miercuri, 22 ianuarie 2014

What I ate Wednesday

Mi-e si jena sa vad ca am facut postare de What I ate dupa postare de What I ate. Ceea ce inseamna ca inca o data si din nou mi-am abandonat blogul o saptamana. Shame to me. Ar trebui sa fiu batuta cu prosopul ud intr-o piata publica, sa se toarne catran si pene pe mine..stiti voi, chestii din astea clasice!:))

Bien, pai sa incepem. O sa va spun intai si intai ca mancatul sanatos nu merge mereu. Am avut muuulte zile de derapaj. Care stiti cu ce s-au soldat? Cu stomac balonat, cu senzatie de greata in unele zile, cu pofta de fructe si legume. Mai oameni, organismul asta al meu e mai destept decat mine si pe bune ca atunci cand imi bat joc de el si ii dau porcarii imi semnaleaza disperat ca ar fi cazul sa o las mai domol. De vreo doua zile sunt back on track si bine-i ma! Cate un derapaj miiic, gen o bucata de ciocolata, o prajitura, un ceva merge. Dar cate o zi intreaga de aiureli combinate la mine vad ca se manifesta tot mai urat. I am getting older!

Dimineata, ora 7:45 a.m. Copil depus la gradi, eu treaza de vreo ora si un sfert pe putin. Burta ghioraie. Creierul spune: sa merg sa alerg, sa nu merg sa alerg? Bag rapid o omleta din doua oua si niste baby spinach for good measure. Ii pun si niste sare ca nu se poate si apoi prajesc si o mini felie de paine ca nu vreau sa mi se intoarca stomacul de la ou simplu. Da da, stiu, paine alba, the devil and such. Whateva'! In ultima clipa decid ca ar pica bine si niste rosioare dulci asa ca iata! Cafeaua pe care o vedeti langa e din aia aromata, cica ar fi crema de zahar ars. Nu stiu, e buna. Astazi simpla, fara zahar si lapte. Numai caaa...

Cafeaua e inca fierbinte, eu ma uit cu jind la ea. Ma gandesc ca nu ma mai duc sa alerg. Nu ca as fi mers saptamana trecuta. Si atunci imi bag un: "Fuck your lazy ass!", trag echipamentul pe mine si run forest run. Ploua azi dimineata. Bine. Si a fost cea mai faina alergare din viata mea. No joke. Cu adidasi murati and the works si eu ma simteam ca o semizeitate. Nu, n-am reusit sa depasesc bariera psihologica inca, alerg pe aceeasi distanta dar nu conteaza. Cand m-am intors si am stat un pic, cafeaua aia intrata in sistem a fost o mare binecuvantare.

10 a.m. I am a mum, so I eat leftovers. Gustarea de fructe a fii-mi a constat ieri in cuburi de para si kiwi. Care fireste nu au fost complet consumate. Si asa au zacut in caserola in frigider. Mai aveam si niste mar copt cu miere si scortisoara, ramas din desertul de ieri seara. Asa ca am facut un talmes balmes care arata ca naiba dar a fost foarte miam. Si am mancat si o chestie din aia de cereale expandate, dar am uitat sa o pozez. Bun.


13.45 p.m. La pranz am ars-o semi-vegetarian. O amestecatura de brocolli (prefer sa il mananc crud, pe bune), o mana de naut din care as manca cantitati industriale, un rest de quinoa din productia de ieri de la cina, niste ardei, rosie, castravete, ciuperci si topping de iaurt grecesc 2% grasime cu ulei de masline si cu usturoi. Practic ce aveam prin frigider. :)) Si da, stiu ca mananc portii enorme, dar macar sunt portii enorme de ceva ok. Ce pot sa spun? I'm a little creature with a big stomach!:))


Si va arat si pranzul de ieri pentru ca l-am pozat ca era pretty and yummy. Asa, ca bonus. Salata cu baby spinach si pui la baza. Restul pe acelasi sistem: ce ai in frigider bagi acolo!:))))


18.30 p.m. Daca vine Dee in vizita, se mananca ciocolata. Musai si obligatoriu. No excuses, no I'm sorrys:P Asa. O sa ardem caloriile maine. Sau diseara. :P Fiecare cum poate!:))) Cert e ca fata de alte dati am fost o finuta si am mancat doar doua minuni din astea! Doar doua! Pentru cine ma cunoaste, stiti ca asta e o mare realizare in plan personal!:))


20.15 p.m. Kind of a late dinner, but hey, whatever works! Chiftelute de curcan la cuptor cu niste dovlecel, morcov, telina rase, cu ulei de masline, lamaie, sare si piper. Bun.

Hai ca am fost fata buna azi! Voi ce mai mancati bun si sanatos. Mai dati-mi idei!


P.S:


Valentine’s gift of free cash coupon! Valid for products on the whole site!
Everyone has a chance! Don't miss it, my dear friend!
Form 21st January to 23rd January!  Only three days!
Check all items here: http://www.romwe.com/



20 de comentarii:

  1. Cand mananci legume nu exista portie prea mare, ba, din contra, baga cu incredere. Interesanta salata cu dovlecel. N-am incercat dar cred ca urmeaza. Poate ar merge si putin mar ras in ecuatia respectiva. Facand abstractie de niste chestii ai mancat chiar ok pana si din punctul meu de vedere. Adica alimente naspa sunt dar sunt compensate cumva de legume si fructe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma gandeam si eu cu legumele Alina, dar zau ca dupa ce bag o ditai portia ma gandesc ca ma simt cam ca dupa un gratar cu cartofi prajiti!:P Salata cu dovlecel e hit la fii-mea. Varianta cu mar, telina si morcov o facea si mama, dar cu maioneza si am zis sa mai inovez. E super buna daca pui uleiul de masline si lamaia cu o ora inainte si o bagi la frigider. Venind de la tine, faptul ca zici ca am mancat ok azi e mare lucru!:)) Da, stiu ca sunt si chestii nasoale pe ici pe colo dar nu cred ca o sa reusesc prea curand sa ma las de tot de ele!:))

      Ștergere
  2. Ce dor mi-era! Si ce foame mi-ai facut! Uite eu la papara (cum imi place mie sa ii spun :)) nu am pus niciodata spanac, ia sa incerc. Si salata de baby spanac pare delicioasa!
    Eu am mancat creveti, inainte nu imi placeau deloc si acum as manaca non-stop. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Si la noi tot papara ii spune!:)) E foarte buna cu spanac. Mie imi mai place sa o fac si cu ciuperci. Salata cu baby spanac e yum yum!
      Creveti...ahh ai spus cuvantul magic. Eu, sotul si piscoata am manca creveti pana ni se face rau. Sunt slabiciunea mea majora! Acum imi ploua in gura!:))

      Ștergere
  3. :)) Ca sa te simti mai bine, look at me: am facut o postare Meloman pentru o zi dupa o alta similara! :P
    La mine vine Dee in vizita de cateva ori pe zi! :D Vorba ta: shame on me! O sa devin o huiduma!

    Te pup, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma simt mai bine!:)) De obicei si la mine poftele vin cam des in vizita. In ultimele doua zile le-am cam evitat si sper sa o tin tot asa ca vorba ta...huiduma! Te pup si eu!

      Ștergere
  4. Vreau sa stiu cum se fac chiftelutele de curcan la cuptor. Cum facem? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://luminitanaty.blogspot.ro/2011/10/chiftelute-din-carne-de-curcan.html

      Asta e reteta. Doar ca...eu n-am pus delikat, am pus sare si piper. Eu mustar nu am pus cat zice ea ci numai asa cat sa nu zic ca n-am pus:)) Atata tot. Stropita un pic tava cu ulei, bagate la cuptor si intoarse cam o data la 10 minute. Si sunt buuuuneee!:)

      Ștergere
    2. Msssss, o sa fac si io cu siguranta!! :D

      Ștergere
    3. Sa le faci ca sunt foarte gustoase! Daca pana si Mihai a mancat fara sa comenteze ca nu sunt clasicele chifetele prajite facute din carne de porc inseamna ca ceva e de bine!:))

      Ștergere
  5. Ciupercile alea par crude... sunt crude? N-am inteles... in rest totul arata super, felicitari pentru felul in care mananci, se vede ca ai un copil :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ciupercile sunt crude. Isi pastreaza mult mai bine valorile nutritive asa. Si mie chiar imi plac la gust asa. E adevarat ca la inceput ti se pare un pic ciudat dar pe urma te obisnuiesti!:)) Nu mananc mereu asa ok, dar incerc. Si sa stii ca uite, daca ma gandesc, da...cam incerc sa o invat pe pice ca e ok sa manance legume cat mai multe (si manaca fara sa comenteze cam de toate), ca fructele sunt bune si tot asa..Posibil sa conteze si copilul!:)) Nu realizasem!

      Ștergere
  6. First of all, nu te mai autoflagela pentru faptul ca nu scrii mai des. Iti creezi frustrare, sentimente negative si nu e ok. Adica sa nu incepi sa vezi blogul ca pe o obligatie, etc.
    Second, ce mai iubesc eu postarea asta! Chiar daca pana la finalul ei salivez de vreo douj de ori. Am facut si eu sambata trecuta omleta cu spanac(first time) si a fost buuuna. Eu mai fac cu mazare. Ca sa nu mai vorbesc de cea facuta la cuptor care e f buna. Din spanacul ramas am prestat 2 salate amestecate si cu salata verde, ceapa verde, telemea putin sarata si seminte de in si de susan. Very good lunch meal two days in a row. :D Yup, merit pusa la zid, mananc des telemea si cascaval.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Kisses hugs si fluturasi!:)
      Ma bucur ca iti place postarea asta. Cu mazare n-am incercat niciodata omleta, I should, mai ales ca si mazarea imi place. Si la cuptor fac, dar sincer, tot pe acolo si in tigaia de teflon, fara ulei. Ca asa o fac de obicei. Dadadadaa branzaaa si cascaval. Si eu sunt in clubul asta! N-o fi bine, dar e bun!:))

      Ștergere
  7. Pui cu baby spinach nu am incercat. Am servit niste sunca de casa cu mustar, ceapa si castraveti si o ciorba de pui pe seara, dimineata niste musli cu iaurt si multa ciocolata cu alcohol :))) ca si asa cu siropul meu de propolis am stat pe tusa 2 saptamani. Alaltaieri am sorbit si un paharel cu bere de pofta, :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa incerci puiul cu baby spinach ca e bun! E bine ca te simti ok acum! Ciocolata si alcool, combinatia mea preferata!:))

      Ștergere
  8. OMG cate bunatati1
    Omleta arata divin, magic si de vis si jur ca niciodata nu mi-a placut atat de mult Aricelul. :))
    Am o problema!
    Grava!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Omleta la mine e mic dejun clasic deja!:))
      Cu ARICELUL...I feel your pain. Dupa ce ai plecat asa imi venea sa mananc tot ce mai ramaseseeee...noroc ca avenit Mihai acasa si m-a salvat de tentatie ca pana i-am facut baie Katiei nu mai era nici picior de Aricel pe farfurie:))

      Ștergere
  9. Ori de cate ori vad omleta, imi ploua instant in gura! As manca oua pana as crapa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu in afara de omleta si de folosit oua fierte tari in salate nu pot spune ca sunt mega fan!:)) Iar daca aud de ou fiert moale imi vine sa vars instantaneu. Eu sunt omul care de Paste abia de mananca doua oua rosii. I know, weird!:))

      Ștergere