vineri, 14 februarie 2014

Inteleptul isi cumpara iarna sandale

In urma cu vreo trei luni am demarat o colaborare cu cei de la Lovelyshoes. Am colindat pe site-ul lor niste ore bune (nu exagerez) in incercarea de a decide ce perechi de incaltari sa comand. Dupa indelungi gandiri si razgandiri am ales doua perechi, am plasat comanda si m-am pus pe asteptat.

Acum, o sa va precizez urmatoarele aspecte legate de comanda si viteza de livrare: transportul nu este gratuit si sincer e destul de maricel. De obicei ajunge sa fie cam acelasi pret cu valoarea comenzii. Eu am avut comanda propriu zisa de aproximativ 30 de dolari si transportul a ajuns la aceeasi suma. Ca sa stiti la ce sa va asteptati in caz ca va tenteaza! Eu am patit sa intarzie destul de mult comanda pentru ca am prins si sarbatorile la mijloc. Am dat comanda la sfarsitul lui noiembrie si mi-a ajuns abia la sfarsitul lui ianuarie. Sincer, imi cam pierdusem sperantele si cand amm primit aviz de la vamala am fost bagata in ceata!:)) Da, coletele de pe Lovelyshoes ajung la posta vamala. Teoretic veti plati taxe vamale. Practic daca gasiti un vames mai ok si valoarea nu e chiar foarte mare, s-ar putea sa inchida ochii si sa va lase sa plecati linistite!:))

Asa. Acum sa va spun despre perechile de umblatori comandate si despre cat sunt de multumita sua nemultumita de ele. 


Prima pereche ochita a fost o pereche de sandale, Jeffrey Campbell look alike (ca sa nu le zic fake). De vreo cativa ani imi doresc sandale in genul asta dar nu m-am putut convinge sa dau banii aia pe ele. Am zis ca as putea lua unele mai de Doamne ajuta sa vad cum ne intelegem. Din pacate am suferit o mica dezamagire legata de potrivirea lor pe picior. Marimea comandata a fost 36 (desi eu port de obicei 35 dar marimile la incaltamintea chinezeasca sunt mai mici si dupa ce mi-am masurat talpa am concluzionat ca in 35 as fi ramas cu degetul mare pe afara). La lungime totul e ok. Problema e ca imi sunt largi pe picior. Adevarul e ca am picioare foarte inguste (fuckin Cinderella comes alive) si de obicei intampin astfel de probleme. Nu imi ies din picior pentru ca au bareta, dar arata destul de inestetic spatiul ala gol intre picior si laterala sandalei. O sa vad cum pot solutiona problema! In rest, zau ca imi plac. Calitatea va spun sincer, e ca la orice produs chinezesc. Asa si asa. Atat dai, atat face. Cu toatea astea la acest capitol nu am fost dezamagita. Arata ok si sincer sunt mult mai bine facute decat unele incaltari chinezesti vazute la noi in magazine la preturi muuult mai mari.


Acum, a doua pereche, pe care curand o veti vedea si intr-un outfit curand, a fost o surpriza foarte placuta. Am ales bocancii astia roz pentru ca...roz si pentru ca bocanci:)). Mda, recunosc, mi-am pierdut temporar mintile si apoi m-am injurat singura gandindu-ma ca o sa arate cel putin dubios. Ei bine, va anunt ca arata super bine. Si au talpa CUSUTA!Nu lipita! Ceea ce e un mare plus din partea mea! Materialul e o imitatie de piele usor lacuita. Nu stiu inca daca sunt sau nu "waterproof", dar eu vreau sa incerc sa ii port in zile ploioase ca sa ma inveseleasca. Sunt ca niste dropsuri stralucitoare si mi se pare foarte faine imbinarea de bocanci (nu cea mai feminina piesa ever) cu o nuanta asa de dulce! Sunt subtirei, nu sunt dublati, asa ca nu merg pe vreme foarte racoroasa dar eu sunt sigura ca o sa ii port pana la descompunere!:))

All in all sa stiti ca sunt multumita. Treaba cu sandalele e partial vina mea, ar fi trebuit sa prevad oarecum ca modelul ala o sa salte in picioarele mele. Data viitoare o sa incerc sa fiu mai prevazatoare!:))

P.S: Daca va tenteaza un cupon de 10$ pe Romwe aveti sansa sa il obtineti mai jos!:)

Only three questions!
Simple survey about mobile games!
All participants can get a $10 coupon!
Just take your chance right now!
The activity will be finished at the end of the month.
 

15 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ahhh, major envy! Ai avut noroc oare? Sau am avut eu ghinion?:)))

      Ștergere
  2. Vai ce bocanci haiosi, vei fi sora lu fiica-ta cand le vei purta :D Eu, care port fel si fel de tocuri, ma declar intimidata de sandalele acelea. Ai grija la glezne!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, daca aveau marime mica ii luam si ei!:)) Sa stii ca sandalele sunt foarte foarte comode. Mie genul asta de incaltari cu polatforma si toc gros imi sunt comode. Ma intimideaza tocurile inalte si subtiri la stilettos.:)) In niste pantofi care aveau cam aceeasi structura am dansat si m-am batait vreo 10 ore la o nunta :)) Asa ca gleznele sunt in siguranta!:P

      Ștergere
  3. Sandalele sunt pur si simplu demnetiale!
    Imi plac la nebunie, le-am vazut si live.
    Bocancii sunt simpatici si zau ca si eu i-as purta intr-o zi ploioasa exact din aceleasi motive.
    Sa te bucuri de ambele perechhi (sper sa gasesti un leac si pentru sandale). :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce sandale indraznete! Ai tupeu, fata mea! Din poza arata chiar bine, m-au pacalit ca-s din piele intoarsa.
    Si bocancii is dulcinei, tot asa, par a fi lucrati ok. Rosii or fi avut? Ei, transportul....

    Si eu mi-am luat sandale, cu gandul la multele nunti din 2014. Io-te: http://www.asos.com/New-Look/New-Look-Precious-Embellished-Single-Sole-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3442262&cid=1931&Rf947=4107&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=3&clr=Black

    Dupa ce le-am primit, am mai umblat aiurea prin categoria de sandale cu toc si am gasit: http://www.asos.com/ALDO/ALDO-Dosh-Black-Heeled-Sandals/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3310694&cid=1931&Rf947=4107&sh=0&pge=2&pgesize=36&sort=3&clr=Black

    F similare si mult mai scumpe. Eh, astea imi placeau cel mai mult, si ca pret si ca aspect, dar...:http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2970680

    Fug ca te-am umplut de link-uri. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhhh, me likey ce ti-ai luat!Drept ii ca a doua pereche erau si ele foaaaarte misto, dar diferenta e mica fata de ce ti-ai luat tu ca model!:) Ultimele parca nu ma incanta chiar asa tare, parca sunt prea simple!:)) Si apropos de nuntile de anul asta:NICI NU VREAU SA MA GANDESC!:)))

      Ce tupeu cu sandalele mele, ca o sa le port asa, ocazional!:)) Nu aveau rosii. Numai albi, negrii si roz. Transportul e cam piperat din pacate:(

      Ștergere
  5. Pe mine ma intimideaza orice fel de toc, gros sau subtire. :)) am o pereche de pantofi, una de sandale si una de botine cu toc. Atat. Si nu port aproape niciodata vreuna din ele. In schimb chestiile cu talpa joasa sunt bucatica mea de ciocolata. Am zis ca daca ma marit vreodata, imi fac balerini sclipiciosi. Cu funda pe picior sa par balerina. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. sandalele sunt suuuper! si tocul imi place foarte mult, nu cred ca e asa complicat de purtat. asta venind din partea unei "nepurtatoare" de tocuri :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sandalele sunt superbe! Trebuie să le găsești un leac, e păcat de ele.
    Și botinele sunt super simpatice și haioase.
    Să le porți cu drag! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac ambele perechi, sunt super dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  9. pune pe talpa sandalelor pernute de silicon si iti vor ridica putin piciorul. eu am unele vechi de la Avon si merge de fiecare data, pana se umfla putin piciorul le port si dupa le dau jos. reteta castigatoare la nunti :p

    RăspundețiȘtergere
  10. Bombonicile alea sunt delicioase, nu stiu cum mi-au scapat. :)) Sandale cu toc gros mi-am comandat si eu dar din pacate nu mai erau pe stoc si mi-au expediat doar o pereche. M-au enervat la faza asta, imi alegeam altceva si nu mai pierdeam cu transportul. Eh au bagat banutii/creditul inapoi in cont. Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte misto sandalele, daca eram nitel mai mica de statura picioarele mele nu cunosteau incaltamintea cu talpa joasa hahahah =)))) Sa ii porti cu multa placere :*

    RăspundețiȘtergere