Weekend-ul asta


Hello hello! Ce avem noi aici? Postare de weekend, yaaaay! O sa va spun o mica poveste inainte sa incep sa insirui my happenings din ultimele doua zile. Atunci cand am un weekend cu parti mai putin placute simt nevoia sa nu mai scriu despre el. Nu stiu, e un fel de sistem de autoaparare a clipelor de bine din viata mea. Dupa cum o sa vedeti am avut si momente mai putin bune si deodata am inteles ca ar fi cazul sa va spun despre asta. Pentru ca nu vreau sa creada cineva ca am o viata picture perfect, pentru ca nu imi place sa ofer o imagine falsa si pentru ca lucrurile mai putin placute sunt si ele parte din viata noastra. Asa ca o sa aveti parte si de putina drama azi!:))

-M-am trezit mai tarziu decat de obicei cu o voce mica strigand din camera alaturata: "Maaaami, e ora de trezire!" Right you are kid!


-Am imbracat strumfa, am tras halatul de casa pe mine si am mancat micul dejun impreuna in timp ce tati mai motaia un pic.
-Ne-am dus sa ne facem cumparaturile saptamanale in Carrefour si mi s-au aprins beculetele cand am vazut ca au reducere 70% la haine.
-M-am ofticat enorm ca n-am gasit nimic in marimile noastre, singura mareata achizitie fiind o bluza cu printese pentru Katia, redusa de la aproape 40 de lei pe la vreo 9. Tot e bine dar eu vroiam pijama frumoaaasaa!:(
-Ne-am dus sa ne cumparam prajituri de la cofetaria noastra preferata. Ghiciti a cui e cea cu ciocolata...si nup, nu e a mea!:))


-Am avut parte de un rasfat la cel mai tare stilist in town!:)) M-am chinuit pe urma vreo 10 minute s aimi descurc parul la spate!Excuse the face!


-Am descoperit o noua dependenta periculoasa, biscuitii astia noi de la Milka. Macar te poti pacali cu gandul ca mananaci sanatos ca doar sunt grains pe acolo!:))


-Am pus-o pe fii-mea la somnul de pranz (care nu s-a intamplat) in timp ce am spalat un morman de vase.


-Am urmarit cu atentie cum a invatat cu tati sa isi scrie numele. Cu destul de mult succes. I have a genius kid, what can I say?:))
-Am intrat intr-o mini depresie din lipsa de "ceva de facut" si am tras un plans fara motiv lipita de calorifer. De ce imi fac uneori singura rau fara motiv, habar nu am! Aceasta e portia masiva de drama. Self pitty at its best! Meh!


-Am inceput o serie de carti luate de mama pentru ca a auzit ca ar fi "the new Harry Potter". Dupa primele 50 de pagini inca nu sunt impresionata. Ori am depasit targetul de varsta (asta siguuuur) ori nu stiu care e faza. O sa perseverez si va anunt ce parere am.
-Am pus copilul la somn si am intentionat sa ne uitam la un film. Pentru ca ne-a lovit lenea am butonat TV-ul si am ajuns sa ne uitam la un film cu Sophia Loren si Marcello Mastroiani. Now that's weird for us! Pe urma ne-am apucat sa ne certam din cauza filmului pentru ca aveam pareri extrem de diferite legate de actiunile tipului!:))Nu vreti sa stiti!
-Dimineata la 7 m-am trezit cu senzatia ca ceva nu e in regula. Si nu era, pentru ca pe geam am vazut asta!


-Am apucat sa imi beau cafeaua si pe urma am dat de moaca asta!


-Am gadilat o fetita pufoasa si ciufulita si apoi am ajutat-o sa isi faca patul pe care sarise de mama focului pentru ca a vazut zapada! As vrea sa mai am si eu reactii din astea!
-Dupa un tur de forta cu aranjat chestii prin casa ne-am incotosmanat si am plecat. Cum unde? La sanius!:))
-Am facut niste poze pentru un outfit pe care o sa il vedeti joi (sunt cam meeeh, dar asta este, alta ocazie nu mai aveam) si apoi..let the fun begin!


-Am urmarit gargarita facand ingerasi in zapada
-Am tipat incurajari pentru turele de saniuta de m-a durut gatul
-Dupa ce si-a dat tati sufletul tragand sania la deal, m-am oferit si eu. Ce sala frate? That's a workout!:))



-Am pacatuit un pic prin Lidl ca era in drum! Mda..Si Katia s-a ales cu o muzicuta. In care poate chiar sa si sufle!
-Am mancat de pranz niste improvizatii dubioase.
-Am ajutat sotul din dotare sa schimbe apa la pestii nostri cei jegosi!:))
-M-am trezit cu me time pentru ca prichindeii mei au plecat in vizite, lasandu-ma sa imi fac de cap!


-Si mi-am facut de cap..cu bunatati si youtube.


-Cu masca asta de fata si cu o cada pliiiinaaa de spuma. 
-Cu niste chips-uri. Stiu stiu, de azi sunt iar cuminte shhht.
-Intoarcerea copilului ratacitor drogat cu ciocolata a fost un pic socanta, dar hey, shit happens. Trebuia sa ma gandesc ca plecarea cu ta-su pe la unchi o sa se soldeze cu asa ceva.
-Am reusit sa adorm bomba de energie si apoi sa inchid si eu ochii relativ linistita. 

Ce sa zic, a fost un weekend bun. Cu lacrimi si rasete, cu ciocolata si prajituri, cu zapada si cu haine uscate pe calorifer, cu exces de zahar si cu exces de viata! Ca la noi! La voi, cum a fost?:)

 
 
-

Share:

23 comentarii

  1. Noi ne alegem perioadele depresive in acelasi timp? :)))
    Eu nici de-a naibii nu plang, imi caut resurse de optimism si incerc sa ma tarasc la starea initiala.
    Weekend-ul asta n-am avut pofta de dulciuri. Deloc! Ma recunosti? Eu cred ca sufar de o boala grava, dar cred ca o sa-mi treaca. :))
    Pupici si o saptamana extra-mega-super-magica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, asa se pare!:))
      Eu sunt mai plangacioasa! Si ma mai intreb cu cine seamana Katia!
      S-ar putea sa fie o boala grava daca n-ai tras la dulciuri daaar e saptamana Americana la Lidl si ma bazez pe tine si shake-uri ca te vei vindeca!:))

      Ștergere
  2. Am citit articolul pe nerasuflate:) Mi-a placut cum ai descris totul, chiar palpitant de citit. Faza cu plansul mi s-a intamplat si mie zilele trecute, asa ca suntem in aceeasi barca...inclusiv cu piticii:D. O saptamana frumoasa iti doresc!

    http://www.beautybellenotes.com

    Olivia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, Olivia! O fi ceva in aer de ii dam cu praf de plans!:) O saptamana minunata si tie!

      Ștergere
  3. Biscuitii aia de la Milka sunt criminali!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt periculos de buni! Daca pana si barbatu-meu care nu e fan dulciuri (da, e un ciudat si un dubios) a zis ca sunt bestiali, inseamna ca fac ceva bine astia de la Milka!:))

      Ștergere
  4. Eu saptamana trecuta am plans in fiecare zi! Nu ma intreba de ce, nici eu nu stiu de ce acord asa multa importanta unor nimicuri. :(
    Imi place rau cum scrii si citesc cu mare interes de fiecare data. Astept postare de miercuri. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am abtinut, o zi mi se pare mai mult decat suficient!:)) Asa sunt si eu. Ma dau de ceasul mortii din toate prostiile si pe urma daca ma gandesc imi dau seama ca sunt stupida complet! Ma bucur ca iti plac articolele mele si...bazeaza-te pe mine miercuri! Aici ma gasesti!:)

      Ștergere
  5. ce strumfa mare ai :)).

    iubesc masca aia cu capsuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e o adevarata domnisoara deja!
      Masca e ok, dar inca mai caut una care sa ma dea pe spate!:))

      Ștergere
  6. Eu tot sunt asa de o perioada, duminica m-a apucat un plans grav din senin si-am avut noroc cu cineva sa ma impace...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si eu perioade! Nu stiu zau ce o fi in mintea noastra cateodata!:))

      Ștergere
  7. ai avut un weekend frumos :)

    http://gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Se confirma, pentru a cata oara (?!), ceea ce iti raspundeam la comentariul tau lasat la postarea Happy moments! Ai un stil inconfundabil, ma binedispui intr-un mare fel!

    Aaaa, cunosc si faza cu plansorile! Mult mai des imi venea sa plang asa, fara noima, cu ani in urma; cred ca imi gestionez mai bine emotiile sau mi-am facut numarul de bocete :))...Dar si-or avea si ele rostul lor (chiar daca aparent nu s-ar crede asta); eu merg pe principiul: eu cand vreau sa plang, plang! La fel e si cu rasul! :))

    E o deliciosenie pustoaica ta, iti vine sa o mananci! :D

    Te pupacesc, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca reusesc sa te binedispun Ilda! Si tu pe mine!:))
      Fata de acum cativa ani si eu imi gestionez mai bine emotiile, dar inca mai e de lucru! Maybe there's hope for me too!:))
      Katia iti multumeste pentru complimente!

      Ștergere
  9. Auzi la ele, fete mari si plangarete! Haideti, imbratisare de grup aicisa si nu mai dati apa la soricei! >:D<
    Imi place gargarita ta dulcica si ciufulici. <3
    Va pupicicesc! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Biscuiții ăia de la Milka sunt demențiali! :D
    Ai avut un weekend frumos (exceptând partea cu plânsul.. probabil e ceva în aer, că am mai auzit prin jurul meu de fomei depresive.. ).
    Așa îmi place cum povestești, chiar ar trebui să te gândești serios să scrii o carte. :p
    Și ce-mi place de pitica ta! E o scumpă!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Odoodododo, daca imi da cineva un bax de biscuiti din aia nu ma sfiesc deloc sa ii mananc la foc automat!:D
      Cred ca e ceva in aer. A venit un microb o data cu ninsoarea!:))
      Multumesc si sa stii ca gandul de a scrie o carte e acolo de ani de zile!:))
      Ma bucur si ca iti place de strumfa!
      Pupici

      Ștergere
  11. DA, biscuitii Milka sunt periculosi! Mai ales ca eu sunt singura responsabila cu terminarea dulciurilor din casa. Iti dai seama cata presiune pe capul meu? El are un singur "pitic", Nutella. O sa-mi acord singura o diploma in ziua in care nu voi mai avea dulciuri in casa!
    Desi probabil nu se mai va intampla niciodata, tare mi-as dori sa mai am sentimentele de incantare si entuziasm ale unui copil. Macar de bucuria viitoarelor mele progenituri ma voi bucura.
    Nu-i bai daca tragi o plansa din cand in cand, te mai eliberezi de stress.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzi, cred ca ai nostri consorti sunt frati gemeni sau ceva! Si al meu e obsedat doar de Nutella in materie de dulciuri!:)) Si mereu ne batem pe borcan:P Deja fii-mea e mostenitoare a iubirii de dulce si nu e bine. Ii controlez inca nebunia dar daca ar putea ar manca dulce pana ar crapa!:)) Plansul e sanatos, ah?:P

      Ștergere
  12. Imi aduc aminte ce coafuri imi faceau si mie nepoatele mele cand erau mai mici, doamne, saracutul meu par :)))) Se pare ca ai avut un week-end plin si frumos, asa sa fie toate de acum incolo :D :*

    RăspundețiȘtergere