Winter, winter go away!

 Am crezut cu tarie ca vine primavara. M-am trezit dezamagita si infrigurata. Asa ca am decis sa ignor faptul ca nu e inca atat de cald pe cat as vrea eu! Si am iesit sa invoc fortele ghioceilor, la joaca si pozat cu prietena mea, Ale! M-am simtit tare bine imbracata asa si abia astept momentul in care o sa pot inlocui caciula cu nimic, puloverul cu o bluza subtire si bocancii cu balerini!:))

Puloverul Mango luat de pe Kurtmann nu mai e din pacate pe stoc. Si imi pare rau sa va anunt treaba asta, pentru ca e superb! E calduros, are niste detalii extraordinare si a avut un super pret. Vreo 50 de lei desi pe eticheta e pretul scris clar, 35 euro. That's a deal people! Ii iubesc manecile bufante care ma fac sa ma simt o adevarata printesa urbana;).

Fusta de piele intoarsa e o "piesa de rezistenta" in garderoba mea, de vreo 3 ani. Am gasit-o intr-un second si am luat-o acasa fara sa stau pe ganduri. Ziceti si voi ca nu e minunata?

Chiar daca initial am vrut sa imi iau niste botine maro in picioare am decis ca un pic de roz pus ca nuca in perete e fix ce imi doresc. Asa ca am adaugat bocancii de pe Lovelyshoes la combinatie si voila!:) Un fel de ciocolata cu frisca si capsuni e outfit-ul asta pentru mine!:))


 Ce ziceti? Vine primavara? Scoatem fustele si rochiile la plimbare facandu-ne ca nu observam ca inca mai adie vantul ala rece care nu miroase a zambile?

Share:

38 comentarii

  1. Cute, cute, cuteee!
    Imi place tare, tare mult tinuta ta.
    Ai un aer tineresc, strengaresc. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place de mine! Ma gandesc serios sa ma duc sa ma reinscriu la liceu!:))

      Ștergere
  2. Frumuşaţă ce esti! Imi place! Da, vine primavara clar!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww I'm blushing! Sa vina ca tare o astept anul asta!Nu stiu de ce, parca mai tare ca niciodata!

      Ștergere
  3. Iiihiihiii!!! Tare mult imi place ceea ce vad! Iar "ciocolata cu frisca si capsuni" e definita perfecta pentru aceasta tinuta! Ai asociat excelent piesele, iar tu arati incantator! Girl, you rock!

    Te pupacesc!
    Sa ai weekend fain!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Postarea asta a ta mi-a adus zambet pe buze in conditiile in care ma simt cam pleostita (fara vreun motiv anume!) si mi-ai facut pofta de pozat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc multumesc multumesc!Imi pare bine ca am reusit sa te fac sa zambesti! Si astept cu drag sa vad pozele pentru care ti-am facut pofta! Pupici

      Ștergere
  4. Oaaa, cat de frumoasa esti !

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce scumpa esti, arati ca o eleva de liceu! Si acum ai ajuns sa pozezi cu naturalete! :) Fusta si puloverul sunt senzationale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ca la 18 ani forever, nu?:)) Pozez cu naturalete pentru ca e prietena mea fotograful. Cu ea imi iese mereu pentru ca ne prostim si ne distram. Cand imi face sotul poze imi vine sa fiu serioasa si incruntata mai ales ca el detesta sa faca poze!:))

      Ștergere
  6. Îmi place, place, place! Foarte frumoasă ținuta și nu sunt deloc ca nuca în perete bocancii. Arată super în combinația asta.
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Adevarul e ca pana la urma m-am convins ca merg ok bocancii. Si sunt comozi, ceea ce e un mare bonus!

      Ștergere
  7. Ţi-am scris un mesaj mai devreme dar nu cred că s-a trimis (deh, net de la englezi...). Ziceam că îţi admiram cu drag ţinuta dar că mi-au picat ochii pe cercei şi că inima a luat-o la galop. :)) Nu-mi vine să cred că-i mai porţi, ca mai "trăiesc" :)) Tare mi-e drag să revăd lucruri făcute de mine, mi-ai trezit o grămadă de amintiri. :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa nu ii port? Si mai am si alte bijuterii facute de tine pe care le port cu drag! Sunt frumoase si n-am de gand sa ma despart de ele prea curand!:) Si sa stii ca si mie imi aduc multe amintiri din alte vremuri diverse chestiute mici care pe altii i-ar face sa ma considere un pic plecata de acasa!:)

      Ștergere
  8. Pretty, pretty!!! Azi am iesit sa-mi aduc baiatul acasa si abia am renuntat la fes, pana la fuste cred ca mai dureaza, depinde de vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De la 10 grade in sus eu proclam vreme de fuste si rochii!:)) Refuz sa ma coalizez cu vremea rece!:P

      Ștergere
  9. Ce dulce esti! Imi place tinuta ta :P.
    Am mai vazut la o bloggerita fundalul parcului respectiv, unde este? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc!Da, ai mai vazut fundalul si la Dee:) Nu sunt chiar asa multe locatii interesante in Sibiu!:)) Parcul e undeva vis-a-vis de Spitalul Judetean si de fapt nu e parc. Mai mult o alee cu bancute!:)) Langa Zidul Cetatii

      Ștergere
  10. Ce frumos ai pozat! Deh, tu esti fotogenica, Ale si-a facut treaba bine, deci totu' bine. S-o mai iei cu tine! :)
    Place si tinuta! Puloverul pare moooale. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc multumesc!Nu stiu cat de fotogenica oi fi ca am si niste poze cu strambaturi de nota 10:)) Ale e maestra si e si atenta la detalii si ma simt super cu ea! O mai iau daca mai vine ca mereu imi plac pozele facute cu ea! Puloverul e destul de molcut dar tot imi trebuie ceva pe sub el ca sa nu simt senzatii dubioase pe piele!:))

      Ștergere
  11. Awww, esti atat de cute!!!! <3 Imi place tare, tare mult fusta, cateodata gasesti adevarate comori prin SH-uri :D :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank youuu!:) Da, uneori gasesti dar eu una n-am mai gasit ceva misto in second de ....mai mult de un an cred!:( Sad puppy!:)) Nici n-am mai fost la vanatoare asa des...

      Ștergere
  12. So.....timp de vreo doua saptamani, cand nu am avut ceva important de facut, am stat ca o leguminoasa in pat si ti-am citit blogul. Pe tot. De fapt fara postarile din primul an ca pe alea le citisem la vremea lor. Aleluiaaa, nu-mi vine sa cred ca am ajuns la zi, dar as cam mai vrea. Prietenul meu a crezut ca m-am tampit cand l-am intrebat intr-o seara "oare sa citesc pe blog sau sa ma uit la serial?":))). Blog it is.... Nu stie el de astea:)).

    In alta ordine de idei, parca mi-ai dat iar chef de blogarit, dar mi-e si rusine ca vreo trei ani la rand am avut cam o postare....pe an:))). Si in fiecare anuntam eu mandra ca m-am intors....dupa care iar intram in stari depresive sau de lene sau alte alea si nasol....reveneam peste inca un an.

    Faina tinuta, imi plac bocancii maxim. Si ultima poza e bestiala! :X

    Am vorbit mult si prost, dar m-am abtinut doua saptamani de la comentarii ca sa ajung la zi :)))). Sorry! Te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, multumeeesc!:) Stii, pentru mine chestia asta e super speciala pentru ca eu asa fac de cate ori gasesc un blog nou si fain. Ii iau toata arhiva la rand pana ajung la zi! It means a lot to me!:)

      Haaai inapoi la blogarit!Haaai! Come to the dark side, we have cookies!:))

      Ma bucur ca iti plac pozele de la postarea asta si te astept cu comentarii mereu de acum incolo, da?:) Pupici!

      Ștergere
    2. Tot incerc sa-mi "urnesc fundul" si sa scriu ceva, dar parca nu am inspiratie, nu stiu ce sa scriu :)). Gata, promit ca saptamana asta postez ceva si incerc sa fac tot posibilul ca urmatoarea postare sa nu fie prin 2015 toamna:))

      Ștergere
  13. Dar ce par lung are mami, parca luna trecuta te-ai tuns scurt tare, asa repede a trecut timpul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa!:))) Ma mai apuca dorul de par scurt dar ma abtin. M-oi mai tunde eu peste cativa ani. Deocamdata ma bucur de el asa. A crescut greeeu dar acum de cateva luni parca a prins un pic de avant!:)

      Ștergere
  14. Tinerica, frumusica, n-ai zice ca esti mamica :)) Na, ca vorbesc si-n rime! :)) Esti superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru poezie!:)) Si pentru complimente!Te pup!

      Ștergere
  15. Vai ce scumpa esti! Ca o fetita de 14-15 ani. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Great mom, great woman :) te admir si te pup :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ai facut pofta de Milka cu capsuni.
    Imi place tare combinatia. Si mi-am amintit si de bocancii cei albastri. Tu ma ispitesti rau cu incaltarile.
    Ce sora tare are Katya!

    RăspundețiȘtergere