miercuri, 15 ianuarie 2014

What I ate Wednesday

Luand in considerare ora la care reusesc sa ma asez in fata PC-ului jur ca m-am gandit sa sar si azi peste WIAW, dar am promis deja azi dimineata pe facebook si pozele asteapta cumintele in aparat. Am avut o zi haotica si ma mai asteapta si altele de acelasi fel. Azi am reusit cat de cat sa mananc ok, se putea si mai bine dar zic Doamne ajuta ca la cum am fost azi am reusit sa fiu asa cuminte. Nu promit ca o sa mentin bunele obiceiuri in perioada imediat urmatoare.:))

7.45 a.m. Deja treaza de o ora si vreo jumatate, dupa ce am depus copilul la gradi am ingurgitat clasicii fulgi de ovaz cu merisoare, miere si niste alune de padure (ca nu am gasit migdalele si n-aveam timp sa le caut) si extrem de necesara cana de cafea cu lapte si un picut de zahar brun.


11 a.m. Mi-a dat Dumnezeu minte si am luat la mine niste d-astea (ca nu stiu cum le spune) expandate si un mar pe care am reusit sa le consum pe fuga numai eu stiu cum. Still, o gustare ok ca sa nu imi vina sa imi cumpar covrigi din aia cu ciocolata de la Simigeria lui Petru!:))


14.30 p.m. Orarul obisnuit n-a fost nicicum respectat dar nu are a face. Cand am reusit sa ajung si eu un pic acasa a trebuit sa iau o decizie rapida si nu aveam timp sa stau sa grataresc, fierb, toc asa ca ...paste it is. Nu cea mai ok optiune, dar na! Tagliatelle cu chilli (gama DeLuxe Lidl) cu ulei de masline, mult usturoi (dupa care am fost nevoita sa beau o sticla de apa de gura), rosii cherry si niste busuioc. Simple ca naiba dar delicioase maxim. Si sunt convinsa ca am ars toate caloriile din paste azi!:))


18.30 p.m. Recunosc ca am mancat si doi biscuiti cu ovaz si fulgi de ciocolata din gustarea adusa de fii-mea de la gradi. Nu puteam sa o refuz. Nu i-am pozat dar au fost buni, va jur. Ehh si pe urma ca sa pun capac am bagat un iaurt grecesc Oly cu 2% grasime (I truly love these, iaurt mai cremos si mai savuros nu cred sa gasiti) cu niste fulgi de porumb. 


Marturisesc ca fiind tarziu simt ca stomacul meu ar mai vrea ceva dar ma pregatesc sa ma bag in pat ca maine iar alerg prin oras asa ca o sa mananc niste morcovi si o sa ma fac ca n-aud protestele burdihanului care imi cere insistent un sandwich cu cascaval cald:))

Aaaa si btw, azi chiar n-am reusit sa strecor alergarea regulamentara dar sper maine sa fac cumva! Mai ales ca am fost pana acum "roght on track" si n-as vrea sa stric inceputul de treaba buna pe care l-am facut intr-o saptamana jumatate.

Cam asta e bilantul meu! Voi cam ce ati mancat azi? Cum merge treaba cand sunteti in viteza maxima? Ce snck-uri on the go sanatoase mai luati prin poseta? Do tell ca o sa am nevoie de niste variante de rezerva! 

Bye bye everyone si o sa incerc sa revin curand cu o postare. Aaaa, era sa uit, e bine daca readuc rubrica asta cu haleala de miercuri sau vi se pare boring si stupida?:))

P.S: Daca am batut campii, am repetat cuvinte si am pus semne de punctuatie in plus sau in minus, fiti blande. It's been a loooong day for me!

12 comentarii:

  1. Asteptam postarea asta! Love it. Azi de axemplu ma inspira pastele tale! :D
    Eu am mancat de dimineata o felie de paine cu putina branza si smantana, pentru ca sunt racita si mi-a fost rau si nu am putut sa mananc mai mult. De obicei mananc mai mult dimineata ca sa nu imi mai fie asa foame seara. La munca am dat-o grav pe alaturi, am baut un activia bun si am mancat o punguta de bake rolls pentru ca nu imi luasem mancare la mine. Iar seara a fost si mai grav... mi-am luat un croissant bavarez din lidl, cred ca era cu unt, dar foarte bun! si putina fasole batuta, doi cremvustei si putina branza. x_x cu paine prajita. Shame on me, dar maine recuperez la sala. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E preferata mea postarea de tipul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iaurt cremos si bun: Muller. Este absolut delicios si daca nu l-ai incercat deja, s-ar putea sa concureze cu Olay asta de care zici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vrut sa zic Oly, se vede ca a venit ora in care trebuie sa aplic serumul de la Olay, Haha. :P

    RăspundețiȘtergere
  5. eu te urmaresc cu interes la toate rubricile...si o sa iau exemplu de la tine,ca eu azi (ca de obicei) am mancat prostii si am terminat seara dupa o zi luuuunga de lucru cu un bol cu alune :D ,sport,nici poveste poate de luna viitoare,ca e nevoie
    te pup o seara faina

    RăspundețiȘtergere
  6. Voiam sa spun ca ai mancat foarte putin, apoi mi-am amintit ce am mancat eu. Nici nu-mi mai dau seama ca sunt la dieta, e deja rutina pentru mine :)) Am mancat un paharut de smantana, o ceasca de alune si o pulpa de pui la gratar. Si multa apa. Si sunt sigura ca maine am doar 200 de grame mai putin la cantar. Mama ei de sunca, ca tare ma mai iubeste si se tine de mine :))
    Rondele de alea din orez expandat mai mananc si eu, sunt tare bune si satioase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai ce pofte mi-ai făcut. :)) Mai că-mi vine să-mi fac o cafea la ora asta (nu ar fi oricum prima oară).. și să mai bag niște paste (și eu am avut azi paste în meniu.. yammyy :D ). Te invidiez, aș vrea să reușesc să am și eu mese atât de regulate inclusiv în zilele agitate. Nu sunt în prezent un exemplu bun la capitolul ăsta, așa că mă abțin de la dat idei. :))

    Eu zic să readuci rubrica, mie-mi place.
    Azi am dat „vina” (e de bine) pe tine, pentru minunăția asta: http://beauty-corner-for-women.blogspot.ro/2014/01/review-lotiune-de-corp-silky-radiance.html
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh mamaaaaa pastele alea....arata deliciosssssss.
    Trebuie sa-mi fac si eu.
    De cand n-am mai mancat paste!
    Vreauuuu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Clar,ma duc sa pregatesc niste paste..Am tot vazut chestii d-alea expandate dar nu le-am incercat.Au vreun gust?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am trecut pe lista iaurtul de care ai scris aici, mie imi plac doar iaurturile cremoase si neaparat sa nu fie acre :)) Nu-mi plac chestiile alea expandate simple, imi plac doar alea cu ciocolata, imi plac cam mult =))) Referitor la intrebarea ta legata de genul acesta de postari, mie nu mi se par nici boring nici stupide, ma mai inspir si eu, cateodata nici nu mai stiu ce sa-mi pregatesc :D Astazi am mancat cam aiurea, de dimineata am mancat doua felii de paine prajita cu putin unt si branza rasa, apoi a trebuie sa mananc neaparat doua bucatele de Kit Kat, iar la pranz am mancat o ciorba si pentru ca nu m-am saturat am mancat si niste covrigei, la cina n-am ajuns inca, momentan savurez o portocala :D :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ei lasa sa vezi acu' mancare la mine pe blog, pe mine nu ma deranjeaza, imi plac postarile cu mancare mai ales cand se fac tot felul de experimente si combinatii noi. :)
    Pentru ca am probleme cu colonul nu pot manca paste, paine, pizza, nimiiiiiiiiiiiiiiiiic... mama si ce as manca niste paste!

    RăspundețiȘtergere