joi, 30 ianuarie 2014

Winter Wonderland

Duminica pe ninsoare si troiene (exagerez, desigur) ne-am dus la sanius. Mi s-a parut ocazia perfecta sa imi scot in lume noii blugi de la Kurtmann

Blugii astia sunt o treaba spectaculoasa de-a dreptul pentru ca au elastic in talie. Minunata gaselnita pentru ca efectiv te simti ca si cand ai purta colanti numai ca esti mult mai decenta!:)) Materialul e stretch, plinut si zau ca nu mi-a fost frig deloc! Am uitat sa zic, sunt de la Stradivarius, eu am luat marimea 34 ca de obicei si sunt perfecti si pretul e imbatabil. Chiar vi-i recomand din inima, nici nu simteam ca sunt imbracata, asa de fain se muleaza pe tine! Faza cu elasticul e visul meu si cred ca pantalonii astia sunt perfecti de purtat la mesele de sarbatori ca sa nu mai fi nevoita sa desfaci un nasture la pantaloni!:)) Aaa da, nuanta e un bleumarin foarte foarte inchis, aproape negru.

I-am asortat cu un pulover random cu inimioare, cu esarfa mea leopard (sau pantera) luata tot de pe Kurtmann si cu caciula cu paiete si mot tricotata de mama cu drag. Fireste si cu geaca tip pufoaica pe deasupra ca nu eram nebuna sa inghet de frig! De dragul pozelor am dat geaca jos si n-am mai remarcat ca mi s-a strambat esarfa! Si bineinteles fotograful meu de ocazie, sotul din dotare nu a catadicsit sa imi spuna pentru ca astea sunt meeh detalii!:)) 


Nu am nici o poza in care sa fiu umana si sa nu ma stramb pentru ca zapada ma orbea din toate partile! Asa ca azi aveti outfit cu strambaturi si moace ciudate! Data viitoare promit sa fiu mai profi, tura asta e jucausa si atat!:) Si doua care n-ar trebui sa vada lumina Internetului dar mie imi place sa va fac ziua mai buna dupa ce radeti de mine!

In asta nu stiu exact ce ziceam dar radeam si ma miorlaiam la un loc asa cum face orice mama adulta si responsabila!:))


N-am idee sincer ce era in capul meu! Pozitia e de snowboarding fara placa cred!

Si cea pe care ati vazut-o in postarea de weekend, in plina actiune!


Am uitat! Sunt incaltata cu cizmele mele de piele pe care le iubesc la nebunie. Merg la orice, tin cald si vad ca rezista onorabil de bine dupa doua ierni de purtare intensiva!:) Aaaah si manusile piersicuta tot de pe Kurtmann. Doar nu vrem sa inghetam, nu?

14 comentarii:

  1. Blugi cu banda elastica in talie? Yes please! N-am avut, dar mi-as lua daca as gasi unii care sa nu fie din material "colant-like".
    De cand cu Kurtmann-ul, bugetul meu a fost redirectionat in mare parte pentru cumparaturile online.
    Am si eu manusi ca ale tale. :D Imi plac mult si-mi fac mustrari de constiinta ca nu mi-am luat mai multe si de toate culorile(le-am luat de vinerea neagra).
    Funny snowboarding picture! Kiss-kiss!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare outfitul.
    Imi place tot ce porti. Ti le-as fura pe toate. :)))
    Pe cuvant!
    Am stat si m-am gandit care ar fi preferatul meu si nu ma pot decide.
    Suuuper. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca te-am descoperit, de cate ori vad ca postezi ceva abia astept sa citesc:)
    http://www.beautybellenotes.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce-mi place ținuta ta! Și pozele sunt bestiale.
    De mult caut și eu o pereche de blugi cu elastic în talie care să-mi placă. Pe tine îmi plac cum vin ăștia, o să mă uit pe site după ei, că tot intenționez să dau o nouă comandă pe kurtmann.
    Totuși, preferatul meu din ținuta asta e puloverul! (inlove) Iar tu arăți de parcă ai avea 16 ani... și o zic în sensul bun. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cum aveti voi frate zapada alba? A noastra e murdara in jumatate de ora, se face pamantie :(
    Bine zice Mihaela, parca ai 16 ani :D Bitch! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba locatia, puloverul imi place foarte mult, cum altfel! Jeansii i-am vazut si eu, am salvat linkul si mi-am luat altele pe care le doream mai tare. Si cate preferate am! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-e frig cand ma uit la tine. Dar imi place de nu mai pot puloverul cu inimioare, eu nu gasesc nicaieri unul pe fundal negru. Si picea imi place, cred ca s-a distraaat :D

    RăspundețiȘtergere
  8. helou, Didi!

    chiar voiam sa zic de cizme, par foarte faine. Inaltute bine si strase pe picior. Detaliaza, te rog.
    Eu am fost cu piciul pe afara, cu bocancii (ca e gheata pe sub zapada) si mi-o intrat zapada pe sus...ca-s imbraca glezna dar nu se muleaza si ..stii tu restu.

    detalii, detalii!

    pup,
    io

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca e vorba despre jeggings :D Am si eu o pereche si intr-adevar sunt super confortabili, singura problema pe care o am cu ei este ca imi sunt putin mari in talie si a trebuie sa introduc un elastic pe dinauntru cu ca sa ii pot strange si mai mult :/ Da-mi voie sa iti zic ca arati foarte, foarte bine <3 Si-mi place tare mult tinuta ta, e perfecta o plimbare prin zapada, casual, cute and chic :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Am si eu o pereche de blugi cu elastic in talie si sunt un vis <3
    Ce fericita e asta mica ca o dai cu sania! O scumpete de fetita ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte, foarte fain! Si cred ca ti-am mai scris, dar risc si ma repet: am aceleasi cizme si le iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce slabuta eeeesti! :D Nu iti dau mai mult de 17 ani in poze, pe bune! :)) :*

    RăspundețiȘtergere