marți, 4 februarie 2014

January Empties

Hello hello! Stiu ca am disparut de cateva zile! Daca ma urmariti pe FB stiti deja ca sunt in plina vacanta inter-semestriala cu picea si nu prea apuc sa fac ce ma taie pe mine capul!:)) Totusi postarea cu gunoaiele de luna trecuta nu puteam sa o ratez pentru ca am fost extra mega silitoare si am si ceva makeup empties, lucru care se intampla cam o data la 5 ani si atunci trebuie sarbatorit cu sampanie si confetti! 

-Masca de par Garnier Ultra Doux cu ulei de avocado si unt de Karite. Nu m-a dat pe spate deloc. E o masca acceptabila dar sincer mi se pare ca nivel de hidratare sub un Kallos la 7 lei. Singurul aspect care mi-a placut e ca arata si mirosea cam ca o budinca de vanilie:)) dar mirosul nu se mentinea in par. N-as mai cumpara-o a doua oara. Varianta cu merisoare e de 100 de ori mai buna.
-Rezerva de sapun Balea cu piersici. In fiecare luna se consuma in casa cam doua rezerve din astea dar niciodata nu mi-a trecut prin minte sa le pastrez sa vi le arat. Acum ca vi le-am aratat, gata, stiti ca ne spalam pe maini. Suntem fani varianta cu piersici de la Balea, e foarte ok.
-Sampon/gel de dus SauBar pentru copii, varianta cu capsuni. Oh hell no! Am zis sa mai testam si altceva decat Bubchen dar pe cat de bine mirosea samponul asta in recipient pe atat de scarbos devenea in actiune. Cine are copii stie cu siguranta cum miros capsunile vomitate (puteti sa imi multumiti daca v-a trecut orice unda de foame). Regret dar efectiv nu pot descrie altfel mirosul acestui sampon. In afara de miros, n-a excelat nici ca rezultate. Ii facea parul Katiei ca o capita de paie, il simteam uscat si lipsit de viata. A sfarsit folosit ca spumant de baie ca asa era suportabil. Never again!
-Stop Blemish Lotion Pure System Yves Rocher. Desi crema asta nu e clar destinata sa fie folosita pe post de crema de noapte, eu asa am folosit-o in perioadele in care tenul meu se razvratea. Nu exceleaza cred la capitolul ingrediente dar am decis sa nu imi pese pentru ca de cate ori o aplicam seara, ma trezeam dimineata cu orice monstru de pe fata domolit. Te scapa de acnee? M-as mira! Spun doar ca la mine a functionat multumitor si ca daca mi-ar pica iar in mana as mai folosi-o. Nu o sa dau fuga sa o cumpar, dar a fost decenta.
-Skinlite Facemasks,  Strawberry Yogurt si Re-Energize Green Tea. Ma apuca ocazional cate o nevoie de mascat. Si am decis sa le dau o sansa pliculetelor astora care se gasesc in Dm la vreo 4 lei bucata. Masca cu ceai verde mi-a placut foarte tare, a avut ceva efect, mi-am simtit pielea racorita, arata mai luminoasa si "odihnita". Cea cu capsuni n-am vazut sa faca ceva neaparat. Doar ca arata delicios intinsa pe moaca si imi venea sa dau cu limba sa vad daca are si gust bun!:)) Recomandati-mi mastile voastre preferate (care sa se gaseasca in magazine) pentru zilele cand mi-e lene sa prepar eu argile cu diverse. Ma uitam lung la mastile Freeman ca pentru ditai cantitatea sunt avantajoase dar as vrea sa aud ceva pareri inainte!

-Spuma de baie Balea cu flori de ce naiba o fi! E ok, am mai avut, face clabuci, e eftina, mno. Spuma!:))
-Gel de dus cu cacao si fistic Yves Rocher. Smecherul asta a facut parte din colectia de sarbatori de anul asta. L-am primit cadou de Mos Nicolae si l-am folosit cu drag. De obicei in anii trecuti editiile speciale m-au surprins neplacut. Mereu miroseau frumos dar imi uscau pielea. Asta a fost alta poveste. Chiar mi-am simtit pielea rasfatata sub dus, mirosul a fost pe gustul meu (desi mi se parea ca miroase mai mult a migdale, dar nu conteaza). Daca s-ar gasi mereu pe piata probabil l-as mai cumpara!
-Fixativ Wella Forte. Asta e o treaba spectaculoasa. De obicei eu folosesc fixativ la nunti. Si cam atat:)) Nu vreau sa va spun cat de batran e tubul asta. Cel putin 1 an jumate. Mai aveam in el cam de sfert cand in ianuarie m-a lovit nevoia de imbacsit parul. Nu ma intrebati ce m-a apucat.:)) In fine, cert e ca l-am folosit. N-as stii sa va zic daca e bun sau rau, nu prea am experienta cu astfel de produse. Iti face parul teapan, te intoxica cu mirosul si nu pot sa spun ca unde-l pui acolo sta! Acum am unul care e mai naspa decat asta asa ca poate o sa ajung sa il regret.

Luna asta dupa cum se vede am mancat crema de maini pe paine.
-The Body Shop Hemp Hand Protection a fost parte dintr-un set de trei mini creme. Dintre toate mie asta mi-a placut cel mai putin. Desi era onctuoasa nu imi lasa mainile catifelate. Nu se absorbea iute in piele si mirosul nu mi-a placut. Era ceva "plantos" si extrem de neutru. Sincer cred ca din punct de vedere al aromei ar fi foarte safe si pentru barbati. Nu stiu de ce nu ne-am inteles, mai ales ca am vazut-o laudata in multe parti.
-Almond Hand and Nail Cream face parte dupa cum v-ati prins deja din acelasi set. Trebuie sa mentionez ca treaba asta cu setul de creme mini mi se pare foarte utila. Asa poti sa te dumiresti daca e vreuna pe care trebuie neaparat sa o cumperi full size. Full size-urile sunt de 100 ml iar astea pe care le-am avut eu sunt de 30 ml. Un set de 3 creme la 30 ml e vreo 60 lei si din cate retin o crema de 100 ml e 40 si ceva. Asa, sa revin. Crema cu migdale a fost favorita mea din set. Mirosea a migdale, imi lasa mainile super catifelate si jur ca si unghiile aratau mai bine dupa ce o foloseam (daca nu eram data cu oja dooooh). Singurul aspect neplacut la ea era ca lasa o pelicula uleioasa la suprafata pielii. 
-Crema pentru maini cu ulei de catina si masline Cosmetic Plant. Mai zic ceva de ea?:)) Nu mai zic, stitit deja cat o iubesc.
-Mini lotiune si mini balsam de par din hotel sparlite.:P Sunt ok, v-am spus despre ele luna trecuta. Oricum n-am de unde sa mai iau altele asa ca nici nu mai conteaza. Le-am scos din casa si am facut loc!

The exciting part!:D
-Creion duo Yves Rocher, auriu si mov. Nu m-a impresionat absolut deloc dar l-am folosit. Mi s-a parut inca de la inceput ca are mina mult prea tare. I don't like that in a pencil! Nu as mai cumpara altul. De fapt nici pe asta nu l-am cumparat, a fost bonus la o comanda candva acum 100 de ani.
-Glitter Eyeliner Farmasi care mai avea ceva viata in el daaar incepuse sa se adune in cocoloase cand incercam sa il aplic. Asta nu e semn bun. Cand am stat si m-am gandit de cand il am l-am bagat direct la adios. Mi-as mai lua altul daca as ajunge sa port glitter foarte des. Ceea ce nu se va intampla. Asa ca..
-Essence lash and brow gel. Inca unul gata! E ok, face ce trebuie dar parca se consuma extrem de repede. Am inceput unul nou si o sa urmaresc cu atentie "evolutia lui".
-Big Eyes Mascara Maybelline , primita cadou de la o prietena din Canada. La noi nu se gaseste asa ca si sa o mai vreau n-am de unde sa o iau. Mi-a placut mult mult. A avut capat cu periuta mica pentru genele de jos. Loved it! Capatul normal ma ajuta sa obtin gene frumoase ca false, dar aspectul neplacut e ca le incarca destul de tare daca nu aplica cu atentie produsul.
-Stay Matte Rimmel Powder. Pudra mea preferata in ultimii ani. Am folosit multe multe dar acum am decis in sfarsit sa mai incerc si altceva. O recomand cu mare caldura si probabil ca o sa o mai cumpar candva. 
-Balsam de buze Gerovital Plant, unul din cele mai faine incercate in ultima vreme. L-as mai cumpara si a doua oara cu siguranta. 
-Balsam de buze Yves Rocher cu cacao si fistic pe care mi l-a lasat tot Mos Nicolae in cizme. In general eu ma inteleg bine cu balsamurile lor de buze si acesta nu a facut exceptie. Hidrateaza decent buzele, nu lasa pelicula albicioasa in urma. E ok.
-Elf Brownstone Quad, din care se vede clar ca am consumat doar o culoare. Era fardul meu pentru conturat sprancene si pe celelalte nu le prea folosesc. Sunt usor prafoase si nu ma incanta pentru machiaj propriu zis. Ca fard de sprancene super ok. Am decis sa nu mai tin paletuta pentru ca as tine-o degeaba!
-Oje iar pentru ca tot triez si micsorez colectia. O sa le nuamr de curiozitate dar cred ca in curand o sa ajung la o cifra mai decenta. Astea se ingrosasera teribil. Am mai avut luna asta si o victima colaterala: am spart din greseala una din nuantele mele preferate de la Farmasi dar momentan invat sa traiesc si fara ea!:)) Top coat-ul Kallos imi place in continuare dar vreau sa mai incerc si alt brand.

E ultima luna cand va mai arat la poza de grup apa de gura si dischetele demachiante. Nu are sens sa vi le prezint mereu pentru ca nu se schimba si mereu consum cate un set. 
Luna asta am decis sa mai micsorez un pic colectia de mostre si sample size-uri de parfumuri. 
-Valentina by Valentino e un parfum floral, dragut dar care mie personal nu mi se potriveste deloc.
-Prada Candy devenise la un moment dat o obsesie pentru mine si m-am decis chiar sa il cumpar full size. Sa miros a cofetarie e cel mai mare vis al meu!:)) Ma bucur ca nu am apucat sa dau banii pe el pentru ca dupa ce am folosit mostra asta constat ca nu il mai iubesc la fel de mult. E ok, dar nu mai simt nevoia sa topai cand il simt pe pielea mea. Plus ca nu prea persista. Pentru un parfum high end, iertata sa fiu dar rezista cat unul de la Avon.
-So Elixir de la Yves Rocher. Nu stiu de ce m-am supus la caznele de a-l folosi. Nu mi-a placut deloc pe mine, simteam ca ma innabus, ca e prea greu, prea intepator. 
-Bvlgari pour Femme a fost insinuant, cald, senzual dar nu obsedant. Mi-a placut, e un parfum ok pe pielea mea dar nu as fugi in magazin sa il cumpar.
-Bvlgari Blv Notte ma facea sa ma simt ca invaluita intr-un nor de pudra de bebelusi. Culmea e ca mi-a placut aroma sa si senzatia pe care mi-o lasa: de curat, de fresh. Pentru vara mi se pare chiar nimerit! Numai ca eu sunt genul de om care vara "pute" a fructe:))
-Random mostre Avon. Nici nu stiu ce au fost, dar am folosit vreo doua. Nimic nu m-a impresionat in mod special.

-Ciocolata calda Nestle cu mini marshmallows. Luata de pe Iherb dupa ce am tot citit laude despre ea. De fapt am luat doua pachete. Si surprise: nu simt nevoia sa il iau si pe urmatorul. E o ciocolata calda ok, un pic peste La Festa sa spunem. Din punctul meu de vedere insa nu merita efortul de a o comanda de peste mari si tari. Am avut si sortimentul cu menta si acela mi-a placut mai mult. 
-Tartele Yankee de luna asta  au fost: Mandarin Cranberry care mi-a placut la nebunie si pe care o sa o mai cumpar cu siguranta (mirosul ei e citric, acrisor, doar un pic dulceag); daca nu va plac mirosurile excesiv de dulci aceasta va fi cu siguranta pe gustul vostru.
Vanilla Chai mi-a amintit ca aroma de Christmas Cupcake, numai ca Vanilla Chai e mai condimentata, mai intensa. Se simte mai puternic aroma de "spices" si mai putin cea de vanilie. E ok dar nu se numara in top 5 preferate!:))
Vanilla Lime am luat-o dupa ce a tot laudat-o Camelia. Intr-adevar mi-a placut dar din pacate am senzatia ca "nu dureaza" atat de mult ca alte tarte. Mirosul ei nu persista foarte mult dupa ce aprindeam lampita si nu stiu de ce. Combinatia de lamaie cu vanilie e perfect proportionata si mi-as fi dorit sa persiste mai mult. Nu stiu sigur daca o sa o mai cumpar curand, am fost putin dezamagita, trebuie sa recunosc.

Marturisesc ca imi place la nebunie ca stocurile de toate cele scad vertiginos. Aproape ca nu pot crede ca mai detin doar patru geluri de dus (dintre care doua sunt consumate pe jumatate). E atata aer in dulapiorul de baie incat si al meu sot a avut un soc intr-o seara:)) Pheeeew, gata de scris romanul si inca nu s-a trezit fii-mea! Victorieeee! Voi ce ati reusit sa dati gata luna asta?

13 comentarii:

  1. Hai ca ai facut ceva loc in dulapiorul cu cosmetice! Zici ca nu termini des produse, dar si cand termini ... Eu am terminat doar o amarata de crema de maini, doua geluri de dus si un balsam de par. :)) Bine, nu mai pun la socoteala sapunul, pasta de dinti, apa de gura & Co.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai consumat cateva produse:)
    Ma tenta masca de par de la Garnier, dar asa cum ai spus si tu si din ce am mai auzit, pare a fi o masca cu miros placut si atat.

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Na, ca eram tare curioasa de mastile Skinlite. Cred ca o sa le dau o sansa. Cat despre Freeman, nu ma mai ating de ele niciodata. Am si eu ceva puncte negre pe fata, dar cu ele, aveam tenul efectiv oribil. O fi doar la mine.
    Tartele Yankee sunt si la mine favorite.
    Felicitari pentru dulapul "aerat". Sper sa ma tin si eu de ele si poate luna asta dau gata ce mi-am propus.
    .

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ca stiu ca te speli pe maini te apreciez si mai mult! :)) M-ai impresionat, chiar ai consumat foarte multe. Am si eu stranse cateva dar parca am avut prea multe postari de genul si nu stiu daca e cazul sa mai fac una...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce hărnicoasă ai fost și luna asta. Iar am impresia că eu n-am consumat nimic... comparativ cu tine. :))
    Mă duc să mă-ndop cu gogoși de supărare. :))
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Respecttttt!
    Mi-e ciuda cand vad cu ce te lauzi. :)))
    Nu mi-e ciuda la haul-uri si mi-e ciuda la "consumate". :))) Asa ceva....
    Felicitari!
    Abia astept sa ma laud si eu cu diminuarea stocurilor la gel de dus. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu iti recomand mastile Apivita, sunt foarte multumita de ele. Eu am incercat pana acum cu papaya si cu rodie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh cand am fost in noul mall din Galati asa ce m-am bucurat sa vad Kallos pe langa Carrefour, o sa le fac o vizita mai amanuntita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca ai uitat sa ne prezinti rimelul(sau ce o fi ala cu mov de la cosmeticale),dar te iertam pentru asta! :P
    Ai fost extrem de harmicuta...ce senzatie misto ai cand dulapiorul e aproape gol,nu? :))
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Maica draga, invata-ma si pe mine sa folosesc balsam de buze ca la mine nu se dau duse asa repede. Adica...nr aplicari/zi?
    Nu stiu daca inca mai e valabila oferta, dar in dm aveau crema de maini CP cu 6 lei. In caz de vrei sa faci stoc.
    Tu meriti mangaiata pe crestet, eu nu. N-am mai terminat mare lucru, o micelara Bioderma, un balsam de buze(nu se pune, e primul dupa muuulta vreme), parfumul Naturelle. Altceva nu-mi mai vine in minte, dar mai am vreo 5 chestii care-s pe duca(evident, nu din categoriile problematice). Vreau si eu sa golesc dulapiorul de la baie. Si inca vreo 2 secret stash-uri. :))
    Si eu s la fel cu fixativul. Dar la fel.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Woooohooo da' ai consumat ceva produse, nu gluma haha :D Si eu caut masti de fata, vreau sa fie extrem de hidtratante si de ce nu, sa ajute si nitel cu acneea atunci cand ma supara :)) Si mie mi-a placut tare mult crema de maini de la CP, am gasit una asemanatoare in Germania, dar acum am terminat-o, cred ca o sa ma introc la cea de la CP pentru ca n-am mai dat peste altceva asemanator la noi la un pret mai bun :) Eu inca strang produse, n-am reusit sa termin atat de multe in ianuarie :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce de produse, eu niciodata nu reusesc sa termin atat de multe intr-o luna :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari, esti vrednica foc! Eu iubesc ciocolata, poate si pentru faptul ca o pot consuma doar la 28 de zile...

    RăspundețiȘtergere