miercuri, 19 februarie 2014

What I ate Wednesday

Inca o postare cu mancarica. La o ora destul de tarzie. Ma tot gandesc de ceva vreme sa schimb un pic mecanismul acestei postari. Adicatelea, sa ramana tot miercurea dar sa postez mancarea de marti. Ca sa pot posta la o ora rezonabila. Gen la pranz in loc de 21-22 seara cand chiar si un iaurt fara grasimi provoaca pofte!:)) Ce ziceti? Ma gandesc ca nu v-ar deranja, ca pana la urma tot haleala e. Same deal!


8 a.m. Azi am decis sa imi ofer un rasfat vizual si mi-am pregatit un mic dejun yum si aratos. Fulgi de proumb, iaurt grecesc 2% Oly, fructe de padure (nu inteleg ce cauta visinele in mixul de fructe de padure, dar nu ma plang) si peste o lingura de miere. Yuuuum! Desigur cafeaua neagra sta alaturi. Nu stiu ce m-a apucat azi de am baut cafea din ceasca mica. No idea!

10.15 a.m. Am uitat sa o pozez:)) dar am mancat una bucata banana in timp ce ieseam pe usa! Am avut de facut niste drumuri si daca nu infulecam ceva rapid monstrul "cebinemiroscovrigii" s-ar fi dezlantuit!


13 p.m. Pieptul ala de pui nu e el cel mai sanatos dar a fost delicioooos. E facut in tava, cu multe condimente, mult usturoi, ciupercute si apoi scaldat in cascaval. Langa el am pus niste salata, ridichi si rosioare cherry sa imi spal din pacate. Si nu stiu cum de mi-am pus otet pe salata. Nu prea mananc salate cu otet dar azi a fost o zi de suceala se pare.


16.30 p.m. Migdale si para mancate la comun cu fii-mea. Si nup, n-am putut manca tot!:)) A fost o para gigantica si mai am si maine de o gustare!


18.30 p.m. Am incercat acum muuult timp avocado si marturisesc cinstit ca mi s-a parut bleacs. Am decis sa ii mai acord o sansa si am facut o pasta cu ulei de masline, usturoi (doooh, usturoi lover forever), sare si piper. Bai...BUN! Serios. Cu rosioare si ardei si morcovi. Bine recunosc! Si cu doua felii de paine prajita!:)) Data viitoare promit sa am paine integrala in casa si sa il pot savura pe indelete.Pot sa va spun atat. Fii-mea a mancat de nu se mai oprea si inclusiv barbatu-meu care nu mananca nimic din ce ii pare dubios (si cam tot i se pare dubios) a gustat. A afirmat ca nu e groaznic dar nu l-ar manca neaparat de drag! Pentru el si asa ceva e un mare plus. Daca a putut el, puteti si voi! Aaaa da! In ciuda faptului ca si eu si Katia ne-am indopat ca porcii cu pasta de avocado, tot mai e suficient pentru o tura!

My belly is full and happy!:P

P.S: Ia uitati voi ce surprize, surprize ne pregateste iar Romwe! Nu mai suport presiunea psihologica!:))




Dating with spring, all best-sellers for you!
Over 100 styles, up to 40% off
Start from $4.99
Time: 2/18/2014 ---2/23/2014
Don’t miss, girls!






11 comentarii:

  1. sa pui si lamaie in avocado sa nu ti se faca greata. in plus, lamaia il opreste de la oxidat

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata tare bine tot ce ai postat aici :D Eu mereu beau cafeaua din cana mare, daca stau bine sa ma gandesc nici nu am cani mici....nu imi plac :))) Si de avocado ce sa zic....trebuie sa ii mai acord si eu o sansa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar fii o idee bună să faci postarea mai devreme, cu ce ai mâncat marți. Eu nu mă plâng de mâncare, că oricum mănânc la ore târzii dacă-mi e foame/poftă.. cât încă-mi permit :)).. dar mă omori cu cafeaua aia. :))
    Arată totul delicios... mai puțin pasta aia de avocado. Mi-e suficient s-o văd și nu mai vreau să gust. :D
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Am spus ca acum, ca sunt cu bolul de compot de mere proaspat facut langa mine, e momentul ideal sa citesc postarea :))
    Mi-ai facut pofta de ... salata :))
    Si de para, si de migdale!

    RăspundețiȘtergere
  5. totul arata asa bineee:X
    mi-ar placea sa incerc bunatatea aia din prima poza:D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu tot cu paine prajita mananc pasta de avocado <3 mmmm, am unul pus la copt , la intuneric :))
    Pot sa ma teleportez la tine zilnic cand e ora mesei ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eram sa pun si eu de "o masa" azi, dar m-am oprit la editarea pozelor. Gripa bat-o vina.
    Imi face cu ochiul paharul ala cu toate ca mi-am impus sa nu mananc fructe amestecate cu iaurt. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Una dintre postarile mele preferate, chiar as vrea sa ne arate ce mananca si alte bloggerite care au o alimentatie sanatoasa. Pe mine ma motiveaza!!
    Si acum vin comentariile nesuferite si directe, cu tine imi permit sa fiu asa: legumele in extrasezon, uf, cica n-ar fi prea ok. Pe mine ma induce in eroare cand vad piata plina de rosii, castraveti, etc. De fapt, asta era singurul comentariu. :)) Oricum, iti inteleg pofta, eu as manca salata de cruditati zilnic la pranz.
    Si eu am avut aceeasi experienta cu avocado, prima oara mi-a iesit naspa, a doua oara m-am desteptat, l-am combinat cu proportii corecte de ceapa si rosie si a iesit f bun. Am unul care ma asteapta, maine incerc si eu cu usturoi si coriandru. Ulei nu-i mai pun ca si asa e destul de gras si fara el. Din seria "soti trasi la xerox", si Cristi a avut aceeasi reactie: m-am rugat de el sa manance, i-l pusesem pe felie, a zis ca gusta, pana la urma a mancat toata felia.
    Dupa o ora oxideaza chiar daca ai pus lamaie si arata scarbos la suprafata, dar in rest e ok.

    RăspundețiȘtergere
  9. In acest moment salivez pe tastatura (avand in vedere faptul ca sunt blonda...mai am putin si reusesc sa navighez pe net :))).
    Yummmy! Mai yummmyyy.
    Trebuie sa incerc si eu combinatia ta cu avocado.
    Yummyyyyyyyyyyyy.

    RăspundețiȘtergere
  10. Avocado is the bomb, doamna, sa faci guacamole data viitoare. Cu crackers integrali din Lidl, imi fac pofta singura scriind. Sa stii ca am ras singura in birou la faza ~monstrul "cebinemiroscovrigii"~ :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) ce comica esti!


    am mancat inainte sa-ti citesc postarea, sa stii! :))

    RăspundețiȘtergere