miercuri, 12 februarie 2014

What I ate Wednesday


E iar miercuri si va arat ce am pus azi in farfurie. Inainte de a incepe tin sa va anunt ca rezolutia aia cu gatitul nu prea merge!:)) Adevarul adevarat e ca in ultima vreme imi vine sa mananc orice mi-e super usor de "montat" si daca n-as avea sot si copil in custodie:P cred ca as trai cu salata! But allas, show must go on!


7.45 a.m. Dupa depunerea junioarei la gradi am facut rapid o omleta cu ciuperci. Problema e ca my omlette making skills nu mergeau foarte bine si am facut-o bucatele. De suparare mi-am ras cascaval pe ea! Si mi-am pus si o juma de felie de paine prajita langa. Da-i si cu niste bastonase de ardei, cana de cafea cu miere si lapte alaturi si sa devenim functionali!

10.30 a.m. Cand ai copil ajungi sa faci chestii ciudate cu mancarea. Chiar si cu cea proprie!:)) Nici macar nu am constientizat ca fac omuleti pe farfurie pana n-am apasat pe butonul aparatului foto. Eh, kiwi-ul, banana si nucile de Brazilia au fost un snack bun!


14.00 p.m. Nu simteam o mare tragere de inima sa mananc ceva complex asa ca am trantit o mana de baby spinach in farfurie (v-ati prins ca imi place baby spinach-ul, nu?), niste seminte de dovleac crude, niscaiva rondele de morcov si iar niste ardei. Le-am pus ulei de masline, sare, oregano si apoi am adaugat the best part: doua bucati de muschiulet de porc fraged si aromat. Yes, I eat pork, and I enjoy it!:)) Nu stiu cum dar parca tura asta mi-a iesit mai bun ca oricand. Si da, sunt modesta de felul meu!


18.00 p.m. Ceea ce vedeti in farfurie e un fel de n-ar mai fi, dar a fost yuuuum. Dap, am mancat iar spanac. De doua ori intr-o zi!:)) Intamplarea face ca am un copil dubios caruia ii plac legumele. Asta seara n-a avut chef de carne si a zis ca vrea spanac. Mother most execute. Am traznit o chestie cu resturi de baby spinach, dovlecel, morcov si mult usturoi. Zemos si gustos!:)) Aaa da si apropos, portia ei a fost mai mare decat a mea!:)) Ce pot sa spun, I have it easy with her. Inca vad mame socate ca fii-mea imi cere brocolli!:P



19.30 p.m. Cum cina a fost destul de frugala pentru o mancacioasa de prima clasa ca mine a trebuit sa imi ingadui un snack dulce. Felii de para si niste biscuiti cu cacao. Not ideal, dar din aia aveam in casa. In mod ideal as fi devorat o mare ciocolata dar nu aveam. Ia ghiciti de ce? Dap, ati ghicit, pentru ca la mine in dulapuri nu supravietuieste nici o bucatica de ciocolata!:))

That was it for today! Voi ce ati bagat bun la ghiozdanel?

P.S: Noi reduceri pe Romwe


Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!
Go: http://www.romwe.com/SPRING-FESTIVAL-SALE-c-436.html?makeup.dream

9 comentarii:

  1. Eu de la o vreme sunt vegana, din motive de dureri de fiere. E cam enervat ca te scoate din zona de confort, dar pana la urma a fost o experienta interesanta, ca am invatat principii alimentare sanatoase si am descoperit retete noi (de exemplu, din ce ai mancat tu, la omleta ar fi fost bine sa eviti cascavalul, pentru ca ouale in combinatie cu lactatele se digera mai greu, si perele sa nu fi fost asociate cu biscuitii - fructele se mananca singure, cu jumatate de ora inaintea altor alimente)
    Azi am mancat cam asa:
    - la 8.00 un smoothie cu banana, spanac, fructe de padure, lime si seminte macinate de in
    - la 10.00 lapte de migdale si susan
    - la 13.00 o mancarica de soia cu morcov, pastarnac si suc de rosii + ardei copti
    - la 16.00 cateva fructe uscate
    - la 18.00 2 felii de pomelo
    - la 19.00 supa crema de naut (naut + telina + morcov + cartof + chimen)
    Fara cafea, paine sau dulciuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clarra, problema la mine sta asa: stiu toate chestiile astea si am saptamani intregi cand le respect, fara sa ma supere neaparat ceva. Dar am zile in care efectiv zic "ehhh la naiba, niste cascaval pe omleta n-o sa ma ucida!":)) E foarte bine daca reusesti sa mentii permanent stilul asta de viata. Mie imi iese sa zicem...50-60% din timp. Restul, Dumnezeu cu mila!:))

      Suna foarte bine meniul tau de azi. Si vad ca si tu , la fel ca mine cand mananc chestii mai putin dubioase, mananci des. Credeam ca numai eu fac asta ca deja ma tot intrebau fetele pe aici pe blog in alte saptamani. Eu si copii mici ce mai mananc la 2-3 ore!:))

      Ștergere
    2. Pai asa e sanatos, sa mananci mese mici si dese (bine, nici prea dese, ca nu mai apuca sa se digere mancarea din stomac), dar in 3 ore se digera si mancarurile mai greoaie (cu exceptia bombelor alimentare). E mai bine decat sa mananci pana la refuz si apoi sa nu-ti mai fie foame 7 ore :P
      Oricum, mie imi place de tine ca ai o alimentatie cat de cat echilibrata, si gasesc mereu surse de inspiratie :)
      O seara frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  2. Eu de cateva zile, de cand fac pauza de la sala, sunt mai obsedata de fainoase decat de obicei! :)) De dimineata am mancat niste paste fundite cu ketchup de casa, ulei de masline si cascavea de la munte, la munca am mancat niste biscuiti, un sandwich tot cu cascaval si o sticla de sana, iar acasa niste prajituri de ciocolata (in mod normal mi-as da palme :)) ), supa de pui si sos cu ciuperci, tot de pui. Si acum beau apa. Multa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am mancat dimineata muesli cu kefir, la pranz saramura de pui, spre seara o portocala si in seara asta trebuia ciorba insa am facut clatite sotului si m-am saturat rapid, o foaie am umplut-o cu morcov crud, putin sos de rosii facut de casa, putin usturoi tocat, masline, castraveti murati si sunculita. :D
    Spanac facusem si eu saptamana trecuta, pana ieri am avut mancarica de fasole pentru pranz... chestii din astea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-s mandra de ce am mancat azi, asa ca...a fost buna. Prajitura. Oleaca de tiramisu. A facut mama si mi-a trimis. Si varza cu carnati. Si alte chestii pe care le-am lasat in grija exclusiva a lui C.
    Copil care cere broccoli si spanac...ce-as vrea sa fi fost si eu asa inteleapta ca ea! Mancam toate balariile cand eram copil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Yumm, yumm.
    Mi s-a facut foame asa ca voi aborda o banana .;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere