joi, 13 februarie 2014

Snakes eat birds..

Buna ziua tuturor! In caz ca va intrebati daca am luat-o razna cu titlul acestei postari, raspunsul este: nu mai rau decat inainte!:)) Intamplarea a facut sa asociez instant in minte doua articole de imbracaminte care m-au dus cu gandul la lantul trofic. Profa mea de bio din liceu ar fi mandra. De fapt nu stiu daca ar fi mandra ca ura orice gagica purtatoare de fusta mini! Asa...acum ca am lamurit problema sa trecem la datele tehnice ale acestui outfit.

Vesnica iubire pentru Kurtmann m-a facut sa colind pe site muuult si bine; mi-ar fi placut o fusta noua. Teoretic cautam ceva sa port on a daily basis. Am dat-o putin in bara cu lungimea!:)) Recunosc ca in momentul de fata ma simt un pic out of my comfort zone sa port mini, din motive de mobilitate limitata de posibilitatea expunerii lenjeriei intime. Cu dres gros insa, mergeee. Si musai cu bocanci pentru ca eu si cu mini si cu toace mai greu ma pot vedea. Imi place la nebunie textura snake skin a fustei, griul ala metalizat numai in anumite portiuni o face interesanta. Forma e de asemenea tare misto, eu ma dau in vant dupa fustele "gogosar" avand in vedere ca in partea de jos a corpului natura m-a facut plata si fara forme! Imi place si talia inaltuta care ma ajuta sa pitesc colacelul care atesta dragostea mea nemuritoare pentru ciocolata! Aaaa da dadada are si buzunare care te salveaza daca esti ca mine o ciudata si nu stii unde sa iti pui mainile cand faci poze!:))



Camasa/bluza cu pasarici si fluturasi de pe Romwe mi-a intrecut asteptarile, va spun sincer. E bumbac 100%, se simte minunat pe piele, se calca usor (gospo issues) si se aseaza tare bine. Imprimeul e frumos si nu a iesit deloc la spalat ceea ce nu poate decat sa ma bucure. Geaca de "pele", tot de pe Romwe e piesa nemuritoare si asa va ramane!:)) 

Ah daaa accesoriul favorit ever, medalionul meu de lapis cautat in lung si in lat si primit cadou de la mama acum vreun an! I lurv it!

Mno, am trantit bocancii, dres si pe aici ti-e drumul! 

Like it?

Fusta Blanco -Kurtmann
Camasa Romwe
Jacheta Romwe
Bocanci de la un magazin local si dres din dulap de la mine, nu le cunosc exact provenienta

26 de comentarii:

  1. Ha, ha si eu ma incadrez in categoria ciudatelor care nu mai stiu ce sa faca cu mainile. :))))))
    Mereu ma "agat" de cate ceva.
    Imi palce mult outfitul si fustita cu acoperire a colaceilor. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe bune, uneori mainile sunt un accesoriu care te incurca!:))
      Acoperirea colaceilor e la putereeee!

      Ștergere
  2. Imi place la nebunie tinuta asta, mai ales ca eu am picioare groase si mi-e off limits. Iar zici ca ai 16 ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce tind eu sa cred ca exagerezi un pic cu partea de outfit off limits pt tine, dar...:) Da daaa, forever sixteen!:)) Numai ca uneori moaca de pustoaica imi ridica si ceva probleme de "prestanta":))

      Ștergere
    2. Ba nuuu, lasa ca postez un outfit zilele astea si vezi tu. Am avut si eu problema asta cand am inceput sa lucrez in publicitate, nu ma lua nimeni in serios :)) Ma priveau toti cu capul inclinat intr-o parte, eu turuiam texte de vanzari... fail :))

      Ștergere
  3. Like it! Dupa forma asta la fuste nu ma omor, insa colierul si camasa, doamna, tare ma holbez la ele ca-s minunate! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie tare imi plac fustele asa! Mai am vreo doua, dar mai lungute!:)) Camasa o sa fie foaaarte purtata iar colierul...l-as purta zilnic sincera sa fiu!

      Ștergere
  4. Hihi,Am si eu fustica ca a ta,luata cam acum 2 ani si sta saracuta acolo nepurtata...simpatica tinuta.Pupic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee ia sa porti fustita!:)) Ma bucur ca iti place tinuta mea!

      Ștergere
  5. Îmi placeee! Simpatică fusta, și mie îmi plac genul ăsta de fuste. Și nu mi se pare deloc prea scurtă, dar nici eu n-aș purta-o cu toace. :D
    Subscriu la ce a zis Alice! Dacă nu te-aș știi de aici și te-aș vedea cu picea pe stradă, ași fi convinsă că e sora ta mai mică. Serios, pari o puștoaică.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Crede-ma...cand stai jos trebuie sa ai maare grija cum pozitionezi picioarele!:)) Multumesc pentru compliment, mi se intampla des sa se holbeze lumea cand ma striga Katia in parc si aud ceilalti parinti ca sunt mama-sa, nu soru-sa. Am auzit inclusiv predici de la babe in autobuz cum ca era bine macar majora sa fiu pana sa fac copii=))

      Ștergere
    2. Au. :)) Bine că nu l-a băgat nimeni pe soțul tău la corupție de minori. :))

      Ștergere
    3. Nu nu ca si el isi aude varste pana in 20 de ani desi face 30:))

      Ștergere
  6. imi place mult bluzita :) da un aer copilaresc doar oarecum si rezervat, spre elegant :)
    super combinatia, chiar as purta-o!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Florina, ma bucur ca iti place outfit-ul meu!:)

      Ștergere
  7. Domnisoara...cati ani aveti??? :)
    Imi place forma fustei si am cate ceva asa dar tare mi-e teama ca pe mine nu ma mai aranjeaza! Camasa e ca un portelan fin, vreau si eu - m-ai ispitit si cu detaliile!!! :D
    Frumoasa, frumoasa...tinuta si fata!

    Puup!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahhhh Doamne, sunt majora!:)) De vreo 9 ani asa...:)) Shht, don't tell!
      Camasa sincer e extraordinar de faina si avand in vedere ca am prins-o la vreo 18 dolari a fost chiar buna afacerea. O recomand cu caldura.
      Multumim. Si eu si tinuta mea!:))

      Ștergere
  8. Foarte draguta tinuta, si fusta te prinde bine de tot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Gabriela!Si mie imi place tare fusta dar nu e foarte practica cand mergi cu copilul in parc:))

      Ștergere
  9. U, like it, like it! :> Am si eu o fusta in forma asta, dar nu am mai purtat-o de o suta de mii de ani. Nu port fuste, nu ma simt ok in ele. Dar imi plac. Poate anul asta o sa port si eu mai des.
    Iar camasuta e geniala! Imi place si pietricica, iar bocancii, ce sa mai zic? Port si eu bocanci zilnic. Si incerc in partea de sus sa fiu cat mai feminina, incerc sa dau senzatia de femeie in armata, but still femeie. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Faina asociere, n-ai gresit cu nimic ca ai ales fusta mini. Daca nu acum atunci cand? Esti tanara si slaba, show some leg! Cand esti cu sotul din dotare ca sa te protejeze. ;)
    Parca as vedea camasa+fusta+medalionul purtate si cu-n toculet si alta jacheta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmm...pe mine titlul ma duce cu gandul la altceva...Adica am tras concluzia inainte sa vad camasa cu pasari, deci iti imaginezi ce a iesit in capul meu :))
    Tare dragalasa tinuta si te prinde foarte bine. Camasa e adorabilaaa!!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleoooo you dirrty lil'mind!:))) Da, acum ca ai spus-o cred ca numai la asta o sa ma gandesc si eu. X rated blog post title!:))
      Camasa e si foarte faina calitativ!

      Ștergere

  12. mai doamna, pe la tine iarna nu-i? la fusta mini?
    ...si gospo issues?

    :)
    eu,
    cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa tinuta!
    Eu le-am scris celor de la Kurtmann sa scrie la rochite/ fustite lungimea - astea e si marea problema !
    Ce marime ai luat fusta? Eu as lua un 38 938 am luat de la Stradivarius si a fost ok)

    RăspundețiȘtergere