, nuanta 5, veche iubire.
- Blush Rose Gold Sleek pe care il ador dar de care mi-e frica pentru ca e usor sa ajungi sa arati ca un clovn prostituat daca il dozezi gresit.
- Pudra mea Stay Matte care nu cred ca mai prinde sfarsitul saptamanii ca se sfarama resturile din ea deja. In credibil dar adevarat dupa nenumarata re-cumparari am decis sa mai testez si altceva..veti vedea curand despre ce e vorba!:)
- Mary Lou Manizer, my baby. Care e folosit aproape zilnic. Ma dispera insa ca ii curat oglinda si tot murdara e. A se vedea poza. Zboara fardul in toate directiile.


Pentru ochi:


- Quad-ul Brownstone Elf il folosesc pt sprancene. Mai am un piiic din nuanta cu pricina si pe urma pa, trecem la altceva.
- Essence lash and brow mascara care va mai fi folosit saptamana asta si pe urma incep unul nou ca asta deja e beyond bleacs.
- Maybelline Color Tattoo, nuantele Permanent Taupe si Pink Gold. Pentru ca sunt minunate si mi-era dor de ele.
- Too Faced Shadow Insurance care nu cred sa mai aiba mai mult de cateva saptamani de viata.
- Paleta Wet'n'Wild Comfort Zone. E superbaaaa si trebuie sa o folosesc mai des.
- Seventeen Mono 256 Peacock pentru ca o sa fie o completare faina la paleta asta si pentru ca trebuie sa il folosesc mai mult.
- Essence Gel Eyeliner care sincer cred ca a trecut de secole de termenul de valabilitate dar inca e ok ca si consistenta. O sa mai insist o vreme cu el, mi-e greu sa ma despart de el cand stiu ca n-am de unde sa iau altul!:(
-Full'N Soft Mascara, my love. O sa plang cand se termina, pentru ca nici pe asta n-am de unde sa o mai iau la pret decent prea curand.
-Master Precise Eyeliner Maybelline, eyeliner of the moment. Incepe sa dea semne de uscare dar sigur nu asa curand.
-Yves Rocher creion retractabil, nuanta Gold. Just because!:))

Pentru buze:


- MUA plumping Lipgloss, nuanta Buff. E timpul sa o termin cu el asa ca o sa insist.
- MUA lipstick, shade 14 Bare. Ca sa completeze nude lips asa cum trebuie!
- Flormar DeLuxe Shine Gloss, un produs pe care il ador si care e pe sfarsite. Il iubesc asa tare incat e posibil chiar sa il cumpar si a doua oara...

Ce e cu mostrele alea de parfumuri? Oh well, situatia cu mostrele incepea sa scape de sub control asa ca luna asta am folosit cam tot ce mi-a picat in mana. Astea doua sunt candidate pentru saptamana asta. Trussardi My Name nu as vrea sa il consum sincera sa fiu pentru ca am descoperit noul meu parfum de suflet si pana ajung sa mi-l cumpar as fi tinut de mostra asta..dar sa fim rationali zic! O sa va povestesc intr-o postare ce si cum cu My Name asta!:)

33 de comentarii:

  1. Ca de obicei, ma faci sa rad si imi dai o stareeeee super. :D Am si eu fardul roz Tattoo Maybelline si imi place, dar am decis, citind aceasta postare, ca saptamana asta o sa folosesc fondul de ten Wake me up de la Rimmel si nu cred ca se pupa atata sidef. :)) Mostra aia de Valentina imi aminteste de mostra mea de Valentina (cred ca era totusi alt "sortiment", pentru ca avea cartonul ala maroniu parca) pe care am scapat-o in toaleta din Gara de Nord. :)) Sper ca a calcat cineva pe ea sa parfumeze pe acolo, ca tare urat puțea locul ala... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fardul ala Pink Gold e mamica lor a tuturor.:D Faza cu mostra de parfum din baie m-a pus pe jos:))

      Ștergere
  2. Gagico, sa stii ca e o idee tare buna sa rotesti produsele si, daca nu te superi, cred ca o sa preiau ideea ta si o sa fac acelasi lucru. Btw, cand ti se termina Mary Lou Manizer, la Catrice este un iluminator identic. As in IDENTIC. E din colectia Prep and Prime si daca are cine sa ti-l ia din DE, nu ezita. Plus ca e vreo 4 euro, o nimica toata. Eu il folosesc de vreo doi ani si abia se vede ca e atins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dadadadada!Ma bucur ca ti-am oferit un pic de inspiratie!:) Pana termin eu Mary Lou s-ar putea sa nu se mai produca ala de la Catrice, dar l-am notat!:))

      Ștergere
  3. Sa stii ca-i tare buna ideea ta, mi s-au aprins beculetele si mie, am atatea produse de care ajung sa uit.. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maaaa, dar ideea e veche, am mai facut postari din astea pe blog si anul trecut.:) Si da, sa stii ca te ajuta sa redescoperi chestii si chiar sa te scapi de lucruri care nu ti se mai potrivesc!

      Ștergere
  4. Ar trebui sa fac si eu acelasi lucru ca si tine, unele produse nu sunt iubite mai deloc haha :))) Trebuie, trebuie, trebuie sa pun si eu mana pe Mary Lou Manizer, e superb :X :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sa stii ca te ajuta enorm treaba asta!:) Mary Lou e cel mai cel iluminator incercat ever! Il iubesc cu disperare!:))

      Ștergere
  5. Eu le am pe toate sub nas in fiecare zi. Nu pot sa aleg doar o parte, daca vreau sa ma machiez cu altceva? :)) Ma machiez in functie de stare and God knows I have multe stari.. :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Teoretic si eu le am sub nas pe toate dar astea le pun intr-o cutie separata la indemana. Nu ma flagelez daca mi se pune pata ca as folosi alt fard intr-o zi, dar in principiu incerc sa fac treaba asta ca sa ma provoc sa mai fac si altceva decat fac de obicei!:)

      Ștergere
  6. am si eu gelul pentru spnacene de la essence si mi se pare ca se consuma al naibii de repede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca ai mentionat lucrul asta, sa stii ca da. Cam dupa 2 luni e bye bye!

      Ștergere
  7. Deena, help me out!
    Si pudra mee Rimmel (Clear Complexion) arata fix ca a ta si-mi trebuie la urgenta alta noua. Dezvaluie-mi te rog noua ta dragoste prafoasa. Sau macar posteaza zilele astea despre noua pudra, sa-mi fac lista de shopping :))) Eu am fost la testat prin DM si am ramas oarecum indragostita de pudra Miss Sporty So Matte Perfect Stay - pare pigmentata, cremoasa, fina. Desi am dubii ca nu gasesc lista de ingrediente, iar fondul de ten din aceeasi gama mie nu mi-a placut. I need a muse! Be my powder muse :)

    Si mai imi trebuie musai ceva - o paleta mai ieftinache (in sensul ca nu UD Naked) cu 4-6 nuante dintre care un maro mat (pentru sprancene) si un alb galbui (culoarea untului) tot mat (iluminator/fixat concealerul). Stii cumva pe piata ceva de genul? Tu te-ai gandit ce vei alege cand vei arunca ELF - Brownstone?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, eu am fost prevazatoare cat de cat si la fix ajunge noua pudra. Am dat cu Georgia comanda pe Iherb de asta: http://www.iherb.com/Physician-s-Formula-Inc-Mineral-Wear-Airbrushing-Pressed-Powder-Translucent-SPF-30-0-26-oz-7-5-g/42255#p=2&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=physician%27s&rc=459&sr=null&ic=36. Sper sa imi placa si promit sa ii fac iute review, dar tie iti trebuie ceva acum iute. So, sa iti zic ce am mai avut eu in vizor: pudra de la Revlon Nearly Naked dar n-am gasit nuanta cea mai deschisa si mie aia imi trebuia, o pudra Seventeen care nu mai stiu cum se numeste nici daca ma impusti. Era compacta, cu ambalaj alb de plastic si era foaaarte fina. Si am mai contemplat pudra pulbere HD de la Elf care a primit o gramada de laude de la toata lumea. Faza e ca eu tind sa ma arunc tot la pressed, nu stiu de ce nu ma impac asa bine cu alea pulbere.
      Cand arunc quad-ul o sa trec la niste nuante mate de maro pe care le am deja in colectie prin diverse palete. :)) Sau o sa imi cumpar un creion pentru sprancene sa vad cum e pentru ca (soc si groaza) n-am folosit ever creion pe sprancene. Ma mai tenteaza tare duo-ul ala cu ceara tot de la Elf dar refuz sa dau o comanda doar pt el. Legat de o paleta in genul ala hmmmm, trebuie sa ma gandesc bine pentru ca momentan nu imi vine nimic in minte. Nu stiu de ce, inclin sa cred ca la Nyx au ceva de genul a ce vrei tu, dar trebuie sa sap un pic!:)

      Ștergere
    2. Saru'mana pentru raspunsul prompt! Si da, mi-am amintit acum despre discutia despre comanda iHerb care sa includa pudra Physician's Formula. Din pacate, nu cred ca pentru mine ar fi solutia ideala - contine Titanium Dioxide, un ingredient care pentru mine e comedogen.
      Dar o sa fiu atenta la restul recomandarilor. Si da, sa stii ca si eu imi doresc ca noua pura sa fie tot compacta, nu pulbere. Am nu-stiu-cate fonduri de ten minerale, insa faptul ca sunt praf (la propriu) inseamna ca nu le voi doza cum trebuie si voi ajunge inevitabil sa aplic prea mult. Sau s apudrez toata baia. Pudra presata ruleaza!

      Cat despre sprancene - eu am conturat si cu creion si cu fard. Insa creionul mi se pare un pic cam prea evident in cele mai multe cazuri (poate nu mi-am gasit nici nuanta ideala, dar la fard n-am avut niciodata impresia ca mi-am exagerat sprancenele, pe cand la creion patesc frecvent) Si n-as cumpara un produs special - imi doresc o paleta micuta care sa contina tot ce mi-ar fi necesar, atat pentru un machiaj minimalist al ochilor, cat si pentru conturul sprancenelor si fixarea concealerului. Da, am ajuns la concluzia ca concealerul se fixeaza de 100 de ori mai bine cu un fard bej-untos, mat, decat cu pudra.

      Ștergere
    3. Ma bag si eu ca musca-n lapte, scuze Deena. Monica, am avut eu pudra de la Miss Sporty, e ok pt. cat am dat pe ea, dar nu e wow. In primul rand, cea mai deschisa nuanta e o idee prea inchisa pt. mine, nu mult, nu stiu cum ti-ar veni tie. In al doilea rand, nu e chiar foarte fina. In al treilea rand, pe la jumatate, a mea s-a intarit rau de tot si nu se mai prea lua pe pensula, am ras eu stratul de deasupra dar tot degeaba. Cu buretele se ia, dar asa nu-mi place mie cum arata aplicata. In rest e ok, inainte sa se intareasca am fost multumita de puterea de matifiere, si daca nu aplicam o tona, nu arata deloc cakey. Mie mi-a placut mai mult Maybeline Dream Matte, e mai fina, nu arata deloc cakey si matifierea chiar e de durata.
      Deena, bine ca mi-ai amintit de paleta wet'n wild, o scot si eu la inaintare saptamana asta :)

      Ștergere
    4. Hun.. e o investitie, dar: Sleek-Au Naturel?

      Ștergere
    5. Scuze ca intervin unde nu imi fierbe oala, dar am si eu o propunere! Mai e si pudra Silky Loose tot de la Rimmel. E foarte foarte buna, foarte fina si catifelata, face pielea sa arate "my skin but better". Singura problema e ca se consuma la foc automat, in cateva luni. Eu momentan am Accord Parfait de la L'Oreal si de asemenea e foarte buna, doar ca un pic mai scumpicica (cel putin pentru bugetul meu).

      Ștergere
    6. Fetelor, cum sa ziceti ca nu va fierbe oala si ca musca-n lapte?:)) De Coconut si Dana zic! Mie tare imi place cand lumea interactioneaz in comentarii!:) Pudra Dream Matte m-a tentat si pe mine dar n-am gasit nuanta ca pe la noi cam greu. Moony jur ca aseara inainte sa adorm m-am gandit si eu la Au Naturel!:))

      Coconut, ma bucur ca te-am inspirat cu Comfort zone, chiar e o paleta frumoasa!:)
      Dana, sa stii ca tu m-ai tentat cu Silky Loose si intr-o buna zi o sa imi fac curaj si cu ea!

      Ștergere
    7. Fetelor, va multumesc din suflet!

      Coconut - saru'mana pentru avertizare! Am incredere in recomandarea ta - incerc sa gasesc ceva mai bun :)Si sa stii ca Maybelline Dream Matte e pe lista (e cotata cu BEST pe Beautypedia). Din pacate, nu-mi amintesc sa o fi vazut deloc pe la noi (poate nu m-am uitat bine)

      MooNy, Deena - gand la gand cu bucurie! :))) Nici nu m-am gandit la Sleek pentru ca nuantele lor sunt de obicei metalice/sidefate. Dar tre' sa recunosc ca arata promitator paleta.
      Si uitati ce am mai gasit- paleta nou lansata The Naked Truth de la Wet N' Wild:
      http://www.vampyvarnish.com/2013/12/wet-n-wild-color-icon-5-pan-eyeshadow-palettes-2014
      Am gasit-o cu 7$ pe BeautyJoint, dar se mai adauga si transportul.

      Dana - iti multumesc din suflet pentru recomandari. Despre Accord Parfait de la L'Oreal am citit si eu numai de bine (si, din nou, e cotata cu BEST pe Beautypedia). O sa testez neaparat si Sily Loose de la Rimmel :) Saru'mana!

      Ștergere
    8. E foarte faina paleta aia Wet'n'Wild daaar exista o problema. Fardurile de la Wet'n Wild, iti zic din experienta sunt FOARTE fragile. Te uiti la ele si s-au spart. Cand mi-am luat Comfort Zone de pe Makeup Shop a ajuns prima data toata un praf. Si mi-e ca de hat peste mari si tari nu ar supravietui...

      Ștergere
  8. clovn prostituat... cat ai ptut sa ma faci sa rad, femeie!!! :)))
    eu mai mult de a ma tine de produsele incepute si sa nu desfac pe cele sigilate, macar din curiozitate, nu pot face.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh well, chiar asa ma simt daca dozez gresit Rose Gold!:)) O combinatie nefericita intre un clovn si o centurista!:))
      E bine ca rezisti si la treaba cu tinut produsele sigilate.Eu reusesc sa fac asta numai cu cremele de fata/opchi daca cumpar inainte de a termina produsul anterior. Altfel nu! N-am tarie de caracter!

      Ștergere
  9. Hmmm Colorstay-ul, pudra Stay Matte, gel linerul essence, doamne cate chestii pe care le vreau! Pardon, am nevoie de ele! Primerul Too Faced si Rose Gold-ul Sleek :( Geniale produse, zau ca le-as ridica in slavi :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze pe aceasta cale ca pun tentatii pe lista voastra!:)) Primer-ul Too Faced e foarte bun dar pentru mine si altele ceva mai ieftine functioneaza la fel de bine. Iar Rose Gold chiar e un blush superb dar fiind asa pigmentat trebuie sa il aplici cu grija si cu mana usoara. De aia il evit eu

      Ștergere
  10. Bun, bun....cred ca ar tebui sa-ti urmez exeplul dar mi-e tare teama sa nu fac o dezordine mai mare decat cea pe care am incercat sa o organizez.
    Mare dragoste, mare eyelinerul essence. Maaareee!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sa stii ca ar trebui sa urmezi exemplul ca nu se creeaza prea mare dezordine.
      Mare dragoste dar se apropie dragostea asta de sfarsit. Everithing comes to an end!:))
      Pupici back at ya!

      Ștergere
  11. Ufff...de mult imi doresc Mary Lou Manizer...trebuie sa il am.Si mai trebuie sa fac chestia asta cu rotitul..sa nu mai strang o galagie de produse expirate doar pt ca fac cate o fixatie pt unul singur..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mary Lou e pur si simplu spectaculos si merita fiecare banut!:) Strategia asta cu rotitul e super eficienta!

      Ștergere
  12. Off, deena, zau ca e logic si perfect argumentat demersul asta dar...as vrea sa te urmez, n-as vrea! Nu stiu ce vrea! Sunt prea rasfatata ca sa nu folosesc fix ce imi place! Dar poate ar trebui sa imi dau un bobarnac peste nas si sa ma autoeduc! Pe cuvant ca voi incerca! Dar nu promit nimic in legatura cu momentul... :P
    Spun si eu yupiii yeeiii pentru fetele care au corespondat pe tema lansata de Pisicuta albastra! :)

    Kisseees!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am zile cand am chef de un produs anume si atunci poate sau nu sa fie in cutie ca il folosesc!:)) Dar incerc sa ma disciplinez un pic. Daca tot le-am cumparat inseamna ca am crezut ca si alea imi plac, nu?:))
      Asa imi place cand povesteste lumea in comentarii de nu iti poti imagina! Blogger issues?:P

      Ștergere
  13. Las postarile deschise in taburi cu gandul ca o sa comentez mai tarziu, si uite-ma aici, dupa tspe zile, sar si eu cu vorba.
    Avem cam multe produse in comun, ma intreb de ce? :))) Si dupa ce termini TFSI cu ce-l inlocuiesti? Eu cred ca vreau sa testez radiant-ul. Dar mai e pana acolo.
    Colorstay-ul l-am recumparat ca l-am prins la oferta buna.
    Rose Gold-ul mi-a venit si mie de hac vreo 2 dimineti saptamana trecuta, era ceva mai bezna in camera si eu ma obisnuisem cu blush-urile cu care poti "sa construiesti" culoarea. A fost nevoie sa ma zgarii cu servetelul in oglinda de la baie, singura solutie rapida in goana de a ajunge la servici. E vina lui ca ma tenteaza, e in aceeasi paleta cu singurul iluminator pe care il mai am(bine mint, mai am 3 fire de elf luminance care nu se dau duse).
    Astept si eu o pudra PF, dar pe cea cu SPF 16. I wish us both luck! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh, oare cine pe cine a corupt?:)) Eu chiar Radiant o sa il cumpar cand se termina TFSI. L-am mai avut si m-am inteles fff bine cu el. Si e cam la o treime din pret. Colorstay o sa il mai iau si eu sa am fond de ten pentru zile negre si pentru evenimente. Asa de toata ziua e too much, chiar si cand fata mea arata rau:P
      Sa speram ca ne merge bine cu Physician's Formula, chiar astept sa aud si opiniile tale!:)

      Ștergere