miercuri, 29 ianuarie 2014

What I ate Wednesday

Hello hello people! Am promis sa revin azi si asta fac desi va anunt de la bun inceput ca a fost o zi haotica pentru mine. Dupa o noapte nedormita din cauza de semne de imbolnavire de la pice, am avut un program de balamuc de dimineata, apoi am avut de ingrijit o micuta care iar dupa 3 saptamani de gradi a luat o dubiosenie de virus. Am mancat pe apucate iar pe dupa-amiaza am inceput sa ma simt si eu cam ciudat si va spun sincer ca numai de haleala in stomac nu mi-a ars. Oh well, tomorrow is another day!:))

6.45 a.m. Nici timp de cafea n-am avut. Asta a fost micul meu dejun ultra rapid si cam "frugal". Un iaurt grecesc de 2% de la Oly si un pumn de fulgi de porumb. Pe urma run forest, run!


10.30 a.m. Lesinata de foame am avut timp fix sa arunc doua banane obosite in blender, sa pun peste niste fructe de padure congelate si un pic de apa plata si sa produc un smoothie care a disparut iute iute.


14.30 p.m. Abia la ora asta am reusit sa bag in mine niste pranz improvizat. Resturi de baby spinach, salata verde, niste rosioare cherry si ton de la conserva. Not ideal, but hey! Roll with it! De obicei as fi pus si niste porumb fiert si niste castravete si ardei si..dar efectiv n-am avut timp de fineturi.:))


16 p.m. Numai mancand si eu cu ea am convins-o pe mica bolnavioara sa bage niste vitamina C sub forma de kiwi. Asa ca fiecare am consumat cate un kiwi. 


19 p.m. In timp ce fii-mea si barbatul bagau piept de pui la gratar si tocanita de ciuperci eu ma uitam semi scarbita. Pe bune cred ca iau raceala de la Katia. Asa ca am decis sa mai bag o portie de vitamine si antioxidanti si am mancat ditai bolul de fructe de padure. Nu puteam altceva nici cu slujbe.


Nu garantez ca n-o sa mai mananc nimic asta seara pana ma culc dar deocamdata nu ma pot gandi la asta.:)) Ma tot bantuie un gand salbatic legat de mancatul sanatos si daca reusesc sa ma tin de gandul ala o saptamana intreaga promit ca va dezvalui saptamana viitoare care e faza! 

Pana atunci, spor la mancat ok si ascultati-va organismul. Nu moare nimeni daca nu mananca fix cate mese se recomanda la carte, fix la orele alea si daca intr-o zi nu reuseste sa bage exact cate calorii sunt necesare sau cate proteine ar fi bune. Da, ideal ar fi asa, dar ce te faci cand ai cate o zi din asta down? Eu sunt constienta ca azi am mancat putin rau pentru nevoile mele dar efectiv nu am putut suporta mai mult la cum m-am simtit!

Voi ce ati papat azi bun?

6 comentarii:

  1. Uh! Insanatosire grabnica picei si profilaxie eficienta dumitale! Sper ca maine sa fii back on track!
    Mancat sanatos cu retete and co.?? Me wants! Am eu o impresie ca tu stii mai multe decat mine la capitolul asta si vreau sa te storc de informatie. :D
    Eu cred ca stau pe + la balanta carbohidratilor. M-am transformat in vegetarian 5zile/saptamana(C. mananca la servici la pranz si seara nu-i mai trebuie carne), dar cand ma taie foamea.. mai o rondea de ovaz, mai un covrigel, sigur se strang carbohidratii aia nenorociti. Da, conteaza si portia zilnica de ciocolata. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu azi m-am rasfatat! Am servit latte cu un biscuite si jumate de grapefruit, apoi la pranz niste paste cu spanac si la cina am mancat un ou fiert si paine prajita cu unt. Acum imi fac un ceai cu ghimbir si lamaie si te mai citesc putin. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Însănătoșire grabnică picei tale și ție la fel.
    Vai ce pofte-mi faci. Eu mi-am făcut plinul cât pentru 2 zile de dimineață :)) , știam că n-o să am apoi timp să mănânc până târziu.. și bine am făcut. Apoi de pe la 5 când am ajuns acasă mănânc într-una, gerul îmi provoacă o foame de lup. Încă mănânc și-acum niște cereale și mă îndop cu ceai, să alung durerea din gât. :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am avut o zi tembela din punct de vedere alimentar! Nu spun ce am mancat, spun doar ca am mancat foarte mult si am mancat PRAJELI, iar maine se anunta a fi la fel. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa te faci bine repejor!
    Mi-ai facut o pofta maxima de fructe de padure si daca maine tot ajung pe la Auchan cred ca o sa le caut si eu :D
    pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ieri am mancat asa: de dimineata un ou ochi cu putina paine si un mix cu hrean + un caffe latte, la pranz am mancat o punga mica de pufuleti cu trei linguri de iaurt grecesc, iar seara mi-am facut niste paste cu sos alb :D Inca imi mai e gandul la pastele alea haha :)) Am si eu zile in mananc foarte putin si zile in care....nu ma mai opresc din mancat :D Imi place tonul la nebunie, asa mi-am facut o pofta de o salata acum <3 Sper sa nu te ia raceala si insanatosire grabnica buburuzei :*

    RăspundețiȘtergere